Nejste přihlášen/a.
Dobry den. Chtel bych vedet jak se ovzdusni spojka na PASSAT B5 2,8 V6 SYNCRO. Jestli ovzdusnit seslapnout pedal,povolit matku a tak dale do kola stejne jako se delaji brzdy nebo nejak jinak? A jeste jestli si spojkovy valec bere kapalinu z brzdove nadobky nebo kde se spojkovy valec doleva? Dekuju moc za odpovedi,uz si nevim rady. Nashle
na starém passatu B3 jsem to dělal tak že do větší injekční stříkačky jsem nasál kapalinu, nasadil hadičku a tlačil jí odvzdušňovacím šroubem do spojkového válce, na passatu 3B 85kW to kamarád dělal tak že propojil odvzdušňovací šroub spojkového válce s odvzdušňovákem levého brzdového prasátka a šlapal a šlapal, na brzdy, ty válečky jsou účinné a vytvoří dostatečný tlak , spojkový válec nemá takový účinek, brzdový válec tlakem natlačí kapalinu do spojkového a ze spojového vzduch do nádržky, uvidíš tam bubliny
Ale pokud potřbuješ odvzušnit, znamená to že soustava netěsní, možná to někde uniká
já bych se podíval na stránky VW klubu, tam je také dost šikovných návodů i varování od lidí kteří si pašíky opravují doma svépomocí, informace co a jak se jim povedlo i nepovedlo, dají se tam sehnat i slušné náhradní díly, je to tam lepší než na vrakáči...i celé spojky, jednohmoty i dvouhmoty
doplněno 13.09.12 20:54:podívej se pod pedál a pod kobereček, a s dobrou baterkou pečlivě prohlédni spojkový válec
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.