Buzení kvůli sexu

Od: Datum: 28.02.13 21:21 odpovědí: 93 změna: 21.03.13 00:14
Zdravim.Zajímalo by mě jak to máte když Vás uprostřed noci zbudí protějšek a dožaduje se sexu s Vámi.Vyhovíte mu?Nebo jsem jediná která by danou vteřinu byla schopná vraždit?Děkuji za poznatky.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.02.13 21:25
avatar

Jo, taky bych vraždila. Nejsem stroj na sex...

Od: olaf71*
Datum: 28.02.13 21:25

tak u toho můžete spát dál ;)

Od: mowla*
Datum: 28.02.13 21:27

Řekni "protějšku", ať si vyhoví, ale ať jej ani nenapadne tě budit...

*smich**smich*

Ale jinak záleží na stylu buzení - na některé způsoby reaguju i agresivně - a na jiné zase ne.

Od: krkovicka*
Datum: 28.02.13 21:30
Právě že taky reaguji agresivně.Padnou i nadávky Ještě ráno se před ním ťukám do čela jestli je normální a upozorním ho ať to příště nezkouší.
Od: mowla*
Datum: 28.02.13 21:49

No - jeden ze způsobů si opakovaně dovolí pouze můj nejlepší a nejoblíbenější kamarád (který je navíc zhruba stejně velký a těžký, jako já) - navíc mne ještě nikdy - pokud si pamatuju, nebudil kvůli sexu - a už vůbec ne kvůli sexu s ním.

Jiné způsoby dost spolehlivě fungují - od přitažlivých a do té doby přitulených holek...

:-D

Datum: 28.02.13 21:31
avatar

Mě se jednou po půlnoci v týdnu protějšek ptá ... "spíš?" ... "Ne" ,zněla odpověď ... Tak jsme se pomilovali a musím říci,že to bylo i příjemné *modla*... Ale kdyby mě budila třikrát do týdne,tak to bych vraždil i já :D Takže záleží na každém z nás myslím ... *smich*

Od: bmbx®
Datum: 28.02.13 21:44
Můj protějšek to přímo vyžaduje, když vzbudit tak jedině sexem, jinak je hodně mrzutá a pokud je to sexem tak vůbec nezáleží jak pokrocilá noc je
Datum: 28.02.13 21:51
avatar

No to bych ho zabila*smich**smich* Jak se nevyspím, jsem nepříjemná, podrážděná, prostě den v háji...

Datum: 28.02.13 22:36
avatar

to mam myslenky na dalsi spani a ne na sex... takze bych se jen otocil a byla by smula , proste by mi i pinda spal ...

Od: krkovicka*
Datum: 01.03.13 08:29
Moje řeč! ;)
Od: bmbx®
Datum: 28.02.13 22:55

To máte na sex rozvrh? Prostě, když mojí drahou polovičku kdykoliv v noci probudím hlazením, tak protivná není a má chuť taky a jsem rád, že to tak je :D

Datum: 01.03.13 08:33
avatar

Ale tyhle neplánované noční milostné akce bývají zase nejkrásnější.Pravdou však je, že já jsem to takto absolvoval si snad 5-10x a drahá polovička moc nadšená nebyla, ostatně jako všechny tady přispívající.Ráno ale musela uznat, že jí to docela "sedlo".

Od: bmbx®
Datum: 01.03.13 08:48
Úplně nejlepší je to ráno, člověk je vyspalý, odpočtý, plný energie a když se to zvládne v pracovní den, tak i v zaměstnání to pak jde všechno jak po másle
Datum: 01.03.13 10:35
avatar

krkovičko určitě nejste sama ale já vždy říkala, že dát mu co chce je kratší než protestovat.

Datum: 01.03.13 10:59
avatar

Toto je hnusná odpověď. Vy jste stroj na sex? Ono se to pozná jestli je to z lásky nebo vynucené.Lituji manžela.

Datum: 01.03.13 12:34
avatar

Pánové být vámi zamyslím se nad sebou, to, že vy máte chuť v noci nebo nejlépe po ránu a nečekáte, že ženská má zrovna plnou hlavu toho co bude v zaměstnání, co vám zase uvařit, kdy nejlíp zapnout pračku, uklidit, naučit se s dětma...Poznáte Jirko 2 prdlajs.

Datum: 01.03.13 14:22
avatar

Vůbec nic jste nepochopila.Když ženská spí tak nemá ty věci co jte napsala ostatně je může mít v hlavě i večér.Za druhé nejni to každý večér jen občas.Moje ženami na toto odpověděla že sice ty první vteřiny nejsou pěkné ale pak dál ano. Ráda by si ty chviky zas zopakovala. Ráno si uvařila silnější kafe,v práci další ale to by si uvařila i tak.Jinak celý den pěkná nálada.Máme tři dospělé dcery a oba jsme chodili do práce tak vím o čem píši.To co píšete za starosti tak to jsou běžné starost každého nejen vdané ženy.To by pak nesexoval nikdo.Hodně záleží na přístupu jeden k druhému.a ne dám abych měla klid.

