Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Odtah auta z Rakouska nebo Německa

Od: majfeli* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, nejlépe všem majitelům Felicie. Rok výroby 1997, najeto jenom 50 000 (předchozí majitel ji spíše garážoval). Celkem v pořádku. Nicméně nemám odvahu jet do Rakouska nebo Německa, protože nevím, jak je to s odtahovou službou - kdo to zaplatí, nebo kolik si mám připravit. Uvítám jakékoli rady. Díky.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*

0x

Odtah? - v případě poruchy a nebo nehody?

Pokud je Felda v pořádku, poruchy bych se nebál - s Favoritem a Feldou jsem nikdy za cca 300.000 km neměl žádnou poruchu, s níž bych nedojel. Na druhou stranu - nehoda se stát může, pozištoval bych si podmínky pojištění - ovšem odtah třeba z Insbrucku bude nepochybně dražší, než cesta z5 vlakem a jiné auto...

 

ridic

0x

Odtahovka z ČR se dá za 10,- Kč/km, takže pokud to bude 500km daleko, tak vás to vyjde na 10k. Pokud vám auto klekne na dálnici, tak vás hned odtáhnou místní někam mimo dálnici. Asistenční služby včetně odtahu jdou pojistit, něco bývá i zákonném pojištění.

 

pt®

0x

Víte, asi bych volila autopůjčovnu a vlastním autem nejela, záleží na jak dlouho jedete pryč. My byli 2x v Belgii vlastním autem. Prvně Š120 a podruhé favoritem, dojeli jsme v pořádku, ale pak jsme jezdili autem z půjčovny, kde se sami postarají, pokud se něco s autem přihodí, dokonce i o naši dopravu zpět. Pak jsme jezdili Student Agency a nyní došlo na letadlo. Tak se to vyvinulo během dvaceti let.

 


0x

No mně přijde,že tazatel ji tam chce koupit!

Pokud ano tak si musíte na místním úřadu při odhlášení zároveň vybavit převozní značku a povinné ručení jen na převoz a pak můžete po ose.Asi to vyjde levněji než odtah! Osobně ale myslím,že je lepší spojit se s někým kdo se tímto zabývá a ten poté může i doma zapezpečit vše s přregistraci a přihlášením na Vás!

 

gumidek*

0x

Doporučuji pro klid duše zakoupit náhradní hall snímač polohy setrvačníku/kliky na převodovce. Je to jedinný snímač, který nepracuje v nouzovém režimu a auto se bez něj nedá nastartovat. Je nad spojkou/setrvačníkem na vnější straně převodovky seshora a je pod termostatem. Drží ho jeden šroubek M6 na 10 klíč (nebo M5 8 klíč). Nečastější jeho závada je ta, že na něj z termostatu kape chladící kapalina a ničí ho. Nebo si ho vzít z vrakoviště.

Ale vůbec bych se nebál poruchy a jel

doplněno 11.07.12 19:39:

Feldy se neodtahují, jsou to spolehlivá auta, pokud se o ně někdo stará

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]