Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, zajímal by mě rozdíl mezi palivem Shell Fuel Save Diesel a Shell VPower Diesel, který stojí 42,- asi o 4,- víc jak Fuel Save. Včera jsem natankoval ten za těch 42,- ale rozdíl jsem v tom neviděl, je pravda, že jsem nejel maximální rychlostí, takže má to vliv na maximální rychlost nebo na co vlastně? Předem děkuji
majitel Tank ono už několikrát v médiích prohlásil že on nepotřebuje marži 4-5 Kč na litr jako ostatní čerpadláři, že mu stačí na náklady a zajímavý zisk 0.90-1.4O Kč na litr.
Čím víc paliva vytočí tím víc si bvyděloá...Ostatní chtějéí vydělat i na 10 AUTECH...
naštěstí a právě proto je v plzni cenová válka a á tam nedávno tankoval naftu za 32 Kč...
Řekl bych to asi tak.Zaslechl jsem jak jeden řidič u nás v JH tvrdil,že u Tank ONO mají špatné béňo a že on bere jen kvalitní u Frukooil! A ten druhý tvrdil: " Já viděl cisternu Benzina-zajel k Onu,dalhadice a část paliva vypustil do tanku.Pak zajel k Fruku a totéž se opakovalo!"
Nepíšete kde jste tankoval ,ale pochybuji,že mimo ceny byl rozdíl.Nebo si myslíte,že ten jejich řetězec čerpaček vozí lepší naftu z němec?Silně o tom pochybuju,odebírají naftici vyrobenou v CZ a tudíž stejnou jako u všech ostatní čerpaček.
Ještě ke Schell-u jeden poznatek: mistr jezdící z pickupem Š-Felicia -pokud jsme dělali v místě bydliště měl nějakou spotřebu nejdelší cesta byla dlouhá cca 6km!Pak jsme začli dělat v Praze a tím se změnil podíl krátkých cest-z ubytovna na prac. 25km,ZJH do Phy cca160km.Současně s tím začal tankovat benzín Schell V power a hned tvrdil,že spotřeba klesla o JEDEN LITR! On vážně věřil ,že spotřeba klesla díky palivu!
vilv to má hlavně jeden-a to je profit čerpadlářů(pokud jedou ve franchisingu) a distributorů-čili vytáhnout z lidí kačky...ostatní "vlivy" jsou zanedbatelné-aby bylo palivo takové jaké deklarují,stál byl litr min.70,-,a to díky rafinaci,kdy jak v naftě tak benzínu stále zůstávají těžší řetězce uhlovodíků-jejich zpracování(rafinace) na ideál pro dnešní motory by stálo dvojnásobek-takže jakože aditivace,ale efekt jak už jste sám zjistil-blízký nule...
Omluvám se že odbočuji od tématu SHELL benziny ale já tankuji u AGIP.Mám starší auto ale je velký rozdíl když natankuji jinde autu se výkonem moc nechce.U AGIPu když natankuji je cítit že auto je trochu živější.Asi před měsícem jsem se dozvěděl že AGIP loni byl vyhlášen nejlepším dodavavatelem roku.Nepřesvědčuji Vás o změně benzínové pumpy pouze to je má zkušenost.
Záleží jestli je to Shell v ČR nebo Shell v Německu, Rakousku, Švýcarsku a pod. V ČR měli nedávno aféru - v obou stojanech byla stejná nafta, tj. fuel save a V-power bylo to samé jen s jinou cenou (i tak ale nafta na CZ poměry kvalitní). Na západ od nás si tohle nikdy nedovolí, tam rozdíl je a ta dražší nafta má smysl. Zkuste natankovat u Shellu v SRN a uvidíte sám, většinou to na spotřebě poznáte (až jsem se divil - na nádrž o 100km víc a silnicema to nebylo...)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.