Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jednobod nechce jet

Od: looolik* odpovědí: 8 změna:

Ahoj mam problém u felicie jednobodu. Felicie jezdila normálně a z ničeho nic se začala dusit a teď když to nastartujem tak se dusí když přidam a motor běží uplně na hovno :/ skoro k tobu aby chcípnul

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumidek*

0x

Felicie BMM 50 a 40kw podporuje VAG-COM OBD2 diagnostiku. Asi už nějaké čidlo dlouho pracovalo v nouzovém režimu a teď vysadilo svojí funkci definitivně.

Zaměřil bych se na zapalování (palec v rozdělovači, který u BMM ještě je),palivo,přisávání falešného vzduchu,hall snímač a ostaní čidla dle diagnostiky,čistota a stav injektoru ve vstřikovací jednotce (tohle spíše vyčistit a kouknout jako komplet)). Co svíčky a kabely? Palivové čerpadlo,filtr na nádrži byl měněn kdy? (většinou se mění dost pozdě, když se ucpává a palivo nedostatečně proudí).

Na hovno? Dost málo informací... cuká nebo spíš jede líně a umírá?

looolik*

Tak čerpadlo,svíčky,rozdělovač,filtr paliva v poho. dneska všechno zkontrolovaný. Ale měnil jsem v pátek palivové trubičky ale po výměně to jezdilo ale pak s ničeho nic to nechce ject. Nastartuju felicii a auto skoro chcípá, přidam plyn a chcípne to, dam tam rychlost ani se nerozjedu protože to je v takových minimálních otáčkách že to nepojede. Když to necham dýl tak to i chcípne protože to fakt je v minimálních otáčkách.

blackflamesiczi*

neohl jste nekde hadicku? nebo prehozene vedeni?

gumidek*

U vstřikovací jednotky bych odpojil přívodní hadičku, zapnul klíček a nechal tak rozběhnout čerpadlo a koukal, jak to teče. Mělo by to dobře téct i trochu pod tlakem (čůrat). Pokud ne, tak bude hadička nebo trubka někde přicpaná (ohnutím,nečistotou).

Ještě bych se kouknul, jestli je přívodní hadička s nádrže na správném vývodu ze vstřikovací jednotky. Jestli na té vstřikovací jednotce nebyly ty dvě hadice mezi sebou prohozeny. Mohlo k tomu dojít i u strany nádrže. Ta vracecí a přívodní. Pak by to ve vstřikovací jednotce teklo opačným směrem a to by mohlo takto fungovat (nedostatečný tlak).

Výstup musí jít s čerpadla na filtr,pak do hadice a trubky,pak v motorovém prostoru do hadice a do vstupu vstřikovací jednotky.

doplněno 19.05.12 19:36:

Na čerpadle,na filtru a na vstřikovací jednotce jsou na nátrubcích šipky naznačující tok paliva.

looolik*

zkoušel jsem to a to to taky nedělá tlak v trubce je a prohodit jsem to taky zkoušel

gumidek*

Ze vstřiku by se mělo takto prášit palivo na klapku:


blackflamesiczi*

me to u 205 kolegove prohodily a mel jsem ze 160 koni tak 50 linejch oslu, a nez jsem za to prisel tak jsem rozebral celej motor, a oni se kralovsky bavily

gumidek*

A v čem byl nakonec problém :D

doplněno 20.05.12 10:12:

Chápu, ještě chrápu

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]