Nejste přihlášen/a.
záleží kdo s tím bude jezdit, soused si pořídil dvoulitrovou Koktávku RS v benzinu , také tvrdí že se vleze do 9 litrů, ale jeho dcera s tím jezdí za 12.5 litru...další známý s haudi A8 4.2 litru mi tvrdí to samé...horší je to když na to šlápne...
doporučuji zapůjčit si konkrétní auto od prodejce alespoň na dva dny a zkusit si to osobně
Pokud nejste chudá tak spotřebu neřešte, jde o ten pocit z jízdy, ne?
vím o správci konkurzní podstaty který dojíždí do práce pár kiláků autem Audi S-8, ale ten už peníze neřeší...auto jej prostě reprezentuje...je rozdíl, zda na obchodní jednání přijede člověk Oktávkou nebo S-kovým mercedesem...alespoň v prvním dojmu...
jde o to k čemu a komu má passat sloužit...každý se na to dívá jinak...
Ono s tím výkonem je to docela relativní, záleží, co má člověk teď a na co je zvyklý.
Já nyní mám Octavii 1,8 20V 92kW (12 let, 200.000km). Také už uvažuji o výměně a Passat 2,0 FSI 110kW byl jedním z uvažovaných nástupců s tím, že si chci polepšit i po stránce výkonové. Byl jsem se s jedním projet a můžu říct, že mě to nijak nenadchlo, ten rozdíl v dynamice oproti mé Octavii mi nepřišel nijak výrazný. Takže tuto motorizaci jsem ze svého výběru vyřadil a hledám 1,8TSI, 2,0TFSI nebo právě taky 3,2FSI (čímž i já jsem vděčen za jakékoliv informace).
chlapi-není nad osobní posouzení-můžeme vám tu hodiny psát jak ten motor tahá,jede-ale stejně to do svezení se s ním nic neřekne...Ono 250 koníků už chce i komplet podvozek-a to si msylím je u VW trošku slabina(posledním fakt vychytaným podvozkem "komunikujícím" s motorem blo GTíčko Rabbit-150 koníků u Golfa II)-jinak třeba Renault dával do Biturba Safrana(což byla vrcholná motorizace-podobně jako jsou 6ti válce u Passatu ) komplet úplně jinej podvozek oproti ostatním motorizacím-což ale u Pašíků není(zřejmě úspory) ...Mercedes,BMW atd. mají vždy podvozek podle objemu(váhy) a výkonu motorů-musí to spolu prostě "mluvit"-jinak je to o ničem...Pokud se chci fakt svézt-kouknul bych se u premiových značek,chceme-li zůstat v SRN,pak Mercedes nebo BMW(paradoxně cenově ovšem na stejné úrovni)-navíc zadní pohon dopřeje řidiči nenahraditelné zážitky-ne nadarmo se říká,že zatáčku můžete projed buď dobře,špatně anebo s BMW... Každopádně at už si vyberete cokoli-vždy pozor na reálný technický stav-velké pasti mohou být právě u 3,4,5ti letých aut-to je právě zamýšlená životnost výrobcem,podle uvažování koncernu(strategie rozvoje) by si měl majitel právě 3,4,5ti letého VW přijít koupit nové...,prostě bacha na to...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.