Nejste přihlášen/a.
když točím motorem tak to nechce naskočit,tak jsem se podíval jestly svíčky hází jiskru a nehází.
nejdřív projdi pojistky a změř zda de do konektoru tý zap. lišty po otočení klíčku plus 12V
jinak mohla odejít zapalovací lišta,hallův senzor ten z vrchu na převodovce nebo při nejhorším ŘJ tý koukni do konektoru zda nejni schnilej či zoxidovanej
dával jsem tam jinej motor z felicia rv.95.vše jsem dal zaátky a nechce to dávat jiskru a myslím že to ani nevstřikuje.sundal jsem vstřikovací lištu a otočil klíčkem.
já to vidim že ti nejde plus po klíčku na vstřiky a do zapalovací lišty vytáhni konektor ze vstřiku zapni klíček a proti kostře měř zda je na nákým pinu v konektoru plus 12V pokud ne hledej proč pojistky,pojistková skřín a její konektory bejvá tam voda oxidace,nejde imobilizér
dá se udělat pokus musíš zjistit na kterým tom pinu konektoru vstřiků má bejt plus 12V a ten si tam z baterie provizorně natáhnout a skusit jestli to chytí.
jinak pokud chceš skusit jestli dou vstřiky tak zastartuj a koukej zda to znich valí či ne
ani na lpg to nechce chitit.to mi je divný.já to mam navedený přímo di sání .auto předtím normálně frčelo,dal jsem tam jiný motor 95 a jsem z toho hotovej.vše se odpojovalo jen pod kapotou u motoru.nikde jinde.odejít přeci nic jen tak nemohlo když jsem před vyndáním motoru odpojil baterii.nemohla se nějak po týdnu resetovat řídící jednotka?
Pokud motor před tím fungoval tak si někde něco špatně zapojil pokud byl teda kompletní projít znova elektroinstalaci u motoru prostě vše co bylo odpojeno
na tu převodovku jsem dal i snímač otáček,co tam byl na puvodním motoru.rv.97.taky jsem z toho motoru 95.musel sundat rozdělovač a dáz zam jan záslepku,pač na tom puvodním motoru 97 byla.
Na převodovce u čidla otáček (hall snímače) je lišta se 4 nebo 5 hnědými drátky koster. Jsou všechny dobře vodivé vůči kastli vozu?
Tam už nic není,to je mpi.nemam ani kabely na svíčky,je tam jen lišta.Ted jdu zkusit jestli při nastartování stříká benzín ze vstřiku.je mi jen divný proč mi nepálej svíčky?
Mělo by to být i u MPi, kdy u horní hrany převodovky nad spojkou utíkají hnědé drátky s kabelového svazku, které jsou zakončené poniklovaními oky a jsou přišroubované vzájemně na takovém držáčku, který je vodivě propojuje s kostrou.
U BMM je to na 100%
doplněno 07.05.12 09:38:Jde mi o tohle, jestli ty kostry jsou vodivé a ideálně mají nulový odpor (bez přechodového odporu).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.