Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zkušenosti s novými palivy Shell?

Od: danasajdlova odpovědí: 6 změna:

máte někdo zkušenosti s palivem od Shellu - Shell V-Power Nitro+ Diesel. Ovlivňuje skutečně výkon, vyzkoušel již někdo, nebo jde opět o marketingový trik jak nalákat lidi na drahou naftu?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nu*

2x

jen kecy, reklamy, marketinkové triky...stejnou naftu má i tank-ono v Plzni, a je o 3 koruny levnější...

takjan*

Něco na tom ale bude - benzínu teda. Když jsem jel na výlet do Chorv, Italie, Rakous. Německo 2300 km, používal jsem pouze premiová paliva. A spotřeba byla vskutku dobrá a motor si jen broukal. Ale možná jinde je kvalita těchto paliv lepší..

 

stirecek*

0x

Není nad osobní zkušenost a svůj názor. Nafta je u nás drahá stejně jako všechno ostatní, tak proč nekoupit ještě dráž. A když už, co takhle verva?

doplněno 19.09.12 16:24:

Verva od benziny a omv mají lepší naftu.

danasss

Dobrý den,

o té nic nevím, ptám se na Shell, všude na to vidím reklamy, tak by mě zajímalo jestli je to doopravdy pravda, když to prodávají za tak drahou cenu?

S pozdravem

laybor*

U SHELLU jde vždy o reklamní trik.

Na začátku září vyšel v jednom časopise test nadstandartních motorových naft a výsledek by překvapivý-

V-Power Diesel se v měřených parametrech nelišil ani od levné značky téže značky ,Extra Diesel, ale nelišil se ani od standartní neaditivované nafty u Pap Oilu.

Název Power podle Shellu slibuje výkon , ale celé heslo zní -Více výkonu po delší čas-,čili V-Power diesel má za úkol hlavně čistit motor a udržovat jej tak v dobré kondici.On pak podává vyšší výkon, než kdyby v dobré kondici nebyl- velmi vychytralé.Čistící schopnosti nelze měřit a detergenní přísady obsahují všechny aditivované nafty .

Suma sumárum jen další reklamní trik jak přilákat nové zákazníky - je u nás prostě moc čerpaček.

 

stirecek*

0x
Ono nejde vůbec o čistící schopnosti, ale o penivost, mazivost, antikorozivni vlastnosti a cetanove číslo atd. Kvalitní nafta nezanasi, takže nemá co čistit. Ovšem pokud shell koupíte např v německu, tam je celkem kvalitní, cetanove číslo 59. U nás manazeri shellu tvrdí, ze cetanove číslo neni důležité, proto je jen 52. Aral v německu má 63. Motory s normou euro 4 adekvátně využijí cetanove číslo v rozmezí 55-60, tedy potřebujete alespoň těch 55, ale to shell nemá. Benzina nebo omv je bez problému. Shell měl být roce 2008 celku pruser s palivy (u nás), je nějaký důvod mu věřit.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]