Od: bmbx®
Datum: 01.03.13 15:02
Lidus:
Oba děláme 12h směny a ne zrovna lehkou práci, spíš moje drahá polovička má práci fyzicky náročnější něž já a přesto všechno se nechová tak jak vy, naopak je ráda když jí vzbudím a dá do toho všechno, rozhodně to nedělá aby měla pokoj, to se pozná a svádět to na plnou hlavu starostí? Všichni máme nějaké aby doma všechno klapalo.
Od: pt®
Datum: 01.03.13 15:50
avatar

"jirka2", sice chápu Vaši reakci na "liduš", ale podruhé raději nikoho nelitujte, protože o druhém víte úplný prd. - pt

Datum: 01.03.13 16:02
avatar

Jestli někdo napíše že raději vyhoví aby měla klid? Kde je láska porozumění...Nezbývá než dotičného politovat.Nadruhou stranu proč litovat když ji to trpí,já bych byl už dávno pryč.

doplněno 01.03.13 16:05:

Mám tam chybu bohužel už ji neopravím.

Od: bmbx®
Datum: 01.03.13 11:44
Lidus a jí podobné:
Sex je především o tom jak udělat dobře tomu druhému a samozřejmě i sobě, z vaším přístupem je to o ničem, to by mne ta chuť rychle přešla
Datum: 01.03.13 15:48
avatar

Vy jste se do mě pěkně pustili chlapi ale všimli jste si, že otázku položila krkovička a ti co píší předemnou, píší v podstatě totéž co já. Jasně udělat si dobře, tak chlap má chuť o půl třetí ráno a ženská jásá, neznám ani jednu.

Datum: 01.03.13 16:01

tak to je ale opravdu hnusný přístup... takhle se chovaji akorat k... bud chcou oba a nebo nic není... a ne že nastavim at už da pokoj.. na jeho mistě by mě ta chut rychle přešla...nenastavujete mu ještě takovy ten časovač co je na vaření? jak zazvoní tak ven :-D...jinak k te otázce, to je asi hodně individualní a taky zaleží na unavě atd. některe se to muže libit, od některe přiletí facka :D... to je těžko..

Od: bmbx®
Datum: 01.03.13 17:28
YTak já znám jednu, a to je moje zlatíčko ) Když tady vidim ty reakce tak si jí budu muset ještě víc vážit, pokud to vůbec ještě jde. Vás problém bude že vás to asi poradně nebaví v žádnou denní ani noční dobu, ale opravdu je asi nejhorší co může být si to "odkroutit" aby bál klid, to bych asi taky rychle zdrhal jinam...
doplněno 01.03.13 17:30: Pro upřesnění, pokud bych vycítil, že jí to nebaví tak bych nenalehal i kdybych to neměl půl roku.
Od: krkovicka*
Datum: 02.03.13 10:46
Ano a je mi líto co se tady na Vás spustilo.Nejde ani tak o mě,to je každého věc,jen obecný pohled na věc.Jestli to někomu vyhovuje dělat v noci tak klidně.Ostatně jak už jsem napsala,i kdyby to byl pán Božský prostě ne a už si ani nevrzne.Aspoň semnou ne.
Od: krkovicka*
Datum: 02.03.13 10:48
Děláme někdy různé věci se kterými nemusíme na 100% plně souhlasit.
Od: bmbx®
Datum: 02.03.13 11:29
Pak se nedivte, že to chlapa táhne jinam za jinou, nebo do hospody,
Od: krkovicka*
Datum: 04.03.13 21:13
Tohle spíš záleží na jiných faktorech než mu uprostřed noci nedát.
Od: bmbx®
Datum: 04.03.13 21:33

Nejspíš ano, ale může to být začátek ;)

Mně celkem opravdu jedno, že k tomu máte negativní postoj, u nás s tím nemáme problém oboustranně a dokonce po perném dni je to mnohdy ještě lepší, to je člověk takový vzrušivější a nebo se taky stane, že ten druhý k probuzení není a je to :D

Od: pt®
Datum: 04.03.13 21:36
avatar

"bmbx", jistě máte pravdu, ale možná, že Vaše "zlatíčko", to s Vámi opravdu umí koulet. Kdo ví? - pt

Datum: 04.03.13 21:36
avatar

Tak jsem si to všechno přečetla a zaznamela jsem, jak odlišné jsou odpovědi žen a mužů. Ženy to rády nemají, zatím-co muži si libují a tvrdí, že jejich manželky to také milují...

Že by v této poradně byly jenom divné ženy, které jsou nerady buzeny uprostřed noci, či časně zrána? To se mi nějak nezdá. Já bych si třeba docela ráda pokecala s jednou konkrétní manželkou. Nebudu říkat se kterou, ale myslím si, že bych se toho dost dozvěděla a informace by byly zcela jiné...;)

Liduš, nic si z toho nedělej.

