Nafoukaní lidé na poraďte.cz

Od: Datum: 28.01.17 14:54 odpovědí: 46 změna: 29.01.17 18:01
Dobrý den, dost si to zde pročítám a nechápu, proč rádci napíšou odpověď, na kterou nebyli tázáni? Například ve vláknu "Co si myslíte o policejní šikaně" tam lidé tomu autorovi píší, že by měl jít do Bohnic a podobné věci, vždyť o něm nic neví a jestli si autor vymýšlí nebo ne, i tak je vhodná odpověď na místě, souhlasíte? Pindalové a ukecané babky zde opravdu nechybí. (S nadsázkou řečeno). Tedy aspoň pro mne je tohle od poradny odrazující a mám chuť jít hledat otázku někde jinde. Nechci na nikoho útočit, jen si myslím za tato poradna dost ztrácí těmito pindaly na hodnotě.
Děkuji za přečtení a smysluplné odpovědi předem.

avatar
strejc uzavřel tuto otázku
Počet zaregistrovaných členů této poradny se počítá v tisících! Počet nespokojených v této neplodné diskuzi se počítá na jednotky, z kterých je větší část navíc neregistrovaná. Co tedy s takovou diskuzí nejlépe udělat? Ukončit! Znovu nabízím řešení pro těch pár rejpálků: Komu se tu nelíbí, ať nám... ukáže záda a jde prostě jinam *hej*
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ano
Datum: 28.01.17 15:02
 

Nejste sama, kdo si tohle myslí. Trefná je vaše věta:" Pindalové a u kecané babky zde opravdu nechybí."

Mají potřebu s někým komunikovat, neboť PC je jejich jedinný společník. Spíš mi vadí, že jsou to rady obyčejně z minulého století nesouvisející s dotazem, ale vyjadřovat se téměř ke všemu musí. Asi pro ně zde platí jiná pravidla.

Od: ivik®
Datum: 29.01.17 16:49
 
avatar

Přesně tak, souhlas...

Datum: 28.01.17 15:09
 
avatar

Všude je něco. Konkrétně onen dotaz nedotaz o policejní šikaně působí jako foukání bolístky. Odpověďmi jsou subjektivní názory, nelze vložit jediný, který by "dotaz" vyřešil. M.

Od: euphoria
Datum: 28.01.17 15:27
 
Určitě mi dá mnoho lidí za pravdu, že ať je autorova otázka jakkoliv absurdní či divná, měla bych jako poradkyně například začít takhle: "Pokud je pravda, co píšete, pak ..." A napsat odpověď jako by to tak opravdu bylo či nebylo. Nejen dotázaný splní cíl, ale také dostanou odpověď lidé, kteří opravdu něco takového hledají a nemusí se znovu tázat.
Určitě je mnohem lepší, když vidíte smysluplnou hodnotnou odpověď, než jako "Měl byste jít do Bohnic" ... Zkuste se vzít do role člověka, který je zde poprvé a hledá odpověď..
Datum: 28.01.17 15:36
 
Dobrý den, nepřišlo mi, že by zde tazatel hledal radu, spíš si chtěl postěžovat. Na druhou stranu zde i radu dostal a myslím, ze velice správnou.
doplněno 28.01.17 15:47: V tom případě si myslím, ze lepší poradny není a většina tazatelu odpověď dostane. Spíše mi zde vadí lidé, kteří "radí" své zaručeně správné odpovědi ačkoli jsou úplně mimo. To aby si pak tazatel vybíral mezi několika zcela odlišnými odpověďmi tu správnou.
Od: euphoria
Datum: 28.01.17 15:39
 
Danys, Já chápu co myslíte, ale vy nechápete mne. Nejde o toho člověka, který by asi do těch Bohnic fakt jít nejspíš měl, ale o poradnu jako takovou a nové lidi či lidí hledající opravdovou odpověď.
Od: jmlc®
Datum: 28.01.17 15:09
 
avatar

A přesto si myslím, že tato poradna stále patří mezi ty lepší... Je tu nějaká snaha o revizi, upozornění či korekci. Na mnoha dalších webech jsou lidi vulgární a agresívní...

