Nejste přihlášen/a.
Nějak jsem zmatený z toho že ložisko u řetězového kolečka má rozměry 20×42×7 a gufero je psané s rozměrem 25×42×7. Proč je vnitřní průměr gufera o 5mm větší než vnitřní průměr ložiska? Vždyt to nemůže těsnit? Kde je chyba. Takto jsem to našel ve dvou návodech a i na internetu. Proč?
Už si to moc nepamatuji, ale hřídelka bude mít "odskočený"průměr, aby se opřela o vnitřní kroužek ložiska a nevběhla do převodovky, protože je z druhé strany vytahována spojkou, je to možné? Gufero pak musí být o tento "odskok"průměru větší díru. Ale možná je to nesmysl. Ještě bych to určitě zkontroloval podle řezu motoru v originálním návodu. Až to rozděláš, bude vše jasné...
doplněno 17.07.12 17:37:Podle výkresu je tam ložisko 6004, tedy 20x42x12, v šířce ses "upsal"ale s tím vnitřním průměrem máš pravdu, je jiný...
Jeslti ono to gufero netěsní hřídel o jiném rozměru. Gufera obecně musí přesně doléhat do díry a také na hřídel. Jinak strácí svoji funkci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.