Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Brzda kope

Od: truth odpovědí: 12 změna:
Zdravím. Nechal jsem si stočit kotouče a když jsem je dal zpět, tak mi při brzdění začal kopat pedál brzdy. Čím větší rychlost brzdím, tím více pedál kope, při nízké rychlosti - 30km/h apod. nekope skoro vůbec. Mohlo by to způsobovat to, že jsem nechal použité destičky? Fáčko bez ABS. Díky

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

1jara*

0x

Dobrý den, kotouče jsou špatně stočené, znovu stočit.

doplněno 25.06.12 18:18:

Může házet i jeden

doplněno 25.06.12 18:20:

Kope to při brždění do pedálu brzdy.

truth

Neprojevovaly by se špatně ztočené kotouče spíš kopáním do řízení?

 

mowla*

0x

A - nejsou kotouče už příliš tenké?

doplněno 25.06.12 18:28:

No - zkus prohodit destičky vrámci kotouče, mohou být sjeté do ´soudku´ či z jedné strany (problém s pístky)...

truth

Kotouče jsou právě skoro nové.

Když jsou skoro nové,tak proč jste je nechal stočit?Pkd byly křivé tak pořádně stočit a desky nové protože ty mohou nestejnoměrně zase sjet kotouč!.Obrousil jse i desky do roviny?

truth

Destičky byly rovné.
Takže znovu sjet kotouče? Co mám íci soutružníkovi v případě, že to nikdy nedělal?

tr

Kotouče se v dnešní době nestáčejí, ale přebrušují, stejně jako nové kotouče. Když budete mít nové kotouče v ruce, tak se podívejte na povrch, je do kříže broušen.

Jsem pro koupi nových kotoučů i desek a hlavně pro řádné vyčistění drážek desek(šábrem-nabrušená škrabka např. z trojúhel pilníku) a nezapomenou očistit a namazat čepy plovoucího pístu. Na mazání použít vyhradně mazivo na brzdy, měděná pasta se již také nepoužívá a řada servisů ji zakazuje na brzdy používat.

 

ar*

0x

Jo jo špatně stočené kotouče a jestli je soustružník v univerzálce otáčel při stáčení každé strany a nedělal to na jedno upnutí, tak je to jasné.

doplněno 25.06.12 18:45:

Soustružníkovi řekni at to chytí za středící otvor, kotoučem k nožové hlavě. Hodinkama to srovná na ploše kde to dosedá k náboji a stočí kotouč z obou stran na jedno upnutí. Na "zadní" starnu bude muset nespíš použít levý uběrák na díry. HLAVNĚ NEOTÁČET!

 

blackflamesiczi*

0x

kotouce nama cenu stacet je to potencionalni problem bud nechat jak jsou a pokud jsou vydrene do srotu a nove

doplněno 25.06.12 19:33:

na facko stoji obyc kotou 250-300,- proc je stacet?

 

gumidek*

0x

Proč je stáčet? Mám oba kotouče nové za 300,- jeden a druhý rok beze změn. Raději dejte nové. Minimum tloštky je 7,5mm!

Nekopou náhodou bubny? Pokud se zajízdy zmáčke čudlík na ruční brzdě a drží a pak se postupně tahá zapáku ručky, tak jsou v případě ovality zadních bubnů cítit vibrace, kopání v páce ručky.

truth

Bubny nekopou, je to 100% ze předu. Takže koupit nové kotouče? Mám kupovat i nové brzdové destičky?

gumidek*

Koutoče stačí i VIKA (je to kus kovu). Sám je mám a vůbec nehází, ale možná jsem narazil na dobré kusy.

Destičky, pokud nejsou nějaké tvrdé (FERODO), tak bych nechal. Měkké si dříve sednou a pak to brzdí dobře.

Ovšem je lepší koupit ke kotoučům nové destičky a pak máte pokoj. Takhle k vůli destičkám zase budete rozebírat brzdič od držáku třmenu a zatláčet pístek. Je to lepší dělat komplet.

doplněno 25.06.12 19:52:

Mám je už druhý rok a spokojenost

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]