Když jsem se jednou ptal na chybu v playstation3 - vyloženě mi vynadali do debilů, protože neumím tak jednoduché nastavení... - samozřejmě že rada nepřiletěla, jen ty nadávky a info, že je to tak strašně jednoduché...

Datum: 28.01.17 15:22
 
avatar

Nepovažuji se za nafoukaného, ani za babku či jiného důchodce, ale přesně tahle ,,otázka´´ je docela specifická. Možná jste to přehlédl, ale dotyčný žádnou otázku vlastně nepoložil, stručně by se ten příspěvek dal nazvat jako určitý výkřik, který z mého pohledu silně postrádal jakoukoliv logiku. Snažil jsem se autora přimět k odpovědi, v čem vlastně potřebuje poradit. Neobjasnil to. Stejně tak jsem se nedočkal odpovědi, co že mu to záludní příslušníci nainstalovali za ,,odposlouchávací zařízení s blokací hovorů´´ Možná to nechápu správně, ale když už někoho chci a budu odposlouchávat, taky bych snad byl sám proti sobě, kdybych mu hovory blokoval - co bych pak odposlouchával? Bílý šum rušičky? Vše pak autor korunoval výrokem, že za údajnou krádež hliníku měl být uvězněn na Mírově.

Nepřijde Vám to ,,lehce ´´ absurdní? Mě to skor přijde buď jako ukázkový troll, nebo skutečně o někoho, kdo má vážný problém, ale ne s policií.

Nebo jinak - co jste tedy smysluplného poradil Vy? Rád se přiučím, jak na podobné příspěvky odpovídat!

Od: euphoria
Datum: 28.01.17 15:29
 
Když už ten příspěvek nemá logiku a opravdu odpovědět nejde, pak aspoň odpovím na nadpis v tomto konkrétním případě o policejní šikaně. Nejde tu o toho trolla pokud mě dobře chápete.
Já neporadila nic, jsem zde poprve, jelikož zde taky hledám odpověď a ta se mi třeba dostala bez dalších otázek jen díky smysluplným odpovědím v absurdní otázce.
Datum: 28.01.17 15:34
 
avatar

Dobře - to je sice od Vás hezké prohlášení, ale opakuji otázku na Vás : Co jste dotyčnému poradil Vy? Co by měl dělat proti policejní šikaně?

Od: euphoria
Datum: 28.01.17 15:43
 
Nejsem až tak znalá, ale poradila bych mu například ať se poradi s právníkem , nebo at si začne případně vytvářet důkazy o údajné policejní šikaně (foto, videa, zvukové záznamy atp.) a pak to dále využít ve svůj prospěch.
Datum: 28.01.17 15:39
 
avatar

Dobrá tedy. Pokud budeme kritizovat styl odpovědi, možná by to chtělo i upozornit na styl položené otázky, či tématu do diskuze. Pokud totiž nemá jakousi úroveň onen prvotní kontakt s lidmi, od kterých chcete poradit, pak prostě nečekejte distingované odpovědi.

Přiznám se, že jsem asi dnes také trochu "nafouklá" *smich* M.


doplněno 28.01.17 16:07:

A proč chybí reakce na moji věcnou poznámku? Pokud diskuze, tak na úrovni. Na tohle by mě váš názor zajímal. Netřeba se urážet.

Od: euphoria
Datum: 28.01.17 17:25
 
Vysvětlila jsem to zde asi ve dvou příspěvcích, proto jsem si myslela, že si to přečtěte a nemusím to psát znovu.
Datum: 28.01.17 16:04
 
avatar

Jsem velmi překvapen tím, že jste zde poprvé a už jste dokázala zhodnotit zdejší rádce podle pouhé jedné diskuze. Přišla jste sem, sdělila nám svůj názor a to je veškerý váš přínos k nám. Být majitelem vašeho dojmu, prostě bych se tu nezdržoval a šel jinam. Asi vám přijdu nafoukanej, ale o rejpaly tu opravdu nouze není.

