Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace plastových dveří a oken

Od: nenynka* odpovědí: 6 změna:

Hezký den, dokončujeme novostavbu, nechali jsme si udělat plastová okna i dveře. Nyní jsme zjistili,že okna dle vodováhy nejsou rovně, jedny balkonové dveře nám utíkají téměř o 1cm -musí se nadzvihnout aby se zavřeli .. , nejsou sešroubované jak mají být, mají mezery..Jeden rám u plastového okna je prasklý a dveře vchodové mají praskliny skoro všude :(- viz foto ,které se pokusím vložit. Záruka nám končí 31.3. 2008 -což je za pár..Byl u nás člověk ,který se tím zabývá a zhrozil se... Nevim jak mám napsat reklamaci, nebo jak mám nyní postupovat. Zřejmě musim jednat písemně, aby mi ta doba nevypršela nějakým handrkováním a slibama,že to někdo někdy opraví. Nevíte jak tedy sepsat reklamaci,nebo ,kde bych našla na netu nějaký návod jak se to píše...Díky


Reklamace plastových dveří a oken

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mato*
hodnocení

0x

reklamační řád RI OKNA AS - ri-okna.cz/... pro inspiraci

 

hodnocení

0x
No, to jste si opravdu dali na čas... V první řadě by měly být podmínky a způsob reklamace uvedeny ve smlouvě. Nyní bych doporučoval dojít osobně k dodavateli a tam trvat na okamžitém provedení zápisu o nahlášení reklamace. Jeho jeden potvrzený výtisk si pak odnést domů a očekávat jednání vedoucí k vyřešení reklamace... Popis se snažte udělat opravdu co nejpodrobnější, fotografie jsou výhodou...
nenynka*
hodnocení

ale my ty okna máme od soukromníka, psal to vše na sebe, kvůli 5% dani. On koupil ty okna od firmy Decro Bzenec co je vyrobila,prodal je nám a fakturoval nám práci a okna na 5% . Takže to musíme teda reklamovat jemu,on pak asi teda té firmě co je vyrobila...Mysleli jsme,že bychom napsali reklamaci ,poslali mu to doporučeným dopisem a tím bychom měli důkaz že jsme to reklamovali v době kdy ještě neuplynula doba 2let. Souhlasíte,nebo je to špatný postup?
Z předchozího vyjádření je patrné, že jsou vážné nedostatky i ve vlastní montáži výrobků, reklamujte tedy u finálního dodavatele - je otázkou, jak máte postavenu smlouvu, na základě které byly práce provedeny. Za veškeré nedostatky je zodpovědný finální dodavatel, je také třeba zjistit, zda nebylo poškození dveří způsobeno neodbornou montáží... Reklamujte pokud možno osobně, je to nejjistější cesta... Doporučený dopis bych poslal souběžně.
nenynka*
hodnocení

Moc děkuji za pomoc.

 

dedko
hodnocení

0x
zdravim.tak urcite za spatnou montaz nemuze vyrobce oken.to musite urcite vyridit s tim kdo vam to montoval.to vam urcite rekne i vyrobce.muj nazor je ze ste si to meli obednat primo u vyrobce a nemeli by ste problemy.vypln se da samozrejme reklamovat.jen pokud si ji ten sikula co vam to montoval neobednal nekde v polsku.a to same i ty okna .co vim tak se to tak dela.on vam rekne ze je to od nekoho atd.a pak to obedna nekde v polsku za polovic.a kdo vi jaky profil.tak to asi nepochodite.ale pokud je to obednano u vyrobce tak ji urcite vymeni.on ji zase vyreklamuje dal.zkuste se obratit primo na vyrobce.on vam podle cisla smlouvy rekne jak postupovat dal.pokud nemate ani tu tak nevim?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]