Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaké SUV do 350tis

Od: kuba102030* odpovědí: 10 změna:

Zdravím,

jaké doporučujete SUV ojetinu do 350tis,

stáří max 2004,

jde mi o to, které jsou držáky a které zase nejsou zbytečně předražené, ale aby to prostě vydrželo ale aby mě to nezrujnovalo,

díky

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

flik

0x

Za tu cenu bys sehnal novou dacii duster zde je recenze moje.auto.cz/...

solenza*

350 tis. bych také za ojeté auto dát nechtěl. Když už takovou částku, tak jedině za nové. Pokud budete jezdit často do terému, určitě bych nevolil žádné německé auto. Ty jsou většinou tak akorát na louku. Co třeba Land Rover Defender, nebo Discovery? Tato auta si poradí i s náročnějším terénem. Pokud se vám zdají zbytečně velká, tak Freelander.

 

laybor*

0x

Koupíte Hyundai Santa - Fé rok 2008-09 v naftě nájezd do 70 000km

Já mám benzín 2.4 rok 2004 absolutně bez problémů doted, najeto 135 000km, rok 2008-09 je II generace, už nová - pěknější.

doplněno 08.05.12 22:27:

Oproti Dustru jsme o půl metru delší.

doplněno 08.05.12 22:30:

BMW X 5 - rok 2004

Mitsubishi Outlender - 2007- 08

 

celp*

0x

Zdarec.

Suzuki Vitara,nebo Grand Vitara.Možná Nissan X-trail.

 

rk*

0x

Cauvec, jak si tak ctu tyhle rady, tak se musim zasmat. Jeden ti doporucuje nejhorsi auto vsech dob, Dacie. Druhy ti radi kup nove, ikdyz se cena slusneho noveho SUV pohybuje od 550000,- a to v zakladu, viz mazda cx5, kia sportage, sorento, hyunday santa fe, atd.. Treti si libuje v jmenovanem Hyundayi s 2,4 litrovym benzinem, neni nic horsiho pro tohle vetsi auto. A z tech obru jako Nisan bys zaplakal na spotrebe. No jak je psano u prispevku "dobra odpoved" ma neco do sebe. Napis mi mail, poslu ti fotky sveho mazla. RK

blackflamesiczi*

ford explorer v8 v lpg luxusni spotreba a cena dilu a nesere se

 

stirecek*

0x

Do terénu snad rover je takový vysněný držák, co něco vydrží, ale když už se něco pokazí, tak to stojí opravdu za to. Náklady jsou nesrovnatelně větší než u běžného vozu. Devadesát procent SUVéček se do terénu vůbec nepodívá, pak je na zváženou, zda realizovat kup takového auta. Provozní náklady a spotřeba je daleko jinde, než s běžným vozem. Ono taky tahat celoročně pohon 4x4 , i když ho nepotřebuju, něco stojí. Taky z hlediska bezpečnosti jsou tyhle auta mizerné. Špatné jízdní vlastnosti, vozidlo se naklání, špatně zatáčí, měkký podvozek, vyšší hmotnost atd je proti bezpečnosti. Ale když na to člověk má a vyrazí si občas pohrát do terénu, pak nějaké výdaje navíc litovat nemusí. Je to spíš takový koníček, sice trošku dražší, ale na hraní si na silnicích jsou zase jiné auta.

autoweb.cz/...

blackflamesiczi*

no naklady na 4,0 v6 ameriku jsou nesrovnatelne nizzsi nez na mondeo co octavii spotreba v lpg je srovnatelna ci nizsi nez u nafty a bezpecnost u americkych suv je lepsi nez u jinych evropskych aut, kdyz jsem kupoval manzelce auto tak predchozimu majitely nedala prednost fabie a byla na kasi a ja na aute vymenil svetlo a blatnik , naraznik na moje jsem kupoval od pana co s nim odhodil feldu v pardubicich pres celou krizovatku a mirne praskl naraznik. Jinak doporucovaly rover tak max defender v terenu neco umi jinak range rover ma problemy i na mokre louce

stirecek*

Pokud to myslíš z hlediska srážky, tak těžší auto má samozřejmě navrch. Viděl jsem focuse, jel 80kmh a nedal mu přednost citroen - srážka, citroen se roztočil, zdemoloval další dvě zaparkované auta, levý předek měl vybočený doprava i s motorem, zbytek otlučený od dalších aut a u focuse bylo rozbité jen pravé světlo, když přeženu, takže není srážka jako srážka. Já jsem ale tu bezpečnost myslel z hlediska jízdní stability, tuhý podvozek začátečníkovi nějakou i větší chybu odpustí, protože nějaké nepředvídatelné chování ustojí v pohodě a to se o dvoutunové krávě s vysokým těžištěm a měkce naladěným podvozkem říct nedá. Tam člověk musí opatrně, trochu přežene a letí ven ze zatáčky. Mě osobně několikrát focus podržel, když jsem přehnal rychlost do zatáčky, třeba i tam, kde jsem cestu neznal, v noci, a zatáčka ostřejší, než člověk čeká a až kolikrát jsem se divil, co takový podvozek zvládne. Nedávno jsem jezdil v pežotu 2,2biturbo hdi automat, krásné, pohodlné, výkonné auto, ale v první zatáčce při mě stáli všichni svatí. Ten podvozek prostě výkonu motoru nestačí a člověk musí o hodně pomalej, když si zvykne na nějaký standart z focuse. I můj c-max, i když je vyšší projede stejnou zatáčku rychleji a k tomu je pořád klidný. Já osobně ty houpačky moc rád nemám, necítím se v tom dobře, člověk musí do zatáček pomalu jako s kamionem a jen mě zdržují. SUV do terénu ano, ale na silnice jsou jiné auta.

blackflamesiczi*

to jo ale u sebe pozoruji kdyz jedu z exem tak jedu piano 90-130 zadnej stres a zrovna mekej podvozek manzelka nema (ma ho pustene dolu uprava na silnice ja mam zase nahoru kvuly extremnimu terenu) a muzu rict ze kdyz jsem kdysi jem chevroletem pick up (nevim presne nazev ale prcek to nebyl) tak sedel lepe nez golf gti zalezi na druhu auta ale u offroadu se musi pocitat z vetsi vahou

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]