Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dvakrát pojištěné auto

Od: robin1* odpovědí: 4 změna:

Začalo to tím, že mi nepřišla složenka na PR, tak jsem zaplatil podle tý minulý ale nevšim si, že tam byla nějaká 200 kč sleva, takže jsem zaplatil o 200 míň, pojištovna vypověděla smlouvu, ale pomotala si adresu, mám adresy dvě, trvalé bydliště a doručovací, pojištovna vzala z každé 1/2 a vytvořila adresu novou neexistující, to jí nevadilo, měsíc po skončení smlouvy mě to oznámila na adresu správnou a vrátila přeplatek!, když jsem to zjistil, tak jsem uzavřel s tou samou pojištovnou smlouvu novou, auto tedy nebylo měsíc pojištěno, logicky dorazil pozdrav od ČKP, zavolal jsem do pojištovny a oznámil jim, že vypovím všechny stávající pojistky, pojistim se u konkurence, a o částku co zaplatím ČKP se s nima budu soudit bo mi doručovali na neexistující adresu.

Dnes jsem se dozvěděl, že původní smlouva byla reaktivována bo uznali, že mně doručovali na neexistující adresu, takže tam mám logicky nedoplatek bo smlouva běží do dnes, a smlouvy mám na jedno auto dvě. Pozitivní je, že napíšou ČKP, že auto bylo pojištěno a z nejhoršího jsem venku.

Jak dál?

1)Vypovědět tu novou pojistku z důvodu neplatnosti od samého začátku a chtít vrátit peníze? (blbý je, že na tý nový mám bonus 50% (jsem to strčil pod jinou nosnou pojistku) a na tý starý 0% (jsem do někoho tuknul).

2)Tvrdit, že ta stará pojistka zanikla dnem kdy jsem se o tom zániku dozvěděl, tedy dnem , kdy jsem uzavřel novou pojistku (samosebou jim zaplatim ten měsíc)?

3)?

Mně se nejvíce líbí dvojka ale pokud by mněl někdo lepší řešení?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*

0x

tohle bude chtít osobně na pobočku pojištovny a asertivně v klidu domluvit jak a co-pojištovně jde o vaše(a ostatních) prachy-z nich žijou,takže vy jste ten co určuje zda jim vůbec nějaké kačky dáte vydělat...Je jasný,že duplicitní pojistka je blbost-to bude jasný i jim-je to fakt o dohodě-jednejte tak,že nebudou-li přístupni kompromisu vyhodném hlavně pro vás,zrušíte to tam všechno a ahoj...,a ono to půjde,uvidíte...

robin1*

Tomu docela rozumím, má to jenom háček, že oni klasickou pobočku, kde se dá domluvit něco co nejde zachlívečkovat prostě namaj, jó maj obchoďáka v každym městě, ale netypický situace ty se řešej přes jejich ombudsmana, takže zavolám na klientský servis, tam vysvětlím o co mně jde, oni to sepíšou vlastními slovy, a když se zadaří tak to z toho ombudsman pochopí a vyřídí, když se nezadaří, tak počkám až to nevyřídí (30dnů) a pak to zkusím znovu. Prostě stádo který není schopno opsat adresu z návrhu smlouvy bez 3 chyb. Dneska jsem s nima procházel všechny chyby co nasekali ve 4 pojistkách a nejvíc mně dostalo, když mi navrhli, že mám jednu pojistku vypovědět a uzavřít znovu, protože z návrhu smlouvy blbě opsali typ auta ( místo fusion mají focus) a jelikož to není uživatelská změna tak je počítač nepustí to změnit, tak jsem jim řekl, že mně jejich potíže doopravdy nezajímají, a že si mají na přepis návrhů smluv najít někoho kdo umí česky. Když jsem zjistil, že mají bordel v adresách ještě u jedný smlouvy tak jsem tam zavolal a borkyně zkontrolovala všechny smlouvy na moje jméno a tu jednu chybu zkopírovala do všech zelenej karet a ty mi slavnostně poslala, prostě paka.

jarda3*

V nejhorsim to dat do depozitu a zrusit tu nevyhodnou pojistku okamzite, ta druha se muze nechat k vyzvednuti a bezet dal...

doplněno 29.06.12 22:10:

No tech 7 mesicu bude IMHO ztracenych, jinak staci poslat kopii TP s ulozenim do depozitu na tu zlou pojistovnu a pojistku musi zrusit, penize do konce obdobi vratit. Ta druha o tom ani nemusi vedet, auto v depozitu pojistene byt muze...

doplněno 29.06.12 22:22:

Aha, to me nenapadlo, ze u te same, ale tim to mozna bude jednodussi, zkusil bych hodne komunikovat mailem/telefonem, pokud nemaji pobocku a najit kontakt na nekoho kompetentniho mimo operatoru co skoro neumeji cesky a delaji na agenturu skoro zadarmo. Naznacit moznost medializace pripadu atp...

robin1*

Dík za typ jardo akorát celé se to stalo před 8 měsíci (výpověď původní smlouvy) a tu mně dnes reaktivovali takže tam mám po dobu 7 měsíců duplicitu pojistek.

Ale jinak ten depozit je doopravdy dobrej nápad, jak jim nadiktovat která pojistka poběží dál(ta levnější), už jenom jak nezaplatit těch druhejch 7 měsíců

doplněno 29.06.12 22:17:

Jardo ale ona je to jedna a ta samá pojištovna, když jsem tam dnes volal a řekli, že pojistka je reaktivována tak se vzápětí divili, že jsem auto znovu pojistil (u nich) pochopily až když jsem vysvětlil, že jsem nemohl půl roku čekat na reaktivaci původní pojistky.

doplněno 29.06.12 22:19:

Jo a tu co budu rušit tak tam jim dneska dlužim (přeplatek ke dni původního zrušení byl na nule) za 8 měsíců

doplněno 29.06.12 22:29:

Jo jo budu to tlačit do tý dvojky varianty co jsem měl v původní otázce, ale nejdřív to "pojistím" tím tvým geniálním depozitem aby bylo od samého začátku jasné jaká pojistka platí. Takže by měli dostat doplacenej jenom ten měsíc. Ještě jednou dík.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]