Datum: 28.01.17 16:27
 
avatar

nn, to není první otázka ani nováček, bude mít mnoho společného s mahtiel, lilinka, lalali. Nevěřím, že je to prostá shoda, že všechny tři mají Xiaomi Redmi 3S. Není-liž...

Datum: 28.01.17 15:29
 
avatar

Souhlasím, nicméně nesmí se zapomenout na ostatní. Na ty, kterí pomůžou a chtějí pomoct. Lepší poradna pro mě neexistuje, alespoň ne vyloženě pro odborné témata.

Od: euphoria
Datum: 28.01.17 15:33
 
Na ty se samozřejmě nezapomene, ti mají například můj obdiv jak objektivně odpovědět umí. I tam se takováto odpověď nachází :) A taky si myslím, že lepší poradna není.
Datum: 28.01.17 15:34
 
avatar

- a v čem Vám to konkrétně vadí? - vždyť i Váš příspěvek lze zařadit mezi "pindy" !

Od: euphoria
Datum: 28.01.17 15:47
 
Já chtěla jen poukázat na věc, která si myslím, že by mohla zlepšit hodnotu odpovědi, nic špatného jsem neudělala. Vadilo mi třeba to že jsem hledala poprvé dnes odpověď na internetu , dostala jsem se zde, otázku jsem našla a odpověď byla špatná, pak jinou otázku a o tom už jsem psala.. tak promiňte,jestli jsem něco udělala.
Datum: 28.01.17 17:13
 
avatar

Nečtu zde každou zadanou otázku. Přesto zde mnohdy zůstávám déle, abych se poučila a načerpala nové informace. Chtěla bych se proto zeptat, v jaké otázce jste narazila na chybnou odpověď, případně dát odkaz. Či to můžete uvést právě zde? Pokud jste zareagovala přímo tam, tak jak píšu, může to být otázka, kterou jsem právě nerozklikla.

Je to pouze moje zvědavost. Může se hodit, a samozřejmě nemusí. Nebo jsou již příspěvky opravené? Tak by to mělo správně zafungovat, že pokud někdo natrefí na špatnou odpověď, tak zareaguje a uvede správnou odpověď.

Děkuji za informaci.

Datum: 28.01.17 15:45
 

"Otázky" jsou dvojího typu:

1. Dotaz žádající odpověď.

2. Sdělení žádající souhlas. Například tato Vaše "otázka".. čili pind ..

Od: euphoria
Datum: 28.01.17 15:48
 
Dobře, tak já už se vyjadřovat nebudu. Každopádně jsem vám rádcům tohle chtěla sdělit, tak děkuji za pozornost.
Od: haf
Datum: 28.01.17 17:08
 

Ja jsem potreboval parkrat s necim poradit a vzdy jsem dostal dobrou radu, i kdyz to byla treba jen jedna z deseti na konkretni otazku, takze je tady urcite uzitecna poradna. Volna diskuze je take zajimava rubrika, casto tam ctu necekanou radu, ktera by me ani nenapadla a je nekdy skoda uzavirat otazku z duvodu podezreni na trollovani, napr. ted jak chtel nekdo poradit co s volnymi penezi, aby si udelal radost. Vetsina si rekne, ze takove starosti by chtel mit a treba zavidi, admin to vyhodnotil ciste subjektivne jako negativni jev, ale jsou opravdu takovi "nestastnici", kterym chybi napad a doufaji v nejakou motivaci, takze proc to nezkusit tady jako takovou pomocnou anketku. Kdo se nechce vyjadrit, muze ignorovat.

