Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím o radu. Někdy v březnu mi byla zaslána výzva od České kanceláře pojistitelů, že jsem asi dva měsíce neměl pojištěný vůz. Bylo to někdy v roce 2009. Asi za 14dní jsem přiloženou složenkou dlužnou částku uhradil. Útržek Složenky mám samozřejmě uschovaný.
Nyní mi přišla další výzva k úhradě naprosto stejné častky za naprosto stejné období a stejné auto. No není to príma? Na stránkách oné vyděračské společnosti lze "online" sledovat průběh vymáhání.Podle Variabilního symbolu a pár dalších čísel lze najít onen "případ", jak ho nazívají. Já mám dvě výzvy k uhrazení, obě naprosto stejné, jen Variabilní symbol mají jiný. Podle symbolu jsem tedy zhlédl oba případy. První je uzavřený a uhrazený, druhý, až na Var. symbol navlas stejný, byl pravě otevřen...
Nemají email a v onom formuláři jsou pouze stránky pro případ že jsem v oné době nebyl vlastníkem, nebo jsem to měl zaplacené atd... Žádné přímé spojení k protestu prostě neexistuje. Kolonka "už jsem to zaplatil před čtvrt rokem vy hovada!" jaksi chybí. Proto prosím o radu jak se vyhnout exekuci za již uhrazené. Děkuji.
čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Nezaplatit a bojovat (mám lhůtu 30 dní)
vydíraný, kdybyste se méně rozčiloval, a hnedal, tak tam lze vložit normální text. Je to úplně spodní řádek.
Jen se zeptám nahoře v textu je i datum nepojištené období, to je taky stejné?
Chyby děláme každý, i ten úředník co to zadal do systému.
doplněno 07.05.12 19:13:Nevím kdo zadává anketu, ale vložit text "Koupit Brokovnici a jít se pomstít..." to není hodno této poradny...
Děkuji za odpověď. To s brokovnicí byl jen vtípek pro odlehčení, omlouvám se, pokud se to někoho dotklo. Měl jste pravdu, první případ má datumy nepojištěné období 09.07.2009 - 06.10.2009 druhá 07.10.2009 - 04.01.2010. zajímavě navazují. Proč mi období nesečetly?
Ale hlavní zvrat nastal v tom, že jsem našel ztracenou prodejní smlouvu a dokonce technický průkaz! A ty dokazují, že jsem vůz prodal 20.06.2009. V prvním případě jsem je nedokázal najít, a přesvědčen, že oprávněně, zaplatil jsem. Uznávám své lajdáctví- mám bordel v papírech. Velký techničák jsem zaslal novému majiteli avšak vrátil se mi. Pak jsem ho asi založil se slovy on zavolá, má číslo a zapomněl na něj.
tak a co teď...Uznávám, že bych rád dostal své peníze zpět. Ještě jednou děkuji.
Nezaplatit a bojovat (mám lhůtu 30 dní)
vydíraný, pokud mě nebudete vydírat, ozvěte se a najdeme řešení, zde to popisovat krok za krokem je zdlouhavé..
ICQ 55180641
skype: milancukrar
mailto: milan.cukrar@volny.cz
Zdravím, to Já se bavím daleko víc. Mě přišli během 14 dnů dvě upomínky na stejné auto, za stejné období, každá s jiným var symbolem a s jinou částkou. Že bych zaplatil tu levnější? Ani omylem. Doležím dle TP že v té době jsem vůz ještě nevlastnil.Jinak s Vámi souhlasím. Bordel tam mají nehorázný. Vidím to každou chvíli, když někomu sjednávám pojištění a ověřuji bonus.To už není chyba jednoho úředníka, to je chyba celého systému.
Koupit Brokovnici a jít se pomstít...
Ano, chybujeme každý, ale tam se v chybách závodí a vítěz dostává mimořádnou odměnu, jinak je to těžko vysvětlitelné :D
Nezaplatit a bojovat (mám lhůtu 30 dní)
Známá mne po x letech co jsem odešel lanařila zpět na PR k české,nakonec si i donesla ,nevím kde to vyhrabala ,nějaké data ohledně vlastnictví aut co jsem měl a ani jedno datum ji tam nesouhlasilo se skutečností .Neřekla kde čerpala ale sama se tom u hrozně divila jakej v tom maj pojištovny bordel!,Dnes už raději pojištováka nedělá!
doplněno 10.07.12 21:01:To hlavní jsem se ukliknul. Mají v tom brajgl.
Dobrý den, právě jsem si to dočetla. Reaguji z důvodu, že nám právě dnes došla další výzva. že jsme údajně neuhradili pojištění vozu. a máte recht jsou to HOVADA a celá tato společnost mi přjde jako podvod. Zkusím asi do toho už zapojit právníka. Jen abych to vysvětlila , došla nám výzva v lednu, že se neuharadilo pojistné, ale auto jsme si koupili až později o několik měsíců, tak jak to , že píši nám? Když si lehce seženou majitele a informace, proč teda si nedají hajzlové u mne práci a neseženou to správně? pak obtěží lidi a mě to prostě přijde podvod, protože v této zemi to prostě jde , tak si někdo řekl, proč to nezkusit. Už mi přijde dívné, že se jim zasílá pošta na p.o.BOX . Já nevím, ale těch machinací je u nás víc než dost. NO a já tam taky hned volala, a s klidem mi nějaký pán řekl, že mám poslat vyplnění formulář na jejich adresu. Bez nějakých emocí , nebo omluvy. nic prostě. Já to poslala , přitom proč bych měla řešit jejich nesmysly. A to chtěl ještě abych mu dala okopírované věci jako smlouvu o koupi , techničák. jako proč? aby získali další a hlavně pravdivé info a mohli nám zaslat o měsíc či dva pozdějí novou výzvu? DEBILISMUS:
Mějte se a nedejme se... Hlavně vy se nemusíte exekuce bát, máte to zaplacené černé na bílém. Myslím že v tomto státě by se mělo něco hnout...
Nezaplatit a bojovat (mám lhůtu 30 dní)
To Adriana- Poslali Vám to protože potřebují peníze (pro sebe,stát ale také pro lidi,kteří utrpěli škodu od lidí provozujících nepojištěné vozidlo!) od lidí co se nechají!Na internetu mají (obdobu Vám asi zaslali písemně) stránku na pdodání odporu-Tam ji odešlete oskenovanou kupní smlouvu ,event TP a další dokumenty.Ten co jste od něj koupila vůz asi nějakou dobu neměl PR a protže jste si ho koupili a přihlásili na sebe ,tak si Vás našli a chtějí to po Vás!
PS.pokud prohledáte,tak ohledně tohoto je tu toho více a najdete spoustu užitečného.
Pošlete stížnost na ČNB. Je to orgán který nad ČKP vykonává dohled. Tady je návod:
At vidí, že ČKP nekoná tak jak má. Čím víc nás bude, tím dřív se snad pohnou ledy. Oni i úřednící na ČNB mají jen jedny nervy, a když budou muset řešit stálé stížnosti lidí na ČKP, tak se s tím třeba začnou zabývat. Nejhorší je, mavnout rukou, a nic nedělat.
Mnoho štěstí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.