Od: bmbx®
Datum: 04.03.13 21:43

milé dámy - suzymon a pt:

že by to se mnou koulela? Ne, asi jí to opravdu nevadí, když totéž udělá mě, nebo když to jako způsob probuzení po mě vyžaduje ;)

Od: pt®
Datum: 04.03.13 21:49
avatar

Á ták, no, když to přímo vyžaduje, tak to je něco scela jiného. Tak to s Vámi určitě nekoulí...;)

Datum: 04.03.13 22:08
avatar

bmbx. Pakliže máte doma takovou vzácnou perlu v ženské podobě, tak si toho važte. Já se neobracela přímo k Vám, ale když jsme tedy u toho, tak jsem kdysi někde zaslechla, že prý muži, kteří nejvíce mluví o svých sexuelních úspěších, vlastně nejvíce strádají a nezbývá jim nic jiného, než o nich mluvit v superlativech.Tak já nevím, čemu mám věřit.

doplněno 04.03.13 22:17:

A víte co, my, ženské, Vám těžko budeme závidět. A myslím, že nám, holkám je to asi tak trochu jedno, jakou máte doma príma ženskou. To asi oslní a vzbudí závist u chlapů. Co my, holky? Nám je to tak trochu jedno a přinejlepším nám nezbývá, než se trošku divit. Ale oslněny Vaším vyrovnaným sexuelním životem se necítíme. Nejsme chlapi. Nemáme co závidět.

Od: 111*
Datum: 04.03.13 22:20

Ženské, že vy závidíte? Teď je u manželky, šel jí vzbudit, tak vám odpoví až zítra.

Datum: 04.03.13 23:21
avatar

*smich* Jasan že jo...Heršoft, jak já bych chtěla být chlap. Alespoň na jednu noc...

Od: bmbx®
Datum: 04.03.13 23:15

Suzymon:

už někde výše jsem psal, že si toho u své partnerky vážím a nevím zdali se to dá považovat o za můj sexuální úspěch, vždyť je to zásluha / vlastnost mého protějšku :D

Spíš je to moje štěstí, že jsem na takovou vzácnou bytost narazil, vzácnou i po jiných stránkách, aby to nevyznělo tak, že se to točí jenom kolem sexu.

Datum: 04.03.13 23:27
avatar

No tak to je vše v naprostém pořádku. Jen byste možná mohl připustit, že všechny ženy nejsou stejného ražení a být trošku shovívavý k jejich nedostatkům. Vždyť máte tu svou, milovanou...:)

Tak dobrou noc, já jdu do hajan...

Od: bmbx®
Datum: 05.03.13 08:42

Shovívavý ano, ale pokud zde narazím ne věty ...tak mu dám aby byl klid..., ...to bych vraždila... a pod. Tak to je trochu něco špatně. Ono není nic lepšího než si to s partnerem vyříkat a navzájem se dohodnout, udělat nějaký kompromis atd. Jenže o tomto většina lidi spolu nemluví, stydí se říci co jim dělá dobře co jim dělá špatně a pak jsou zde takovéto otázky na poradně :D

Ono je to hlavně o tom nebýt sobec a nemyslet jen na sebe ;)

Datum: 05.03.13 11:05
avatar

bmbx ano nebýt sobec., a kdo je sobec když jeden spí a ten druhý ho budí? Když nemůžu spát jdu si číst knížku a nebudím ty co spí.

Od: bmbx®
Datum: 05.03.13 11:40

lidus:

já to myslel oboustrnnně - ten co budí nesmí myslet jen na to, že má zrovna chuť a ten co spí, nemá myslet jen na to, že zrovna jeho spánek je nade vše. Všechno je jen o oboustranné toleranci, nesobectví.;)

Od: 111*
Datum: 04.03.13 23:40

Už jsem zpátky. Byl jsem také vzbudit manželku a klaplo to, tak už jsme dva.

Od: koukolik
Datum: 05.03.13 08:50

No zkusila jste ho už zavraždit, nebo tím jenom naplano vyhrožujete? On možná jenom touží, chudák, po troše toho adrenalinu, každou noc se snaží a vy zůstanete jenom u řečí ...

Od: krkovicka*
Datum: 05.03.13 08:58
Nemám nic proti tomu když usínáte večer po příjemném sexuálním prožitku,ale když Vás(mě) má vyrušit ze spaní opět partner že se mu chce ,jsem prostě agresivní a zlá z toho jak si vůbec dovoluje mě probudit.Asi to mám takhle.Nejhorší pro mě co může existovat je noční návrat z hospody a vilnost na spící partnerku.To už bych jak říkáte-opravdu vraždila...
Datum: 05.03.13 11:15

vy ten spánek prožívate jak orgasmus

Datum: 05.03.13 11:20
avatar

Krkovička, co to píšete?! Návraty z hospody v noci?! Panenko skákavá! A ještě láska a sex?! *plac**zed**plac*

Datum: 05.03.13 11:56
avatar

Milá krkovičko tím jste měla začít, smrdí chlastem a lísá se. V tom případě bych asi měla pod polštářem nůž a jestli bmbx napíše, že jeho žena by jásala tak bych tu světici ráda viděla.

