Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak pokračovat v případě překročení 30ti dení lhůty na vyreklamování zboží u ojetého automobilu. Automobil jsem zakoupil v jednom pražském autobazaru a od koupě jsem do něj již nějaké peníze investoval. Co vím, tak podle zákona mám nárok pokud prodejce vadu do 30ti dnů od reklamace vozu vadu neodstraní na odstoupení od smlouvy nebo požadování slevy. Chtěl bych vědět zda mám nějaký nárok na vrácení jak kupní ceny, tak i peněz investovaných do vozidla, pakliže samozřejmě doložím veškeré faktury. Případně jak se určuje požadovaná sleva z kupní ceny?
bohužel jsme v čechách,kde "dobře prodat" ojetinu vesměs znamená obdobu vaší situace...jediný co by mohlo trošku zabrat je vysvětlení provozovateli bazaru,že si opravdu dáte záležet na "reklamě",o kterou se jim postaráte-zda pro ně nebude levnější dát auto do takového stavu,jakým ho při prodeji annoncovali...,jinak je to na posudcích znalců,soudech atd-bez výhledu nějakého konstruktivního výsledku...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.