Nejste přihlášen/a.
Mám Fábii r.v. 2000 1,4; 16v; 74kW.Stále při otáčkách od minima do asi 3 500 při větším a rychlejším přidání plynu od st.1 až
po st.5 cvrlikají ventily.Jen při sešlápnutí plynu až k podlaze se to zmírní či zmizí,ale hned stoupne spotřeba.Zkoušel jsem už
všechno.Diagnostika ukázala problém s Lambda sondou, po výměně se asi po dvou týdnech problém začal znova ukazovat.
Zkoušel jsem Egr ventil, svíčky ,kabely, cívku , kabeláž. Děkuji za rady.
Jen takový blbý dotaz-jak jste na tom s výměnou oleje a jeho kvalitou?Nemá ten motor náhodou "hydroštely" ventilů-pkd ano tak toto může způsobit špatný či dlouho přejížděná norma výměny oilu.
Dobrý dotaz ale i to je kontrolované.Byl jsem ve dvou značkových servisech,vyměnen olej i filtr.Několikrát připojen na
diagnostiku a registr závad.Vyměněna lambda sonda,zkontrolované a seřízené rozvody.
Mě dělalo to samé ale bylo to u TDI a klepání ventilů začalo z ničeho nic. Byl jsem u rádoby odborníků a u všech jsem se dozvěděl že to je na GO motoru.
Nakonec se záhada vyřešila a celé to bylo způsobené přeskočenýma rozvodama o zub.
Auto normálně jezdilo ale to klepání-děs.. Bylo to nepravidelné a dělalo to při všech otáčkách.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.