Datum: 28.01.17 16:53
 
avatar

Víte co? Vy máte pravdu. Je to takové jak píšete. A co? ;) Tak proč tady stále chodíte? Proč se vracíte? Co vás tady stále táhne? Proč si nenajdete poradnu, která bude podle vašeho gusta. A budede šťastný. Konečně! *jasne*

Datum: 28.01.17 17:16
 
avatar
Euphoria: co Tě tady drží, když se tu děje tolik příkoří?
Od: euphoria
Datum: 28.01.17 17:23
 
Protože tahle poradna je dobrá věc a asi jediná dobrá, na kterou jsem narazila.
Datum: 28.01.17 19:49
 
avatar

V tom případě nechápu smysl Vaší stížnosti. Nakonec napíšete, že je tato poradna asi jediná dobrá na kterou jste narazila. Tak co vlastně chcete? A abych pravdu řekla, Vaše otázka zní "Nafoukaní lidé na poraďte.cz"

Nějak Vám zřejmě uniká význam slova "nafoukaní", protože dále Vaše "stížnost" spočívá spíše v tom, že útočíte na kmenové uživatele této poradny a říkáte, že tady pindají nějací důchodci. Kdyby tedy byli nafoukaní, ani by je nenapadlo "pindat" a nechali by hloupou otázku s přehledem bez odpovědi. To by se dalo označit jako "nafoukané" jednání.

Vy napřed tvrdíte, že jste sem přišla náhodou a POPRVÉ a hned po přečtení jedné otázky jste si udělala obraz o této poradně. Ihned jste analizovala kdo a jak tady odpovídá a tak dál. Nakonec se ukáže, že sem chodíte dlouho a často, ale jako anonymní a nepřihlášený uživatel a pokaždé pod jiným jménem. Promiňte, zrovna Vy mi teda vůbec nepřijdete jako důvěryhodná osoba. Než začnete kritizovat výkony ostatních, tak předveďte čeho jste schopná Vy. Jak erudovaně dokážete odpovídat Vy. Zatím jste předvedla jenom to, že umíte rejpat.

Od: euphoria
Datum: 29.01.17 14:10
 
Jelikož se umím dobře pohybovat v těchto internetových sférách, tak pro mě není problém ihned se integrovat. Za druhé jsem psala, že jsem si to zde pročítala a vy vytahujete to, že jsem si přečetla jedno téma a hned umím soudit. Jen jste na mě hodila kilo bláta, to je vše. Já nic nekritizují, jen jsem chtěla poukázat na hodnotu odpovědi. Ale je zbytečné zde o něčem takovém diskutovat, protože mě tu pár lidí Kamenuje a nechteji pochopit mou myšlenku, jako vy. Radši řeknete ať se ukážu a co dokáží. Díky, tleskkam.
Datum: 28.01.17 17:22
 
avatar

Ano, máte pravdu. Občas se tu dějí takové věci a mně se to též nelíbí.

Pokud se nám něco nelíbí, nejlepší řešení je nedělat to sám/ sama. Když se podle toho budou řídit všichni, nebo alespoň většina, hned bude na světě mnohem lépe.


doplněno 28.01.17 17:46:

Liduš, já myslím, že zde jde spíše o to, že když se např. někdo zeptá na řešení určité životní situace, najdou se rádci, kteří se do něho pustí a předhazují mu, proč se do ní dostal (aniž by odpověděli na otázku).

Datum: 28.01.17 17:43
 
avatar

Až tu budu číst pouze odpovědi na otázku Lze zapoji... ANO nebo NE, přestanu sem chodit. Využívám tamní rádce a mám ráda, pokud mi odpovi tzv. ze života, ne jen napíší legislativu, napíší jak to dělali oni, jakou sami mají zkušenost. Jsem adminovi vděčná, za "volnou" kde si můžeme popindat a i zde mnohdy najdeme řešení problému. Mám ráda a často využiji, cílenou reklamu. Myslím, že "poraďte" je VIP mezi poradnami.

