Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jawa 21 gufero u řetězového kolečka

Od: marekluks* odpovědí: 5 změna:

Nějak jsem zmatený z toho že ložisko u řetězového kolečka má rozměry 20×42×7 a gufero je psané s rozměrem 25×42×7. Proč je vnitřní průměr gufera o 5mm větší než vnitřní průměr ložiska? Vždyt to nemůže těsnit? Kde je chyba. Takto jsem to našel ve dvou návodech a i na internetu. Proč?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hop®

2x

Už si to moc nepamatuji, ale hřídelka bude mít "odskočený"průměr, aby se opřela o vnitřní kroužek ložiska a nevběhla do převodovky, protože je z druhé strany vytahována spojkou, je to možné? Gufero pak musí být o tento "odskok"průměru větší díru. Ale možná je to nesmysl. Ještě bych to určitě zkontroloval podle řezu motoru v originálním návodu. Až to rozděláš, bude vše jasné...

doplněno 17.07.12 17:37:

Podle výkresu je tam ložisko 6004, tedy 20x42x12, v šířce ses "upsal"ale s tím vnitřním průměrem máš pravdu, je jiný...

motorkari.cz/...

 

edyss*

2x

Na "hřídelku" z převodovky kde je řetězové kolečko se navléká kroužek, který se opře z jedné strany o ložisko a z druhé je přitlačen řetězovým kolečkem, proto je to gufero průměrově větší.

 

nu*

0x

myslím že si pleteš rozměry

 

trubecek

0x

Jeslti ono to gufero netěsní hřídel o jiném rozměru. Gufera obecně musí přesně doléhat do díry a také na hřídel. Jinak strácí svoji funkci.

 

mkat*

0x

Presne tak ako piše Edyss.Tam ešte ide brozovy medzikus .(medzi ložisko a ozubene koliesko(

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]