Od: pt®
Datum: 05.03.13 12:06
avatar

Děvčata, vidím to, tak, že by nám všem mělo dát zlatíčko od "bmbx" školení, protože takto to kutálet s chlapem, že to nepozná, to je na metál. :D - pt

Od: bmbx®
Datum: 05.03.13 12:15

lidus:

poznámka o tom, že partner přišel z hospody a lísá se v otázce jaksi chybí, to je snad uplně jiný problém. Taková věc by mne ani nenapdla, dobře vím jak je to pro druhého nepříjemné, tak to ani nezkouším, po nějakém tahu neobtěžuij ani svou přítomností a jdu spát jinam Totéž můj protějšek pokud se vráti z nějaké akce a je rozjařená alkoholem. ;) Jiná situace je pokud jsme po tahu oba :D

doplněno 05.03.13 12:17:

pt.

co máte pořád s nějakým kutálením s chlapem? Jestli takm trochu nezávidíte, že to někde zcela oboustrnně klape po všech stránkách :D

Od: pt®
Datum: 05.03.13 12:25
avatar

"bmbx", ale proč bych vám něco záviděla, my jsme byli také mladí. Jen si užívejte dokud to jde, třeba ve dne v noci. Je to lidské, patří k to k životu, jste manželé, tak co? Ale když Vy se tolik chlubíte, že už jste trochu pro srandu. ;) - pt

Od: bmbx®
Datum: 05.03.13 13:22
Já se chlubim? A čím proboha, tím že píšu o tom že to je všechno o dohodě, toleranci a o tom nebýt sobec a nemyslet jen na sebe? To jste mne opravdu rozesmála, to vy asi nikdy správně pochopit nemůžete ;) Jinak rád bych byl mladý, do důchodu už mi moc nechybí ;)
Od: pt®
Datum: 05.03.13 13:33
avatar

"bmbx", ale vždyť je to dobře, neděláte nic špatného se svým "zlatíčkem", je to dobře, že se máte rádi, že jste tolerantní, že se milujete. Jen to píšete v každé odpovědi, abyste všechny přesvědčil, tak je to trochu úsměvné. Přece nemusíte stále dokola nikoho o vašem soužití přesvědčovat, je vám to přáno a ať vám to vydrží v takové frekvenci až do smrti, nic jiného vám nepřeju. - pt

Od: bmbx®
Datum: 05.03.13 14:05
Já to píšu v každé odpovědi? Psal jsem to jen tam kde někdo měl nějaké pochybnosti a narážky, že to se mnou partnerka dobře koulí Takové reakce mohou být jen od lidí co nechápou že to je možné a pokud to chápou že to je možné tak závidí - to platí obecně. To ale moc dobře nechápu já, protože jsem nikdy nic v životě nikomu nezáviděl
Od: pt®
Datum: 05.03.13 14:11
avatar

"bmbx", Vy prostě všechno víte nejlíp, někdy jste, jak malej kluk, já se fakt bavím a naprosto chápu, že jste nic nepochopil. Já vám úpřímně oběma přeju milování ve dne v noci, říkám, užijte si dokud to jde. A jestli Vám dělá dobře to tady ventilovat, tak pište, až se Vám z klávesnice bude kouřit, jak je libo, jste jaký jste. - pt

Od: bmbx®
Datum: 05.03.13 14:26
Ano vím všechno nejlíp a vás to přivádí k nepříčetnosti
Kdyby jste byla alespoň autorka otázky, tak to beru, ale vy jste zase mimo téma a navážíte se do mě...jako vždy )
Od: pt®
Datum: 05.03.13 14:37
avatar

Čteme tu debatu tady s manželem. Vy jste vyvinutý hlavně někde jinde než v hlavě. Naučte se myslet, nikdo se do Vás nenaváží. Jste jak sebestředný pupek světa, nepříčetně odpovídáte sám. Ale opravdu končím, neboť škoda mého času pro člověka, který vidí jen svou pravdu. :D - pt

Od: bmbx®
Datum: 05.03.13 14:55

tak jsem do odhadl dobře. Lítáte bezdůvodně jak papírový čert :D:D:D

Když se vás nedotknou smajlíci, tak si najdete něco jiného, a jste to pokaždé jen vy, tak kde bude asi chyba? *haha*

A jakou svou pravdu, vzájemná tolerance, nesobeckost, umění se dohodnout je základ všeho, to snad není moje pravda, to by mělo být krédo většiny lidí, ale vám to evidentně nic neříká ;)

Já i mé okolí je s mým myšlením docela spokojeno, nevybočuju ani nahoru, ani dolu od běžného průměru, ale vám jde chápání poněkud ztuha *haha*

A že jsem vyvynutý někde jinde a sebestředný pupek...to není navážení? *smich* Běžte se někam uklidnit, věnujte se pokud možno tématu a prosím nevšímejte si mne.

Od: jirbar*
Datum: 05.03.13 22:26

Ten manžel musí být chudák.

Od: krkovicka*
Datum: 05.03.13 12:59
Nebojte babkazov,to už je dávno minulostí ;) jen jsem dala příklad kdy to opravdu dle mě žádná nesnese.
Od: jirbar*
Datum: 05.03.13 12:09

Co bych za to dal kdyby mne vzbudila. A když se nespalo, tak zas bolela hlava. Né mne.

