Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Favorit/Felicia motor do Š105 r.v. 1980

Od: mikihans® odpovědí: 7 změna:

Ahoj, tak pořád ještě jezdím svojí stopětečkou, ovšem bydlím ve velmi kopcovité krajině a když vezu pár lidí, je ten motor neuvěřitelně líný a rozežraný. Mám možnost s kamarádem automechanikem tam dát motor z favoritu s LEKR karburátorem nebo z feldy 1.3 BMM. Mě ale zajímá otázka legality, jestli to tam lze nějak dát, aby s tím nebyly při technické problémy? Prý vymazat z TP číslo motoru, ale stejně si myslím, že to poznat půjde a bude vadit. Tak abych tam na technickou prohlídku nemusel zpátky házet původní motor.

A který motor by byl případně lepší? Myslím si, že u BMM by se vyřešil problém se sklonem motoru a karburátoru a otočením o 90°, tedy přelíváním benzínu v zatáčkách v plovákové komoře.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumidek*

2x

Dej tam rozhodně SPi (BMM). Vstřik pracuje v jakékoliv poloze. Až pojedeš na technickou, tak na ten motor můžeš nasadit karb a nikdo nic nepozná. tedy pokud na STK rozeznají motor 781.*** podle tvaru víka ventilů a silentu na vodní pumpě, který tam bude trčet jaksi navíc

fulllempl

Ten silent by šel vyřešit vodní pumpou z motoru 135/136 z rapida nebo sedanu 135/136...nebo pokud nemá vstřikování vyhřívané sací potrubí tak i klasickou pumpou ze 120tky...ale jedna věc tam pořád je,ty motory jsou vzhledově dost odlišné,myslím že pokud by byl na té STK někdo starší kdo tyto vozy dobře znal tak že to pozná

 

endyfrog*

2x

Na STK nejsou většinou žádný blbci ten motor jistě poznaj že není ze 105 raději bych moc nespoléhal spíš bych před STK namontoval 105 a bude klid pokud to tak chcete udržet jinak já měl kdysi také problém jen s tipem Favoritového motoru a vše bylo vymazáno a tip byl dobře překlepán a než abych stím šel pod rengen tak sem dal raději zpět ten co tam měl být

 


0x

legálně to nejde tak přerazit typ a spolíhat že se v tom na stk nebudou moc rejpat ale pokud tam dáš bmm tak to slepý nebudou


Sakra no vím že kamarád má v 1000MB motor z favorita, má tam víc úprav, chladič vytažený dopředu, originální Škoda (120) kola, dodělávanou palubku... a technickou se mu nějak podařilo udělat. Tak se zkusím poptat jeho, jak se mu to podařilo a při nejhorším asi přehodit na technickou motor zase zpátky :D

des*

Na to že se budou staré plečky inovovat lepšími motory,nikdo nepřistoupí.Takže plazte se dál,když nemáte ca 20000na něco lepšího.

doplněno 23.07.12 20:46:

Udělat to načerno a přehazovat motor na technickou zpátky,by moh"leda blázen.


Já neříkám že těch 20 nemám, já je mám. Ale mám tohle auto rád, mám k němu určitý vztah. Mám doma i Feldu 1.6, ale ta 105 je takové moje první autíčko. Jen bych je rád trochu vylepšil, když tu možnost mám.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]