Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Passa 1.9 PD skacou otacky

Od: lgi odpovědí: 11 změna:

zdravim,

mam passat 1.9 PD 6 kvalt, 2002, 200 000km, pri rychlosti 160-170 malinko kolisou otacky takze takhle rychle radsi nejezdim ale jak zacali tyhle horka tak mi to zacalo blbnout i v mensich rychlostech. vcera jedu do kopce asi 50 na 3ce dam asi pulku plynu abych se zaradil a ono nic, otacky skocili ale vykon nikde, pustil jsem plyn a okamzite klesli pod 2000 a po nasledovnim pridani plynu znova vsechno ok..
minule leto jsem byl na diagnostice asi 3x, jenom jednou ukazala chybu vstriku na 4 valci.. takze to bude asi vono, co?
a moje otazka, vyplati se vymenit jenom ten jeden vstrik? znami rikal ze kdyz jeden tak potom uz vsechny... ale to uz je dost penez, za to by se dal poridit cely motor 1.9 PD s mene km..
co myslite?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nu*

1x

může být chyba vstřiku ale pokud občas problikávé na displayi červený trojúhelníček znamená to že se motor už-už chystá přepnout do nouzového režimu...Začal bych kontrolou kabelového svazku řídíci jednotky toho 4 válce, je to svazeček zvonkových drátků který stojí nekolik stokorun, vím o případu kdy na to někomu ve výrobě něco upadlo a jeden kablík byl lehce promáčklý, pk letech to začlo blbnout, motor cukal a trojúholník blikal, když se motor zahřál, stačilo vypnout a nastartovat a jelo top ok...občas to začlo cukat i za jízdy...a byl to kablík poškozený z výroby...s opravou vstřiku se můžete dostat i na desítky tisíc Kř záleží komu to svěříte...

lgi

chapu, vim ze to muze byt klidne 20 tisic, za ti penize jsou tyhle motory s mene km k mani na netu...
cerveny trojuhelnik mi neskace, jenom zluty - ESP, po vypnuti motoru zmizne. ale zapomnel jsem napsat jeste jednu vec co mi taky dela jenom v lete, na dvojce nebo trojce mi zacne z niceho nic auto brzdit motorem a vyskoci tahle kontrolka (zluty trojuhelnik esp) kdyz vyradim tak je to v pohode, pred jizdou proto vzdy manualne vypinam ESP abych se tomuhle vyhnul...

nu*

já měl uvedeného passata a najel jsem 300 tisíc bez jediného problému, ale bylo to auto o kterém jsem věděl absolutně vše, když jsem to kupoval...mohlo to být bourané a mohl se v tom vrtat nějaký pseudoodborník, důležité je aby diagnostiku dělal něnkdo kdo tomu rozumí a má dobrý softwarwe, skutečný od výrobce a ne cédéčko za 500,- Kč z aukra, podle toho bych se zařídil...vstřikovací tryska může stát 10 - 12 tisíc s daní ale také to může být něco úplně jiného, začal bych nějakou investicí do odborníka na diagnostiku...

 

buky*

0x

Ten svazek ke vstřikum, jak píše kolega je občasná závada, hlavně u 96KW motorů. Někdy stačí jen najustovat kontakty co jdou na vstřik. Na diagnostice by vstřik nemel mít + 0,7a více. Normální hodnoty jsou -0,2 až +0,2 to je normál. U čtyřky bývá hodnota obecně vyšší +0,3 až+ 0,5. To je pořád v normě. Pro svépomoc např. na VAGU je možno tyto hodnoty najít na pozici 13 výčtu hodnot. Jinak repas vstřiku se zárukou dělají asi za 3500,- kč za kus.( www.dieseltechnika.cz) .Dá se jim to poslat poštou.

 

blackflamesiczi*

0x

na repas vstrikovacu doporucuji sobeslav (vyborne zkusenosti) a u pd se nemusi menit vsechny jako u commonrailu kde vetsinou jeden oddela vsechny i z cerpadlem. Jinak udelat poradnou diagnostiku a ne jen cist pamet zavad to delaji amateri.

buky*

Kolego, já žasnu jak si otočil, správně to píšeš profíci, máš pocit, že si ty hodnoty cucám z prstu? Na tohle stačí i Vag, zjistit dávku paliva, protože se čte stejně přez řid.jednotku. Psal jsem to proto, že možná zná někoho z vagem a ten mu to přečte. A nemusí zrovna tohle číst Vasilem ve značkovim servisu, kterej tak zatracuješ. Nezlob se, já mám zájem opravdu kvalifikovaně poradit a hlavně jednoduchou cestou, pokud to v dané situaci stačí.