Od: jofa®
Datum: 28.01.17 17:55
 

Je třeba si vybírat na co se podívat, přečíst, odpovědět. To Vám hodně ušetří nervy. Taky se mi často stane, že bych chtěl odpovědět a vést diskuzi, ale rozmyslím si to, jestli je to opravdu nutné a přinesu tazateli potřebnou radu nebo předám zkušenosti. Třeba konkretně na této aktuální stránce jsem se podíval pouze na 4-6 témat. Nikoliv, že bych nemohl nějakým způsobem reagovat na ostatní témata , ale není nutné ve všem "vrtat" Jsou tu rádci perfektní a právě nejvíc oceňuji, že poradí ve správný okamžik a nikoliv, "chytří" na vše a na cokoliv.

Datum: 28.01.17 17:51
 

Euphoria, nejlepší poradna je u právníka, za pár korun máte většinou kvalitní dostatečnou odpověď, na př. u nás v menším městě, bere jenom 1000 českých za hodinu.

Jinak mám známého rakouského policistu, které občas sloužil i na naši straně, částečně ovládá češtinu, má názor, já některé české řidiče nechápu, byl jsem svědkem překračování povolené rychlosti v obci. Pánové různého stáří i jejich pojezdů při řešení přestuků, na př. zasekl se mi plyn, honil jsem vosu, přehlédl jsem tachometr, mám porouchaný temponat a.p. dámy něco podobného, začně valit očička, vyšpulovat rtíky, natřásat se s PVC a částečně odhalenou krásou a.p. se snahou něco usmlouvat.

V Rakousku, pokud to není náplava z Turecka a podobných destinací, tak řidič, který se dopustil přestupku se omluví a bez jakékoliv diskuze zaplatí, žádné kroucení, smlouvání, jak na tržišti. Tolik názor rakouského policisty.

Datum: 28.01.17 18:44
 
avatar
Strejda jel v USA s šerifem(soukromě) a ten dostal pokutu ve vedlejším okrsku za nějaký přestupek. Strejda se divil, proč se nedomluvili jako kolegové. Šerif nechápavě - proč bych to dělal? Je to moje blbost. Pokud něco spáchá on, dostane pokutu ode mne...
Datum: 28.01.17 19:39
 
avatar

Hezky jste se na euphoria sesypali. Vaše volba. Já už na tohle téma reagoval přímo ve zmíněném dotazu.

Datum: 29.01.17 07:03
 
avatar

Dotaz považuji za ukázkový trolling, průhlednou snahu vyvolat reakci potrefených hus. Abyste neřekl(a), můžete si mě také odfajfkovat. "Šikanovaného" pána opětovně posílám do Bohnic a jeho manželce Aleně doporučuji najít dobrého rozvodového právníka. Zdravím! *slunce*

Od: ivik®
Datum: 29.01.17 15:20
 
avatar

Plně s Vaším názorem souhlasím,ve všem.Jednou z mála velmi dobrých rádkyň je ivzez,je to paní, která ví, o čem píše, jejích rad si vážím a věřím jim,pomohla mnohokrát, za což jsem jí i ve vnitřní poště poděkovala...Také jsem několikrát vyjádřila názor na rádce, kteří místo rady jen poučují,kritizují, soudí, někdy i uráží.Ale už to tady neřeším, čtu jen to , co mě zajímá,odpovím jen tehdy, když jsem si svou radou jistá,nenechávám se otrávit VIP rádci, kterým zde prochází i porušování pravidel...A zasmála jsem se tomu, že zde několik potrefených hus na vaši kritiku zareagovalo

Od: ano
Datum: 29.01.17 15:52
 

A já zas souhlasím s vaším názorem / vyjádřením. Myslím, že potrefené husy (pardon, VIP rádci) se vyjádřili už všichni. Nebo ještě někdo ze seznamu chybí?

