Nejste přihlášen/a.
jak už ste mi tady radili ohledne LPG tak by jsem se chtěl zeptat kde si to opravdu nejlepé nechat zadelat, a jaké mi po Felicici 1.3 doporučite systemy, jak sem koukal na netu je plno zařízení, ale kdo se v tom má vyznat který pro muj vuz? nekdo říkal že se starýmy systemy autov více žere a ty moderní (vstřikování) žesou zase naročný na udržbu budu moc rád když mi nekdo doporučíte, osvedčenou firmu myslím že už mi je i jedno odkud to bude, hlavne aby to šlapalo jak švýcary a nebyla spotřeba 14 litru :D tedkon mi při mem stylu jezdi felda za 9 benzinu
dale bych se chtěl zeptat jak zařídit aby se auto dalo startovat přímo na LPG a na benzin se přepnulo jen když chci já.. jde to tak udělat?
Já ti doporučím Bingo M, co mám nainstalované. Jsem z ČB, takže kdyby jsi byl okolo, tak ti to mohu ukázat a zasvětit tě do toho.
Je to ještě tzv. starý nasávaný systém, ale teď v létě dosahuji spotřebu do 7l LPG. Chce to jenom pořádně seřídit. Než jsem pochopil, jak to udělat, chvíli to trvalo. Vstřikování do felicie OHV "nepatří".
Startovan na plyn není ideální. Proč trápit startér, když těch pár litrů benzínu s přímesí lihu stejně musím do 1/2 roku vyjet, jinak budou plné vody a už na ně ani nenastartuji. Já automaticky na benzín nastartuji a pokuď je teplota motoru vyšší než 10°C, tak se mi automaticky přepne motor při překročení otáček přes 1800 na plyn. Takže v létě po startu jen zvýším otáčky a hned jedu na LPG.
Jestli teď jezdíš za 9l benzínu, tak budeš jezdit tak za 10l plynu a nebo zpomalíš.
z okolí nejsem bouel, ale před třemi týdny sem tam byl na dovolený, take mam smolíka kadopádne pokud tedy bych normoš startoval na benzin kolik se toho benzinu spálí na 100 km? respektive pokud dám 10 litru benzinu do nádrže a budu jezdit na benzin jak mile to samo přepne, tak na jak dlouho nebo kolik kilometru to vystačí těch 10 litru? jezdim převážně 18 km useky takže pokud dobře počítám, tak mi benzin za 3 stovky vydri na celej mesíc od vejplaty k vejplatě pokud ho budu vyuřivat jen na ty starty?
omlouvám se možná za blbé otázky, ale sem nováček v lpg, protože mě to dohnalo k přestavbě kvuli Kradouskovi kterej pořád jen zdražuje
ale nekde sem četl že jednomu chlápkovy vydrželo 20 litru benzinu na 40 000 km protoe pořád jezdil na lpg což bych chtěl, taky ale on snad vetšinu startoval na plyn
Za poslední 2 roky co mám LPG a najel jsem 90tis km jsem spotřeboval benzínu za 1800Kč. V extrémní zimě je třeba opravdu třeba jet i 1000m na benzín.
doplněno 07.09.12 19:25:@rapid Já to odvezu a pokuď se budu snažit, tak se vejdu do 2l na 100km nafty.
Mám taky starý systém LPG na autě r.v. 1990. U volantu mám přepínač LPG-benzín a sytič LPG. Od jara do podzimu (pokud je nad nulou) startuju a jezdím jen na LPG. Když vyjedu nádrž (ukazatel množství LPG je na nádži v kufru) tak dojedu na benzín. Motor chytá na druhou otáčku v pohodě. Když se ochladí tak startuju na benzín a nechám motor tak kilometr zahřát. Spotřebu mám u hondy civic 1343cm3 8l LPG/100KM. Plyn seřizuju třemi šrouby. Jeden je volnoběh a dva jsou na sacích hadicích. Ale to je už o praxi a o zkoušení. 1X do roka revize LPG cca 150 Kč. Až si budu pořizovat další auto tak jen s pohonem LPG. Cena za litr kopíruje ceny benzínu a je pořád poloviční. Takže když to přepočtu na prachy a benzín tak na starém autě mám spotřebu 4l benzínu /100km. A to nejezdí z benzíňáků a naftáků nikdo. Jestli tvrdí opak tak kecáááá. M.
dobře ale já sem nováček, a trochu se bojim že to seřízovaní nebudu umet co budu pak dělat? je na to njaký servis nebo jak? já tomu nějak nerozumim
Při přestavbě vám to samozřejmě seřídí. Určitě ke spokojenosti. Já už koupil auto s tím pohonem a učil jsem se. M.
doplněno 07.09.12 19:27:A servisů a dílen na LPG je dost: lpg.cz/... a mnoho dalších stránek o LPG je na netu
Nedoporučuji jezdit jen na LPG je dobré to občas projed na benzín kvůli benzínu který časem vodnatí. @momo tvrdím opak a nekecám s naftou,nejezdím jak posranej a nejezdím jak pirát,dostanu se i na 3.7L ale v raní době třeba v o víkendu jinak 4L bez problému.Vezl jsem ve čtvrtek 420kg a spotřeba?4,4L . A co Ty odvezeš tolik i s takovou spotřebou? Hondu jsem měl taky jenomže Accorda 2.0
možná směšná otázka, ale pokud bych jezdil na lpg pořád tak ani nemusím mit v tý nadri benzin ne? :D nebo tam ten benzin je nutnosti? a pokud to seřídej v servise tak to je supr
Záleží na systému. Na tom starším by teoreticky byl benzim zbytečný. No ale raději at tam nějaký je. V práci máme zdvižku na plyn a tam se přehazuje jen plynová bomba. Nádrž na benzin tam vůbec není. Nevím co je to za systém.M.
benzín v nádrží být musí-a to z jednoho prostého důvodu-chladí se jím čerpadlo v nádrži,pak je i velmi vhodné použít i benzín(celou palivovou spoustavu)z důvodů její bezchybné funkce(vstřikování,potrubí atd.)
Jo to musim odpovedět. Váhu pocitanou jako spolujezdci? Se zátěží se samozrejmě spotřeba zvedne. Ale já to mám spočítané po vyjetí 4 nádrží, s lidma nebo bez lidí, po městě, na dálnici, rovina nebo kopec prostě běžný provoz. Nemůžu nijak změřit spotřebu jednorázově.Ten benzin vyjíždím když dojde plyn a samozřejmě hned nejedu k pumpě. Tankuju jak jedu kolem. Nechci se hádat. Jsem s LPG spokojený. Hodně bezpečných km. M.
Hlavně nechtějte do sání ale do vstřiku LPG vlastní zkušenost měl jsem i to i to.Přepnutí se montuje k řidiči automaticky a startovat můžete bez problémů i za studena možná v zimě na benzín to už není jak 120ky
Vstřikovací plyného LPG funguje bez probému až od cca 30°C reduktoru.Takže ranní start na LPG při dnešních teplotách je nemožný. Protože ale firmy, co přestavují auta, nechtějí problémy s nedokonalým odpařením LPG, tak tuto hodnotu nastavují okolo 40až70°C, kdy je zaručena 100% funkce reduktoru. Něco jiného je vstřikování kapalné fáze, ale to je cenou úplně někde jinde.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.