Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zadní náprava škoda 120

Od: fulllempl odpovědí: 8 změna:

Dobrý den,repasoval jsem zadní nápravu na škodě 120,ale teď mám problém s tím že ji tam nemůžu dát zpátky,přesněji řečeno nemůžu narvat poloosu s kameny do diferáku,ani za boha,zkoušel jsem to všelijak,všechno marné,prostě kameny do diferáku nezapadnou,strávil jsem na tom celé odpoledne a už jsem solidně vynervil...jestli je nějaký fígl jak to tam dát tak bych byl hrozně vděčný...nikdy předtím jsem to nerozebíral,dělám to poprvé

Možná by mohl být problém v tom,že jak jsou v diferáku ty dvě´´drážky´´kam mají ty kameny zajet,tak do té vrchní nejde ten kámen dát,prostě je to moc úzké,když tam zkouším dát samotný kámen tak do dolní drážky jde celkem lehce,ale do horní jej prostě nedám(moc úzké,chybí tak 0,5mm)...a i ven to šlo hodně těžko vytáhnout,takže si myslím jestli třeba není nějak posraný diferenciál

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

blackflamesiczi*

2x

at ti to jeden clovek zvedne a lehce tlaci dovnitr a ty tak 2 prstama tlacis na kameny tak aby tam zajely jinej figl v tom neni

doplněno 02.07.12 20:29:

drazky si nastav vodorovne ne vetrikalne (proste aby jedna byla vlevo druha vpravo a ne nahore a dole

doplněno 02.07.12 21:26:

ty kameny opravdu nejsou ctvercove ale to jsem predpokladal jako samozrejmost je to videt pomerne dost

hop®

...a ty kameny nemusí mít vždy čtvercový průřez. A fakt, dávej tam levý a pravý, ne horní a dolní - ten dolní většinou respektuje gravitaci zemskou...

doplněno 02.07.12 21:30:

Blacku, časem se naučíš preventivně upřesňovat i to, co je pro Tebe naprostou samozřejmostí...

 


1x

ty kameny tam dostat je kapku opruz já to dělával tak že sem si je na tý poloose stáhl gumičkou do vlasů aby se mi neotáčeli

 

fulllempl

Jo a jak otočit ten diferenciál aby to bylo horizontálně,jde to normál rukou nebo je k tomu třeba něco speciálního...nerad bych aby z toho něco vypadlo a neposral to úplně

 

kjanik112*

0x

Pootočí se protilehlým kolem, až to dostanete do vodoroviny (ty drážky).Při zasouvání je dobré s polonápravou lehce kývat nahoru a dolů, lépe to tam vjede. Pokud by mi tam nešel kámen zasunout, nedělal bych z toho vědu a na brusce bych ho přibrousil. I když bude nějaký teoretik omdlévat, garantuji Vám, že se nic nestane a ani to v provozu nepoznáte. Tak at se daří!

hop®

Pokud nejde zasunout nový kámen do nové kulisy, je to o tolerancích a lícování, pak bych možná jemně doladil bruskou. Pokud ovšem vracím ojetý kámen do vyčvachtané díry, hanba by mne fackovala kdybych ho ještě zmenšoval...

 

fulllempl

Díky moc všem,trošku jsem jim bruskou decentně strhl hrany kterými tam mají vlézt,otočil jsem diferák horizontálně a po 10 pokusech to tam konečně skočilo...ufffff,to teda byla dřina...já se jen ptám,kde udělali soudruzi z AZNP chybu

 

boocheer

0x

Dělal jsem tot ak že jsem na poloose čepy pro unašecí kameny namazal motorovým silikonem,nasadil na ně kameny a nechal přes noc zaschnout. s tímto se mi to vždy podařilo na poprve a nemusíš se bát že ten silikon vevnitř té převodovky něco udělá

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]