Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kterou octávii

Od: rapid® odpovědí: 5 změna:

dobrý den rozmejšlím se o koupui octávii, říká se že motor 1.9 TDI 81 kw v jedničkové Octávce je lepší než motor 1.9 TDI PD 77 kw ve dvojkový octávce, ale zase se mi víc libí dvojkový model takle chtěl by jsem se zepat co jsi koupit, jedná se o roky 2004 a 2005 oba modely.. chci tam mít tempomat,ASR,ESP,klimošku,a el.okna aspon vpředu, no to je asi ak nějak základní veci co bych hctěl, jinak ESP není nutný ale kdyby bylo byl by jsem rad

popřípadě co by jste mi doporučily jako za vhodnou výbavu.. děkuji

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

adi*

0x

Spíš než rada moje zkušenost: koupil jsem si octavii z německa .. dnes má nalítano 250tis je to 1.9 TDI PD 77kW (spotřeba kombinovaná -/+ 5l/100). souhlasím dvojková je hezčí ... mohu doporučit, ale před koupi si ji nech důkladně proklepnout .

Otázka je zda potřebuješ o 4kW více nebo ne . Jinak za sebe dobrá zkušenost s octavii, pokud se člověk o ni stará.


oki, takže říkate pokud ji človek dá to co očekává, že s tim není věčně v servise? každej to PD práve odcuzuje že se to podělává atd atd že byly lepší ty starý moory, a 4 kw nepotřebuji tak či tak budu mit oproi současný felde o 22 kw více a jak si ji mam proklepnout u koho? mam nekam zavolat nebo jak

 

nu*

0x

tak ten dvojkový model 77 kW má ve slutečnosti vyšší výkon než je udáváno, stačí se tím autem projet sem a tam a poznáte to sám, jedničková je jednodušší, a to jak motor tak podvozek, má primitivní zadní nápravu, ale je to auto které by mělo vydržet při slušném zacházení věčnost...jde o to co od auta očekáváte, delší rozvor u Octavie 1Z znamená jiné chování při přejezdu nerovností, u jedničkové je ve vyšších rychlostech chování nepředvídatelné, citlivěji reaguje na boční poryv větru, na přejezd příčných nerovností atd...musíte se rozhodnout sám

doplněno 18.09.12 16:01:

Také pédéčko se chová trochu jinak , ve vyšších otáčkách než staré tédéíčko...u 81 kW po sešlápnutáí plynu má motor po dosažení cca 2000 otáček solidní zátah, pédéčko má i v nižších otáčkách vyšší krouták, tedy dostaek výkonu an předjetí nebo vyjetí jakéholkoliv kpce bez ztráty rychlosti či otáček...ale ve vyšších rychlostech na plyn reagujue vlažně, staré tédéíčko poctivě zrychljuje až na 185-190 km

Já mel obě, obe z německa a a nemohu si stěžovat, dokonce předtím se 66kW motorem jsem občas dojel se spotřebou 3.9 litru... na octavuii 1U jsme dal za montáž tažného asi 3 tisíce a u 1Z to bylo kolem 12, má to ttoiž už vlastní ŘJ a kabely se musí natáhnout podlahou dopředu pod přístrojovku a tam zapojit...u staréktácky si téěmř vše iděláte sám, prasklou žárovku nedoprovází žádné chybové hlášení a nemusíte na diagnostiku atd...


dobře ale me si více libi dvojkový model škoda že tam nedávaly teda ty 81 kw no uvidím, já dokonce přemýšlel o 1.6 mpi a dát LPG ale nevím možná raději tu naftu

laybor*

Výkon u té II bývá normálně kolem 90 kW, to je asi jedinná výhoda oproti 81kw v I.

II má navíc dvouhmoták - kolem 20 000kč,

Vylepšení jízdních vlastností u II se dosáhlo tužšími tlumiči , ale najetí na nerovnost znamená náraz přímo do karoserie , časem karoserie ztrácí tuhost a začíná vrzat, u kombi mají díky menší výklopné stěně tužší karoserii a po letech vržou mín.

I když je II pěknější , já bych volil I.

Většina těchto dieslů bude stočenná - i servisky se falšují.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]