Od: pt®
Datum: 05.03.13 12:10
avatar

Asi špatný výběr. - pt

Od: jirbar*
Datum: 05.03.13 12:23

Nojo když to žádná nemá napsáno na čele. A pravděpodobnost "dobrého" výběru je tak 1 : 10

Od: pt®
Datum: 05.03.13 12:26
avatar

A Vy to máte napsáno na čele? ;) - pt

Od: jirbar*
Datum: 05.03.13 13:15

Né my to máme od přírody

Od: pt®
Datum: 05.03.13 13:18
avatar

Vážně, a všichni? Tak to si tady ti stěžovatelé asi vymýšlí, nebo lžou, ahááá. - pt

Datum: 05.03.13 15:07

Baví se dva kamarádi v hospodě - tak si představ Jindro, že ta moje už nechce sex ani v noci, když přijdu domů. Pepíku, to mi povídej, ta moje je to samý, a přitom to je jediná možnost, kdy na ní nevidím. :)

Datum: 05.03.13 19:05
avatar

Jsou tu lidi co asi nepoznali co je sex Nebo nechtěli sex poznat. a nebo jsou už staří a nemohou si hrát ani na schovávanou neboť by je nikdo nehledal.Tak aspoň mudrují.

Datum: 05.03.13 21:45
avatar

Pro bmbx. Tak jsem si to celé znova pročetla a zjistila jsem, že ani Vy neodpovídáte krkovičce na její dotaz. Vaše první odpověď zkráceně zněla, že Vaše polovička to od Vás přímo vyžaduje. Ve druhé odpovědi vysvětlujete, že svou drahou polovičku budíte hlazením a ona je z toho nadšená, Ve třetí říkáte, že když si takto pošpásujete hned zrána, tak Vám jde všechno od ruky jak po másle a tak to jde stále a kolem dokola. Také jste psal, že Vás dokonce budí Vaše drahá polovička, neboť se asi nemůže ani dočkat toho rána...

Ale promiňte, na tohle se krkovička neptala. Ji nezajímá, jak to děláte doma s vlastní ženou. Ona má úplně jiný problém a to, že Vy to máte doma zařízeno jak říkáte, je jí úplně šumafuk. A navíc, přesně tohle ona nechce.

Já naprosto rozumím všem děvčatům, které se debaty zúčastnily. Navíc si myslím, že by na podobnou otázku měly odpovídat jenom ženy. Byla to otázka pro ženy, co ony dělají, když je jejich manžel v noci budí a dožaduje se sexu. Jak to můžou posuzovat chlapi, to tedy nevím. Nebo si to mám vysvětlovat tak, že by i oni měli doma v posteli druhého roztouženého chlapa a nevěděli si s ním rady?

A pro krkovičku. V tomto případě je každá rada drahá. Jen mohu na podporu poznamenat, že já, jako žena, která byla kdysi také takto obtěžována, s ní soucítím, ale jinak pomoci nemohu. Buď to vydržíš a uděláš dle rad jiných rádkyň, nebo se budeš v noci dohadovat a unaví Tě to ještě víc. Prostě zatni zuby. Já je třeba po nějaké době zatínat odmítla, ale končilo to rozchodem a od té doby už nechci žádného chlapa v mém soukromí ani vidět. Ale to je složité, nese to sebou zase jiné problémy. A hlavně, je to jiná debata.

Od: bmbx®
Datum: 05.03.13 22:05

suzymon:

kdyby jste četla pozorně, tak zjistíte, že ne všechno co jsem psal je myšleno jak je to u mě, ale obecně jako rada ;)

Datum: 05.03.13 22:11
avatar

Bmbx, věřte, že jsem pozorně četla. Obecnou radu jsem nenalezla. A pak, co tím míníte? Co to znamená obecá rada? Krkovička chtěla myslím konkrétní radu na svůj problém. Vy jste obecně odpověděl, že Vy to doma máte zařízené po Vašem a že to funguje. Ale co si z toho má krkovička vzít k srdci jako radu?

doplněno 05.03.13 22:14:

Jí se noční buzení nelíbí a ani ve snu by ji nenapadlo, aby budila ona svého partnera, z touhy po sexu. Tak se chová Vaše manželka, ale ta si zde nestěžuje.

doplněno 05.03.13 22:19:

Pokud narážíte na to, že jste mluvil o toleranci, tak vězte, že i tolerance má své hranice a hlavně, není jednosměrná. A z vlastních zkušeností vím, že lidé, kteří nejvíce o toleranci mluví, jí jsou málokdy schopni.

Od: bmbx®
Datum: 05.03.13 22:20

Mimo jiné jsem napsal, že vše o vzájemné dohodě a toleranci, mnozí partneři se o tom bojí mezi sebou promluvit.

Kdyby se to mé partnerce nelíbilo a řekla mi to tak bych to respektoval ;). Tak jak to respektuji když jsem po tahu a tahne za mě alkohol - nejen že nenaléhám, ale jdu spát jinam.

