Nejste přihlášen/a.
Čus,
Palubní počítač (TC-6 na palubní desce) ani řídící jednotka motoru (v motorovém prostoru u levého tlumiče) vůbec s jednotkou centrálu nekomunikují. Centrální zamykání originální (motorky serv centrálu ve dveřích,kabeláž,řídící jednotka centrálu) funguje naprosto samostatně a stačí mu jen stálých 12V a kostra (kostry jsou vždy u Felicie hnědé vodiče).
Jak to budeš montovat ven, tak jdi od motorku centrálu po kabelech a dojdeš až k té jednotce. Sundej tapec dveří (případně si vezmi i ten igelit, pokud ho nemáš, protože brání vlhkosti a neničí tak vlhkost tapec) a koukni, jak jsou táhla k motorku centrálu napojená a vše, co je navíc oproti verzi bez centrálu odmontuj. Ber i ty gumové husí krky (spojení dveře, skelet) a hlavně se vyvaruj stříhání vodičů. Je lepší je v celku protahovat a neporušit jim izolaci.
Popř, si to i odfot, aby jsi věděl, jak to tam bylo a kde a co,...
Zapojení je takové, že z každého motorku vede kabel přímo do jednotky centrálu. Ta jednotka centrálu vypadá takto (viz.obr v odkazu). amd-autodily.cz/...
A buď je zde:
nebo s výroby se dává jednotka centrálu poblíž jednotky imobilizéru (ten má jen dva malé konektory se třemi piny) a najdeš ji po odmontování přístrojové desky na rozpěrné výztuze volantového sloupku (uvidíš, že ti na volantový sloupek vede takové svisle navařené svodidlo a na něm bude namontován centrál a imobilizér).
Takto vypadá imobilizér (je tam více fotek v odkazu):
doplněno 25.05.12 08:49:Ten imobilizér je na poslední fotce v tom odkazu (krabička a prstýnek)
doplněno 25.05.12 08:59:
hele uplně jednoduše pokud je centrál origo sundej si za palubkou ŘJ -černá krabička s nápisem brano odcvakni asi 10cm kabelů i s konektorem co k tomu patří
dále demontuj jednotlivé motorky ze všech dveří pokud je centrál origo musíš vyndat ze dveří komplet zámky a s těch zámků to pak sundat -opět si vždy ke každému konektoru motorku odstřihni protikus s asi 10cm drátů
barvy drátů budou sedět takže až to budeš někam montovat budeš vědět jak na to nebo vlezeš do nákýho felda klubu a najdeš si návod.
co se týče toho alarmu musíš najít ŘJ většinou větší černá krabička se 2ma a více konektory dává se bud nekam pod palubovku nebo za kastlík u spolujezdce až jí budeš odpojovat tak bud drát po drátu nebo opět jen konektor s asi 10cm drátu při montáži si dráty dodáš
pokud by měl alarm náký ty čidla ,blikací diodu atd je třeba to odpojit komplet a ne to jen ustřihnout!
ted je otázka zda zjistíš typ a název alarmu pokud ano dá se v různých klubech na netu dohledat návod k použití a zapojení v opačném případě je vyndavání zbytečnost nebot bez návodu to nezapojí ani Erno Rubik se svým kolektivem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.