blackflamesiczi*

nic proti ale jak jsem psal i autorizovany servisy v praze si zvou jednoho elektrikare ze zahradaku kdyz nevi a u nas na jihu to same. Jinak vasil umi mene nez diagnostika od bosche za 1/4 ceny (nevim kolik ted vas stoji) , jinak pokud je poskozene vedeni tak pouhe nacteni pameti zavad nestaci. A za druhe pokud by byl vstrikovac v haji tak je uplne zbytecne jet do autorizovaneho servisu protoze nemaji vybaveni na odskouseni a jsou vetsinou jen prekupnici pro diesel servisy. Jinak vas je pouze predrazenej krap a jeste pomalej jako nejaka 386.

Takze pokud vezmu nejakeho neschopneho mechanika a oblecu ho do kombinezy VW a poslu na komicke skoleni ktere cele prospi tak je to v tu chvily machr?

doplněno 26.05.12 09:05:

to by me zajimalo BUKI kde jsi prisel na to ze diagnostiku udelam na krizovatce na cervenou , doporucoval bych navstevu doktora pres hlavu protoze po me ctes i to co jsem nenapsal a v 80% prispevku si odporujes

buky*

Co máš pořád stím neschopným mechanikem, myslíš že jsi vševěd? Tvoje příspěvky nikomu neporadí, toho tazatele nezajímalo co podle tebe umí mechanik od VW, ale že mu nepravidelně šlape motor. Tak mu píšu, jek to co nejjednoduše odstranit. To, že to dělá ten svazek dost často jsem psal v příspěvku výše, to ale neznamená, že to tím opravdu je, samozřejmostí je jeho fyzická kontrola, na vyčtení dávky stačí Vag, podle dávky( to je podle těch hodnot, které jsem uvedl pro ilustraci) se pozná, jak na tom vstřik je. Pokud se pohybují hodnoty v normálu( co je normál je tam taky popsáno) je naprosto zcestný se hrabat ve vstřikách, krom kontroly kontaktů. Pokud to čte někdo soudnej, tak je mu jasný,že vím co píšu! pokud máš pocit, že všechno víš líp, tak proč neradíš třeba tazateli "balcikd" s tím servem?Protože o tom nevíš nic, tazatel se ptal na přesnou věc a jsi v koncích viď?. Protože nic konkrétního nikdy nenapíšeš, žádný hodnoty, údaje, postupy,jen vaříš z vody a dokola mícháš tu vomáčku, co má budit dojem, že to všechno znáš. Jenže, to je od každýho něco, a vlastně nic. Takhle přesně fungujou politici. 20 vět a vlastně nic konkrétního neřeknou.. Napišraději těm lidem třeba, kde to seženou, za kolik,atd. Nikoho nebudou zajímat tvoje subjektivní dojmy z toho, že ti vadí nějaký servis jen proto, že tam dělá v motorárně tlustej Jarda a ty nemáš rád tlustý lidi. Když ti vaděj pražský servisy, tak tam nejezdi, nevšímejsi jich, nedráždi se tím zbytečně a budeme spokojeni všichni!

 

nu*

0x

nehádejte se, jsem rád že po letech konečně někdo napsal že sdružené vstřikovače u pédéčka nejsou z hlediska udržby tak problematické jako u CR-ka, když jsme před lety jel do hamburgu pro svého prvního passata, všichni známí ( hlavně majitelé citronů, renaultů a peugeotů a starých škodovek ) svorně tvrdili že se pédéčkový passat sype, odcházejí vstřiky, turba atd...nikdy mi nic neodešlo a ty jejich plečky jsem pokaždé hravě předjel, hlavně v kopci...tenkrát / 2005/ mi v autotukas praha tvrdili že jedna tryska u nich stojí 10 tisíc bez daně plus práce a daň atd a bylo by to 20 tisíc...dnes jsou ty ceny někde jinde

 

lgi

OK, svazek skontrolovan, vypada ok... co mam delat ted? Volal jsem do audi nekde praha 9 tusim, hodina prace 1100kc, a ze pry ta diagnostika muze trvat klidne 3 h, to jako mam dat 3300 jen za zisteni zavady?

nezna nekdo levnejsi? pomohlo by mi to hodne

buky*

Diagnostika se účtuje povětšinou paušálně, je to různé tak do 1000Kč. Např. Blackflamesiczi vám jí udělá na křižovatce, než padne červená. Jinak vážně, pokud nechcete servis, navštivte diesel forum, VW club forum a pod. Kluci jsou tam ochotní, domluvte se.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]