Od: bigben
Datum: 29.01.17 16:01
 

No samozřejmě, že chybí. Vševěd Ben a Jabraka. Zdravím

Datum: 29.01.17 16:55
 
avatar

Iviku, podívejte se do "Statistika uživatelů". Kolik je registrovaných, kolik je neregistrovaných a kolemjdoucích návštěvníků. Bylo by s podivem, kdyby tolik lidí bylo nadšeno bez výhrad! Já jsem ta ukecaná babka, no a? O co jde? Mám mít výčitky, že někdo, kdo ani nemá odvahu se za své jméno postavit, mě kritizuje? Je to jeho názor. Má na to právo. Co už?! ;) Možná, že by bylo dobře, kdyby se naučili rolišovat právo na názor s hrubostí, nevychvaností. Navíc, nějací Asiaté mají rčení, které sedí na to, o čem je řeč: Jen blázen se dívá na prst, který ukazuje ke vzdálenému cíli.

Od: ivik®
Datum: 29.01.17 17:01
 
avatar

A proč to píšete zrovna mně?Vy chcete znát moje jméno? Vůbec nechápu,co mi píšete a co mi chcete sdělit...


doplněno 29.01.17 17:41:

A také existuje přísloví: Nesuď ,abys nebyl souzen...

Datum: 29.01.17 17:11
 
Presne tak. Staci se zamyslet, postouchnout a husy začnou kejhat. Tohle téma presne splnilo očekávání. Někteří mají proste silne nutkání se vyblit do každého tématu, nejlíp se navezt do tazatele.. A pointa stále unika
Od: ivik®
Datum: 29.01.17 17:20
 
avatar

Ano, je to tak.

Vzpomínám si tady na dotaz,který se týkal nezletilé, svobodné matky, už si přesně nevzpomínám,o co se jednalo konkrétně.Ale ta smršť moralizování,kritiky, odsouzení,dokonce rada, aby dotyčná šla na potrat, to budu mít dlouho v paměti.Z těch rad se mi tehdy obracel žaludek...Potom někdo napsal, že se jedná určitě o trolla.A i kdyby, tak ty odpovědi a rady byly ukázkou přesně toho, o čem se tu teď , v téhle výměně názorů,bavíme.

 

Datum: 29.01.17 17:03
 
avatar

Popravdě, většinu "blbých keců" a urážek na adresu tazatelů zde píší neregistrovaní uživatelé (popř. registrovaní, ovšem anonymně).

Datum: 29.01.17 17:44
 
avatar
;) *palec*
Od: nereganonym
Datum: 29.01.17 18:01
 

Chtěl jsem si spočítat jestli je víc urážek od registrovaných nebo neregistrovaných, ale dotaz je už smazán. Byl to dotaz nejspíše od trolla, protože problém který popsal se nejspíš vůbec nevyskytuje. Kdyby odpovědí nebyly urážky, nebylo by žádných odpovědí a dotyčný trolling by nebyl tak úspěšný.

Datum: 29.01.17 17:58
 

1. Věkové složení poradny je takové, jaké je. Na internetovou poradnu nadprůměrně vysoké. To s sebou nese klady i zápory.

2. Těch, kteří "pindají" mimo téma je ve všech věkových kategoriích statisticky stejně

3. Pokud budu "pindat" jako neregistrovaný, pod mnoha nicky, nebude to tak nápadné, ale jsem proto lepší? Ne!

4. Ono je to někde jinde lepší? V reálu nebo na netu? Není. Chodím sem a budu tak dlouho, dokud klady budou převažovat nad zápory.

5. Souhlasím s tím, že méně je někdy více a snažím se tím (ne vždy úspěšně, taky jsem ukecanej) řídit. Kde jinde by měl člověk začít, než u sebe?!

6. Osobně mi víc než cintání mimo téma vadí pořádání honů na čarodějnice, takže asi tuším, o které otázce @ivik píše (nechutné nařčení z pokusu o podvod)

7. Položení této otázky je sice logické, ale srovnal bych to s nápadem vlézt v červenobílém do sparťanské hospody a zařvat: Sparta, Sparta bu... parta. Následuje mela.

8. Lidi, proboha, chodíte se sem bavit nebo provokovat jeden druhého a umocňovat si ega?!

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.