Nejste přihlášen/a.
nemáte zkušenost s nějakým autem klidně starším které je dobré na práci když tak poraďte i motor aby bylo co nejméně poruchové a když tak opravy nebyli složité. Hodily by se vydělávací zadní sedačky klidně to může být 3 dveřové auto. v autě budu jezdit stejně jen já a případně pomocník takže dva pasažeři.
Klidně bych se pustil do Fiat Marea Wikeend má to zadní nárazník který se dá sklopit a dají se převézt rovné a dlouhé předměty a motorem v naftě nebo Seat Toledo má velký kufr podobný Octávii s motorem 1.9TDi 66kw to jsou držáky je i 81kw ale já bych do toho motoru nešel to je jen můj názor a s nikým se nebudu dohadovata na téma toho motoru.Spotřeba 66kw se pohybuje mimo město 3.7L po městě do 5L a po dálnici při 130 do 6L
FIAT MÁREA v naftě to néééééééééééééééé to je tragédie jak motorově tak i to ostatní odcházej nápravy,motor rezne to to mi nesmí domů ani zadarmo
doplněno 04.08.12 14:42:u nás maj kluci co dělaj v lese na práci favority a kamarádi co dělaj klempířinu střechy jezděj feldou
já myslel že na práci jsu lidé, auta na ježdění, kuze si ojetou dacii logan combi, klidně může být kategorie N1 S MŘÍŽKOU, BUDE LEVNĚJŠÍ NEŽ OSOBÁK,1.4 nevbo 1.6 benzin
tak samozřejmě sem to myslel tak že pracovní auto třeba na dřevo na výčep prostě na převoz prostě auto které může být poškrábané ze všech stran hlavně když funguje jak má.
To už je lepší a na výběr jejich spoustu.Pohodlné a velké auto je taky Seat Alhambra stejné je i Galaxy nebo Sharan jen se trochu liší a mají spoustu dílů stejných.Sedačky se dají v pohodě vyjmout místa pomalu na tancovačku(večer třeba s manželkou někde v lesíku) a výběr je taky slušný i výbavy jsou slušné.Já jsem měl třeba Chrysler Voyager Grand 3.3 na LPG jen ty ceny ND.Možná bude lepší se podívat na webovky a rozhodnout se,některé webovky nabízejí i náhled pro zkušenosti majitelů různých značek
Příště napiš koho se ptáš nebo zda všech někdo tady tyká někdo vyká.
doplněno 05.08.12 11:24:Myslím že Daniel to chce i na těžší věci a filcka to určitě nerozchodí.Když to chce na couračky cca 2km doporučil bych spíš LPG a v ceně do 40tis.se dá sehnat i Seat Alhambra,VW Sharan,Ford Galaxy jsou to prostorné auta a dají se používat zadní sedačky nebo je i vyjmout ,PICK-UP nemá žádné, když bude výjmečně potřebovat třetího tak to poběží za ním? Pro pozdější prodej se to bude i lépe prodávat než PICK- UP
doplněno 05.08.12 13:53:Koukám že Ty ANDELKU že jsi nikdy s autem na LPG nejel protože by jsi takovou kravinu nenapsal anebo jsi zaspal dobu už nejezdíme v Laďenkách,Škodovkách a dalších šunkách.Startuje se běžně na plyn trochu horší to je v zimě ovšem při hodně velkých mrazech, neměl jsem jediné auto na LPG u posledního mi vypovědělo benz.čerpadlo a šlo to bez problému.
doplněno 05.08.12 17:32:Mě je jednou jestli někdo vyká nebo tyká duležitější je odpověd
doplněno 05.08.12 18:00:nestavím ale podníkám v oboru stavebnictví ale na to mám Peugeot Partner ten noví a jezdí bezvadně. a potřebuji ještě nějaké auto do kterého narvu nepořádek nebo když se chystá nějaká akce,zábava a podobně (sem člen SDH) tak potřebuji něco dovézt třeba bečky,kompresor,výčep,židle a podobně a nechce se mi vytahovat nářadí a vše z toho peugeota.
Rozdíl nosnosti Pick-Up a Seat Alhambra je cca 80Kg. A kupovat auto na LPG pro couračky je naprostá kravina. Než se motor trochu zahřeje, tak stejně pojede na benzín. LPG bude akorát dobré na problémy a peníze navíc při servisu, stk, emise, menší užitečná nosnost, méně prostoru v autě...
Proč není LPG vhodné na couračky? Pokuď pominu extrémní mrazy, tak automatické přepnutí benzin/LPG je u studeného motoru max. 2km (ráno), pak to je již záležitost maximálně stovek metrů...
doplněno 05.08.12 14:48:Koukám že mě s reakcí předběhl @itan .
Skutečně je jiná doba, také jsem míval Š105 na LPG, kde jsem musel manuálně přepínat, tj. zahřát, rozjet, mezipoloha a LPG... Vždycky to škublo, někdy chcíplo
Ale ty doby jsou tytam a i v mojí stavební Felicii, kde je polské LPG to šlape trošku jinak, kdyby nebyla na palubce kontrolka na co právě jedu, ani to nepoznám...
A takové ty řeči, že se "kurví" motor (promiň, admine), snižuje výkon, roste spotřeba a vozit s sebou nádrž je smrtelně nebezpečné - zajímavé je, že to tvrdí lidé, kteří s tím povětšinou nemají žádné zkušenosti.
Takže když LPG tak:
a) do auta, které se na tuto přestavbu hodí (některé exotičtější automobily s některými motorizacemi mohou mít problémy - nejen papírové, ale skutečně i funkční),
b) do karoserie kombi vždy toroidní nádrž. Není nic horšího, když se v prostředku válí flaška naležato.
Mám najeto dohromady na LPG cca 250tis KM. Na plyn se bežně startuje buď u systémů starých, kde se plyn přisává a lze ručně mezi přepínat(většinou favorit a felicia). U novějších systému, kde se používá plyn. vstřiků nelze na plyn normálně startovat(jen v případě nouzového startu). Nejnovější systém, který má např. Subaru se už vstřikuje kapalný plyn a tam je provoz možný už jen na plyn.
To je různé ale je to auto na krátké cesty pro něco zajet naložit odvézt nebo si něco převézt prostě cesty 2 km a stojím. Jen málo kdy více. Chci starší auto protože se tam bude vozit kde jaký nepořádek. Ročně to nedokážu odhadnout.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.