Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicia 13 mpi nehází jiskru

Od: morfeus* odpovědí: 12 změna:

když točím motorem tak to nechce naskočit,tak jsem se podíval jestly svíčky hází jiskru a nehází.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

martinhajek*

1x
Jako první se podívej na snímač otáček. To je u Fe taková klasika. Auto nezapaluje a nevstřikuje.
Druhou klasikou je vadná zapalovací lišta.

 

endyfrog*

0x

Prvděpodobně odešla cívka většinou běžná vada felicie pokud tě nevypadl nějaký kabel a svíčky jsou v poho tak bych zkusil tu cívku

 


0x

nejdřív projdi pojistky a změř zda de do konektoru tý zap. lišty po otočení klíčku plus 12V

jinak mohla odejít zapalovací lišta,hallův senzor ten z vrchu na převodovce nebo při nejhorším ŘJ tý koukni do konektoru zda nejni schnilej či zoxidovanej

morfeus*

dával jsem tam jinej motor z felicia rv.95.vše jsem dal zaátky a nechce to dávat jiskru a myslím že to ani nevstřikuje.sundal jsem vstřikovací lištu a otočil klíčkem.

já to vidim že ti nejde plus po klíčku na vstřiky a do zapalovací lišty vytáhni konektor ze vstřiku zapni klíček a proti kostře měř zda je na nákým pinu v konektoru plus 12V pokud ne hledej proč pojistky,pojistková skřín a její konektory bejvá tam voda oxidace,nejde imobilizér

dá se udělat pokus musíš zjistit na kterým tom pinu konektoru vstřiků má bejt plus 12V a ten si tam z baterie provizorně natáhnout a skusit jestli to chytí.

jinak pokud chceš skusit jestli dou vstřiky tak zastartuj a koukej zda to znich valí či ne

morfeus*

ani na lpg to nechce chitit.to mi je divný.já to mam navedený přímo di sání .auto předtím normálně frčelo,dal jsem tam jiný motor 95 a jsem z toho hotovej.vše se odpojovalo jen pod kapotou u motoru.nikde jinde.odejít přeci nic jen tak nemohlo když jsem před vyndáním motoru odpojil baterii.nemohla se nějak po týdnu resetovat řídící jednotka?

morfeus*

jo a ten motor jsem tam dával i s převodovkou rv.95

 

endyfrog*

0x

Pokud motor před tím fungoval tak si někde něco špatně zapojil pokud byl teda kompletní projít znova elektroinstalaci u motoru prostě vše co bylo odpojeno

morfeus*

na tu převodovku jsem dal i snímač otáček,co tam byl na puvodním motoru.rv.97.taky jsem z toho motoru 95.musel sundat rozdělovač a dáz zam jan záslepku,pač na tom puvodním motoru 97 byla.

gumidek*

Na převodovce u čidla otáček (hall snímače) je lišta se 4 nebo 5 hnědými drátky koster. Jsou všechny dobře vodivé vůči kastli vozu?

morfeus*

Tam už nic není,to je mpi.nemam ani kabely na svíčky,je tam jen lišta.Ted jdu zkusit jestli při nastartování stříká benzín ze vstřiku.je mi jen divný proč mi nepálej svíčky?

gumidek*

Mělo by to být i u MPi, kdy u horní hrany převodovky nad spojkou utíkají hnědé drátky s kabelového svazku, které jsou zakončené poniklovaními oky a jsou přišroubované vzájemně na takovém držáčku, který je vodivě propojuje s kostrou.

U BMM je to na 100%

doplněno 07.05.12 09:38:

Jde mi o tohle, jestli ty kostry jsou vodivé a ideálně mají nulový odpor (bez přechodového odporu).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]