Nejste přihlášen/a.
Dobry den,
chtela bych se zeptat, jak mam postupovat v jednani s pojistovnou. Ani ne pred dvouma mesici me nabourali a pojistovna si vyzadala papiry, ktery jsme jim poslali a mesic stale nic, zadna odpoved, na e-maily nereagujou, dovolat se jim neni mozne a na odskodneni stale cekame aby jsme mohli nechat opravit auto.
Dekuju za odpoved Jana Vlasakova
A jak dlouho tedy chcete čekat až se vám ozvou- třeba už vůbec nefunguje - dneska je to běžná věc .Nevím u jaké pojištovky jste . Já bych se tam rozjela at je kdekoliv a osobně bych si vše vyřídila a na nic nečekala
přesně tak-osobně a pokud nejste s výsledky jednání spokojeni,naznačil bych vedoucímu pracovníkovi,že není problém věc medializovat,což by se jistě akcionářům pojištovny moc nelíbilo,poněvadž aby pojištovna neplnila to,k čemu se zavazuje=úbytek klientů´úbytek peněz,a to se= personální odpovědnosti tamějších zaměstnanců...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.