Od: krkovicka*
Datum: 05.03.13 22:28
Jak je vidět tak se asi k ničemu nedobereme.Jsem ráda že jste se hledáli až jste se našli a že Vám to oběma vskutku vyhovuje.To co provádíte uprostřed noci to mi je opravdu jedno.Chtěla jsem jen znát názory na to zda jsem vporadku nebo dalších 70%žen.Zrovna 70%?proč ne?Není každý den posvícení.U mě taky nikdy nebylo a není nikdy,po odmítnutí.Jak už jsem napsala/i kdyby pán Božský tak prostě ne-éééé.
Od: bmbx®
Datum: 05.03.13 22:35

Problém je ve vašem přístupu, už jenom věta ...kdyby byl pán božský tak néééé...o něčem svědčí *ee*

To je dobře, že jste se přesvědčila že uvažujete jak 70% žen a že jste tedy normální *haha*

Od: krkovicka*
Datum: 05.03.13 23:39
Problém není v přístupu.Ujasnila jsem si pravidla a buď to někdo bude respektovat nebo zkrátka ať poodejde si to udělat kdesi mimo postel,když to na něj přijde.Je to opravdu tak velký problém že můj spánek je pro mě svatý?Když mě někdo probudí předtím než mi má zazvonit budík tak opravdu zuřím a jestli je to ještě kvůli tomu že chce sex to už zuřím dvojnásob.Beru to jako nevychovanost a sobectví.Bohužel s Vámi to nehne,protože máte doma někoho kdo je Vám po vůli kdykoliv a ještě to přímo vyžaduje.Měl byste brát ohledy na tu skupinu žen,kterým opravdu to nevyhovuje.Ohánět se tady ať se potom nedivím že poleze jiné do postele nebo hospody je opravdu dětinské.Jen ať-někteří už šli :-D Určitě tam na něj čekají.
P.s. Víc si Vás vazim u debat z politiky,v tomhle se tak trochu rozcházíme.
Od: bmbx®
Datum: 06.03.13 05:36

Kdyby jste všechny četly pořádně, tak by jste zjistili, že mimo toho že jsem zmínil dohodu a toleranci a nesobectví, tak by jste si uvědomily že jsem to myslel oboustraně. Pokud k dohodě došlo a přesto máte problém, tak to není jen otázka buzení kvůli sexu, ale asi vzájemné vyhovění vázne i jinde. Taky jste v otázce nezmínila, že jde o naléhání po příchodu z hospody a to je taky něco jiného a už jsem se zmínil, že to já například nedělám, protože si uvědomuju jak je to pro druhého nepřjemné. A přestaňte si mě brát do pusy, to je takový prohřešek, že jsem se zmínil, že existují vyjímky? Asi ano, protože jste chtěla slyšet, že se tak chovají všechny? Ta moje je přímo pohádkový spáč a pokud jí naruším spánek sebemenším zašramocením když vstávám do práce, tak to dokážebýt hodně mrzutá, ale probuzení za účelm sexu má prostě ráda :)

Ale pokd si dobře vzpomínám, tak ani bývalá manželka nebyla proti, takže možná mám speciální způsob buzení, nebo asi opravdu jen kliku... *haha*

Od: krkovicka*
Datum: 06.03.13 07:18
Vážím si toho že jste jako jediný muž zde takhle rozsáhle odpověděl.Ovšem jste přitáhl na sebe pozornost už jen z toho důvodu,že každou odpovídající rádkyni jste ubezpečil o své pravdě a o tom jak Vám to bezvadně funguje doma.Neni to jen o tom dorazit z hospody a nechat na sebe vlézt 100kilove opilé hov**o,protože v té chvíli opravdu takový je,ale o tom že když někdo spí a je to jediná činnost kdy je to jeho chvilka,tak přece nebudu ho ze spaní rušit,jen tak že se mi chce a nevydržím na vhodnou dobu kdy jsme oba naladěni.
Datum: 06.03.13 20:21
avatar

Teda bmbx, tak teď jste tomu všemu nasadil "korunu". Já jsem hodně rozčarovaná Vaším sdělením, že jste podruhé ženat. Já jsem si Váš život představovovala jako krásnou procházku růžovým sadem, kde Vy jste princ, který uspokojí tu svou princeznu takovým způsobem, že ji ani nenapadne mít nějaké výhrady k čemukoliv. A teď se dozvídám, že je to druhá žena, ačkoliv ta první byla také navýsost spokojena. Víte, ono se říká, že pokavaď je souznění a spokojenost v sexu, vše ostatní je podružné. Tak tak trošku nechápu, proč jste měnil manželku. A za druhé, nějak mi nesedí informace o tom, že když při vstávání jenom trošku zašramotíte, Vaše drahá polovička reaguje mrzutě. A nebojí se ona, že se třeba budete chtít mazlit? Já nevím, ale jste si na sto procent jistý, že máte doma tu výjimku?

Ale opravdu nic ve zlém, já jenom reaguji na Vaše informace.

