Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
dokázal by někdo poradit co je na obrázku v kolečku? Je to z auta Peugeot 405 1.8 turbodiesel rok výroby 1991. Mělo by to být čerpadlo roto-diesel (tuším) jedna hadička co k tomu přichází je z přívodu nafty a druhá je z chladiče turba. Auto celkem špatně startuje (déle) ale co je důležitější, že to chcípne, když dojíždím na volnoběh ke křižovatce. Celkem jsme do toho už dost dlubali a už nám dochází nápady
TD nemá mít roto,a již vůbec ne ve čtyřistapátém!tyto měli jen Bosch .Já měl roto,ale byla tam místo A8A (1,8td) typ 162 (1,9d ) který se do405 NEDÁVAL!
doplněno 13.12.12 20:34:Jen dotaz umíte anglicky? poslal bych Vám třeba leteckoupostou Hynese diesel (manuál ma tyto motory v P405 a BX)event Jak na to P-405!Písněte SZ!
doplněno 13.12.12 20:46:Tak ještě jeden dodatek-kdoví zda tam má být či ne,někde se udává jen Bosch,někde jen Lukas a v Jak na to i Roto,tak nwn.
je to možné že to je je bosch my jsme teď na tom zkoušele měnit zpětný ventil u filtru a tam bylo napsáno roto diesel, motor má 66 kW
Jen takovy napad, pokud je ta jedna hadice privod ze vzduchoveho potrubi sani za turbem a ta druha nevede z privodu ale do prepadu nafty, tak by to mohl byt nejaky ventil, co omezi vykon pri dosazeni max. tlaku turba asi odpustenim nafty ... Ale tuhle konstrukci neznam, tak to berte jen jako napad.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.