Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přehřívání automobilu

Od: bernie odpovědí: 11 změna:

Zdravim, mám následující problém. Vlastní automobil Opel Astra F, 1,7TD a přehřívá se mi motor. Zjistil jsem, že se mi netočí větrák u chladiče. Nevíte, proč by to mohlo být? Zkusim zkontrolovat pojistku, ale jinak by to mohlo být nějakým zoxidovaným kontaktem. Jaká je nejčastější porucha u tohoto dílu? A jaké jsou tak přibližné ceny za opravu?

Díky moc

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mechanikk

0x

Nejčastěji bývá tepe

bernie

Mohl by jsi prosím vysvětlit, o co se jedná? Popravdě nevím, co to je "tepe". Díky

 


0x

Pojistka asi nee.Očistěte kontakty čidla,pokud nepomůže tak nové čidlo navíc si můžete pojistit dodatečným spínačem (svého času to měl téměř každý řidič v autě v tomto státě) a přezkoušejte toto vlastně jako 1: větrák.zda je vůbec funkční!

Ceny? záleží jak jste šikovný nebo nešikovný a jaké máte vlohy.může to být pprkotina ale taky dražší ,třeba motor vetráku.

 

jirkamatapat*

0x

Sundej konektor čidla a kouskem drátu jej při zapnutém zapalování vyzkratuj.Větrák by se měl rozeběhnout.Stane-li se tak,může být vadné čidlo,nebo zaoxidované kontakty.Pro jistotu bych si zkontroloval samotný větrák.

erikch*

nemusí být ani zapalování zapnuté-k ventilátoru jde u každého auta stálé+...jinak asi (určitě)bude problém v čidle-nedávno jsem u jedné AStry řešil totéž-nové stálo asi 200,-

martinhajek*
U každého ne.
gumidek*

Třeba u mě , větrák se točí, jen při zapnutém klíčku a sepnutém čidle větráku.

erikch*

myslel jsem u každého zhruba od roku výroby 92-prošlo mi rukama hodně značek a motorizací(dříve jsem se živil jejich dovozem atd.) a dám ruku do ohně ,že opravdu u všech(světové automobilky-nemyslím třeba Indický Hindustán a podobné výrobce)

 


0x

stejný problém jsem měl u peogotu 306, špatný byl termostat, který nesepnul a větrák se tím pádem neroztočil. možností je opravdu víc, tohle bude taky častá.

doplněno 04.05.12 10:27:

jj, správně čidlo teploty - pro mě termostat všechno, co něco spíná při nastavené teplotě

aroff

Termostatem by to mohlo být pouze v případě, že by nepropustil kapalinu do velkéh okruhu. Jinak termostat nic nespíná. "Saharu" spíná jak psal správně jirkamatapat čidlo teploty, které je u většiny aut na chladiči (vyjimečně je někdy v hlavě motoru). Jen bych nepoužil výraz "konektor vyzkratovat", ale proklemovat, to je ale jedno Tím bych začal, aby se zjistilo jestli je vadný elektromotor nebo čidlo. Pravdu má taky martinhajek když tvrdí, že ne u všech značek a modelů jde na "saharu" stalý proud.

 


0x

mne se ucpaval (i novy, vymeneny) termostat pouze tim, ze mi poradili spatnou nemrznouci smes, ktera mi zalepila membranu na termostatu. Po vymene kapaliny vse spinalo, jak ma.

doplněno 06.05.12 10:03:

Mozna to ma souvislost se spinanim, kdyz horka voda vubec nedojde do chladice.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]