Vím, píšete, že pokud ji probudíte za účelem sexu, že je nadšená. A co když je to opravdu tak, jak to tady někde shora nějaká rádkyně psala. Totiž to, že že raději ihned přistoupí na Váš požadavek, než by se s Vámi dohadovala o tom, že se jí nehce. Tím by to jenom prodloužila a Vy byste byl nespokojený a špatně by se Vám pracovalo. Jak už jsem několikrát řekla, tuhle manželku už si držte, je to vzácná bytost. A to myslím doopravdy.

Ale pokud mohu přece jenom trošku poradit, i když se o žádnou radu neprosíte, mějte se na pozoru.

Od: pt®
Datum: 06.03.13 22:54
avatar

Jó, Suzy, když se chlap splete, aj pravdu řekne. - pt

Datum: 05.03.13 22:35
avatar

Ano, to souhlasím, to jsem četla. Ale to jste Vy, ne partner krkovičky. To by si měl přečíst on a rada by byla možná pro něho. A jsem si naprosto jista, že si ona a její partner si problém několikrát vyříkali, jenomže nemají na věc stejný názor, a v tom to vězí. Vy jste respektující partner, ona nemá to štěstí. Takže ona Vaši radu může těžko aplikovat na svůj příběh. To by bylo asi lepší, kdyby jste mohl domluvit jejímu příteli.

Datum: 06.03.13 06:32

já myslím že bmx to vysvětlil jasně... ale vy to nějak nemůžete pořád pobrat... ano je to v pořádku pokud krkovicka v noci nechce.. ne není v pořádku že i po promluvení toto partner nechce respektovat... co by jste dale chtěly poradit? jestli takové náruživější raději zavírat do lůžkové klece na noc aby vás náhodou nevyrušili? to si myslim musí každy vyřešit sám..

Datum: 06.03.13 20:51

bmbx. Domnívám se, že takových manželek (přítelkyň), jako máš doma Ty, je povícero. Jen holt nejsou tady na Poraďte ;). Suzy a Krkovičko - vy o koze a bmbx o voze. Pochopitelně jestliže mě bude budit stokilový ho..., tak asi nebudu mít chuť na sex (pak ale vystává otázka, proč vůbec s takovým člověkem jsem).

Jestliže mě však probudí krásné pohlazení, proč se nepomilovat? Opravdu tyhle nečekané akce bývají nejkrásnější *srdce*. Jistě, nesmí se sejít několik "rušivých elementů" - denně vstávám ve 4, makám dvanáct hodin v Kolbence, již zmiňované stokilové ho..., chlap který si mě jinak vůbec nevšímne a s ničím nepomůže...

Datum: 06.03.13 21:28
avatar

Sebodko, chápu Tvou odpověď. Ale ona ta krkovička položila otázku o té "koze", a "bm" mluví o tom "voze". Takže já to vidím takto a proto se držím té "kozy".

To, že Tě někdo milovaný probudí láskyplně pohlazením a tak dál, tak to přece nediskutujeme. Kdyby tomu tak bylo v případě krkovičky, asi by podobnou otázku nezaložila. Proč také. Ty si fakt myslíš, že když jí odepíšeš, že Ty máš doma úžasný sex, že můžeš svou polovičku kdykoliv vzbudit a ona ti láskyplně vlítne do náruče, že tím nějak pomůžeš osobě, která má úplně jiný problém?

Já si zrovna s krkovičkou moc nerozumím a máme spolu hodně problémů, ale v tomto případě nemohu jednat jinak.

Od: bmbx®
Datum: 06.03.13 22:04

suzymon:

v počáteční otázce ale nic takového nebylo, až když byla upřesněna tak jsem to přehodnotil / upřesnil

(opět ukázka toho jak čtete "pozorně")

sebod to napsala přesně *palec*

Datum: 06.03.13 22:50

No, domnívám se, že toho zde již bylo napsáno dost. Krkovička měla napsat hned v dotazu, že se jí vrátil přítel ožralý jak ho... a že po ní chce ukojit své pudy TEČKA. Pak se ale snad nemusí ptát, zda v takové situaci má podr..et či nikoliv *zed*.

bmbx budí svoji partnerku v noci proto, že se s ní chce krásně milovat. To je něco jiného.

Jen mi je hodně moc líto těch dam, které zde píší cosi v tom smyslu, že mu jeho partnerka radši vyhoví, aby už zase mohla spát (nebo jak to tam bylo - nechce se mi to číst). Je mi jich líto proto, že nikdy nezakusily, jaké to je, když je probudí člověk, který tu dotyčnou opravdu miluje a ona naopak miluje jeho. Věřte tomu dámy, že je to opravdu krásné.

Ale přesně - každá z nás je jiná. Každá vnímáme milování jinak. Některá jako nutné manželské zlo, jiná jako něco úžasného, co dává vztahu i po letech soužití naprosto jiný rozměr.

Od: krkovicka*
Datum: 07.03.13 03:31
Nenapsala jsem konkrétně že se vrací opilý a žádá sexu.i když v minulosti se to párkrát stalo s minulými partnery.Jen jsem uvedla příklad kdy to opravdu nejde.Už je zde tolik odpovědí že se v tom tak trochu motáme.Děkuji Sebod-moc pěkně napsané;)
Datum: 07.03.13 12:40
avatar

bmbx. Já si myslím, že čtu dost pozorně. Vy jste to všechno přehodnotil po dalších informacích, tak dobře. Já četla co odepisuje tazatelka a myslím, že jsem pochopila, že se jedná o globální přístup k věci samotné. podle jedné vyjímečné a neobvyklé noci, se přece nebude dotazovat co má dělat. Už bylo po všem.

