Nejste přihlášen/a.
Může vadný erg ventil snížit podstatně výkon? Peugeot 2,0 tdi.
krom toho i podstatně snižuje životnost motoru-reálná ukázka nesmyslných "ekotlaků" kdy má jakože ekologie navrh oproti technologii...Doma,v teplárnách a továrnách si taky nikdo nepouští splodiny z komína zpět do kotlů,pecí apod.,od toho jsou filtry(u aut katalyzátory,o FAPech,DPF apod.se netřeba bavit-to,že na chvíli zachytí pevné částice,které pak auto za cenu vyšší spotřeby "zregeneruje" stejně do ovzduší-to nic neřeší...)...Na fóru peugeot si přečtěte podrobný návod(dle přesného typu vaší motorizace) jak jej (EGR ventil)vratně vyřadíte z činnosti-pokud chcete,aby vám motor za chvíli nekleknul...
A ode kdy PSA montuje do aut TDI? A já žil v domění že TDI=VW.V tom případě teda neporadím,ale pokud by šlo o 2.0HDi nebo 1,9TD tak se buďto vyčistí neo zaslepí a jede se dál ale u TDi nevím.
Jinak pro rady ohledně pažoutů se raději obracej na peugeot-club!
doplněno 17.07.12 16:09:To Jimmyfloyd nemáte pravdu-protže to může totiž být moter 1,9TD což je obyčejný předkomůrkový turbodiesel nebo který měl obsah 1905ccm nebo nové 2,0 HDi což je pro změnu přímovstřikový turbodiesel .Přičemž oba se konstrukčně liší a v případě peugeotu neexistuje typ auta Peugeot 2,0!
doplněno 17.07.12 16:13:Ještě jeden doplněk-nevím jak EGR u HDI a dalších TDDI,TDCI,VDi či CRDI (a kdoví jak to ta která automobilka jmenuje) nebo obyč HDi,ale u obyčejné 1,9TD od PSA jde zaslepit a jede se bez problémů dál!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.