Nejste přihlášen/a.
Zdravím máme Favorita 1994rok 135ib a pokud je zahřátý tak otáčky volnoběhou jsou na 1500ot/min prošlápnu plyn klesne na 900 a po 2s znovu na 1500 .Když je studený tak otačky jsou tak na1000 .KLapku jsem vyčistil kde mám hledat dal ...přidám fot.Děkuji
Zdravím, ještě klapku nechat seřídit a překontrolovat teplotní čidlo, zda ukazuje správné hodnoty.
Ano, je zezadu sání. Předstih se u BMM (jednobodový vstřik) nastavuje jen na 0° (kryjí se zářezy - značky na palci a řemenici) a zbytek posunuje řj dle otáček a zátěže. Diagnostika VAG OBD2 by řekla víc (i když u BMM toho moc není). Někde v literatuře jsem viděl i graf, kolik to čidlo má mít odpor při jaké teplotě. Najdu Vám ho až večer.
doplněno 05.05.12 12:20:Moc pěkně vyčištěné, chválím ...
doplněno 05.05.12 12:30:Čidlo teploty nasávaného vzduchu by mělo být někde u vstřiku, ale bude čisté (dle foto)
doplněno 05.05.12 12:33:Opravdu hodně o tom je v literatuře od Andrew Hamlina Jak na to Škoda Favori pdf, jinak tady je to čidlo (René Cedrych úplný popis ...):
Tak nevím sundal jsem spodni kryt sání -vyndal bavden plynu a poutahoval imbusy co drží karburator dal vše nazpět a nechal vklidu na volnoběh (voda byla studená) záhřat motor do doby než se sepl ventilator na chlazení . Otačky se drží najednou na 900. Jel jsem to projet a vypadá že to je v pohodě .Asi stačilo jen poutahovat karbur. ale moc se mi to nezdá uvidíme časem .Zatím moc díky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.