Já už se k této otázce aktivně vracet nebudu, protože bychom se jen zbytečně dohadovali my dva mezi sebou a přesvědčovali jeden druhého o tom, jak to který z nás dvou myslel, či ne. Nevidím žádný prospěch pro samotnou otázku, ani důvod k tomu, proč bychom si měli my dva cosi dokazovat.

Dobře, tak ať je po Vašem. Když myslíte, tak jsem Vaše odpovědi četla nepozorně. Ale zato jsem četla pozorně to, co psala tazatelka a to je podle mne pro pochopení otázky důležitější. Když budeme neustále sledovat jeden druhého, za chvíli odbočíme od samotné podstaty, protože se mezi sebou budeme přesvědčovat o tom, že ten, či onen názor na věc je lepší. Všimla jsem si, že se tohle stává dost často. Nemyslím nyní konkrétně nás dva, ale i jiné účastníky poradny a v různých otázkách.

Tak Vám přeji hezké dny a klid v duši. S.

doplněno 07.03.13 12:51:

A nyní jsem se přesvědčila, že ani Vy nečtete pořádně, ;)! Nechal jste totiž bez povšimnutí jednu odpověď, na kterou byste určitě reagoval. Ale Vy jste ji jednoduše nečetl. Tím jste opět potvrdil jedno pravidlo.

"Co lidé vyčítají druhému, by měli v prvé řadě hledat sami u sebe".

Od: bmbx®
Datum: 07.03.13 17:42
Suzymon:
Vynechat otázku nebo z otázky si vzít jenom co mi vyhovuje je docela rozdíl
Datum: 07.03.13 19:22
avatar

Tak jsem chvilku přemýšlela, jestli mám nechat "plavat" Vaši reakci. Ale co nadělám, nejsem svatá, i když mám často taková předsevzetí ;), co nadělám, jsem jen ten člověk. Kdybych alespoň nevěděla co odpovědět, mohlo by to už skončit, jenomže já odpověď bohužel mám. Líbit se Vám nebude.

Pokud si berete z otázky jenom to, co vyhovuje Vám, tak chápu Vaše odpovědi. Ale není čím se chlubit. Asi jste odpověděl v afektu rozladění. Chápu.

bmbx, já navrhuji zakopat tu "válečnou sekeru". Budeme se fakt jenom předhánět, kdo odpoví lépe.

Jste fajn chlap, máte to doma bezva, a já jsem protivná semetrika, která "rypákuje". *placni* Co Vy na toto řešení?

doplněno 07.03.13 19:23:

A jedeme dál...

Od: bmbx®
Datum: 07.03.13 20:07

Nechápu jak někteří jedinci mají tendence nazývat zcela nevinné, slušné diskuze za vykopanou válečnou sekeru? Jsem rád, že Sebod asi jediná ví o čem jsem psal, jediná hned nevidí, že to se mnou někdo "koulí", nepovažuje mé příspěvky za chlubení. To, že se z otázky postupem času vyklubala poněkud jiná, to je pak těžké. Buzení a buzení v alkoholovém opojení je opravdu dost velký rozdíl, zmíněno hned na začátku, tak bych se k tomu asi ani nevyjadřoval...

Nevím, ale čím dál mi vadí jak to zde někteří prožívají, někdo se uráží kvůli smajlíku, někomu ujedou nervy až tak, že dostane BAN, tak hned pokračuje pod jinou identitou, druhý závidí hodnocené odpovědi atd. atd... lidi vždyť nejde o život :D

 

Datum: 07.03.13 20:18
avatar

*nevi**jasne* nemám co víc bych dodala *uf*

doplněno 07.03.13 21:50:

A mimo jiné, napsala jsem "válečná sekera", je to v úvozovkách! Víte co znamenají úvozovky? Zřejmě vůbec ne.

Datum: 20.03.13 16:43
avatar

Já jsem kritizoval odpovědi které byli hloupé a měli ohodnocení dokonce několikrát. Bohužel už je admin smazal.Nikomu jsem nikdy nic nezáviděl snad jen to že někdo se může najíst k praknutí a nestloustne.

Od: ruze®
Datum: 19.03.13 22:59
avatar

Jéžiši! Vždyť je to krása,když vás ten váš chce ve dne,v noci! Co by za to jiné daly? Po 30-ti letech manželství na to budete nostalgicky vzpomínat a toužit,aby se to aspoň pár x do roka opět stalo! ;)

Datum: 21.03.13 00:14

Je to pre vás naozaj veľmi nepríjemné zistenie, milé podráždené dámy, že ten váš má na vás chuť hlavne vtedy, keď si vypije. Nemajte mu to za zlé. Dá si pár pív a hneď ste krajšie. A je tma, ...

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.