Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám škodu felicii 1.3 MPI r.v 1998 na LPG. Už asi měsíc mám jeden nepříjemný problém. Jezdí a startuje na plyn uplně v pořádku, ale na benzin je to horší.
Někdy mi na benzin nastartuje a jede v pohodě 2 dny, pak zase týden to nechce chytnout na benzin : ( : ( Kontroloval jsem pojistky, palivové čerpadlo, měnil jsem svíčky a pořád ten stejný problém... Někdo mi říkal že budou zacpané palivové vstřiky, ale podle mě by to nejelo vůbec na ten benzin.
Ještě mě napadá palivový filtr, že bude už zanesený, protože ten jsem neměnil od té doby co jsem to auto koupil a auto už mám cca 4roky. Prosím pokud máte nějaké zkušeností s takovým problémem, tak mi tu napište, budu rád za každé rady... Předem mockrát děkuji...
No, určitě bych mrknul na ten benzínový filtr, pokud je 4 roky nekontrolován a neměněn. A také bůh ví, kdy ho měnil majitel před tebou. Jinak já mám zkušenosti s přídavky do benzínu. Zvyšují oktanové číslo a čístí celý palivový systém. Koupil jsem ho na netu. Trochu to pomůže a auto líp jezdí a možná by to pomohlo na vstřiky, ale odstranění problému to asi moc nevyřeší.
Palivový filtr co je připásán k nádrži měnit určitě. Doporučuji značkový MANN, aby zase vydržel stejně dlouho a nebyl zdrojem pozdějších problémů.
Vstřiky bych všechny čtyři jednotlivě vyčistil. Plyn může proudit dobře, ale palivo se nemusí tak dobře rozprašovat na mlhu (aerosol). Zde je návod, jak na to a nejlépe použít spreje na bázi Acetonu nebo přímo aceton, ale díky spreji bude obsah stlačen, takže spíše sprej na čištění karburátorů a klapek se zeleným víčkem a červenou tryskou.
Přípravky na čištění do paliva jsou spíše vhodné jako prevence jednou za čas
doplněno 27.07.12 16:13:A jo vlastně , ale i tak bych je pročistil
doplněno 28.07.12 15:01:Není problém s imobilizérem? Blokuje vstřiky a ty zase obchází LPG. Diagnostika říká co?
doplněno 28.07.12 16:47:Taky nemusí fungovat elmag. ventil pro benzín, který zavírá systém LPG, když je přepnuto na plyn.
A to nemá ani snahu na benzín chytnou? Protože pokuď ne, tak bude problém v odpojování benzínových vstřiků. Pokuď to jako chce chytnou, ale hned to chcípne, problém bude nejspíše už nekvalitní palivo v nádrži. Bohužel díky biosložkám dnes rychle ztrácí své vlastnosti. Proto já mám např. odpojovatelné čerpadlo benzínu při provozu na LPG.
Určitě vstřiky nečistěte(vyhozené peníze), stejně jezdíte hlavně na LPG a na startování stačí i vstřik co nepráší ideálně.
Ano má to snahu chytnout, jen někdy. Startuju to chytne, přidám plyn do otáček a motor zhasne : ( Ale když to zkouším hned po druhé, tak zbytečně. To už nejde vůbec... Počkám cca 5minut, zkouším a opět jak jsem popsal poprvé, chytne a po 4s zhasne...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.