Studentky vydělávající sexem

Od: Datum: 24.10.16 19:35 odpovědí: 33 změna: 29.10.16 17:52

Ahoj. Zajímalo by mě, jaký máte názor na studentky vysokých škol (nejčastěji medičky apod., které nemají tolik času kvůli škole, aby šly na brigádu), které si přivydělávají sexem? Berete je jako děvky/prostitutky (pokud nejsou zadané samozřejmě), myslíte, že se zbytečně prodávají, ponižují či to podle vás vůbec nevadí a je to normální? Např. když si z toho třeba platí kolej a další náklady na studium..

Děkuji za jakékoliv názory.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 24.10.16 19:37
avatar

Je to o lenosti - za hodinu si vydělá sexem šikovná studentka víc než za měsíc na brigádě.

Datum: 24.10.16 19:41
avatar

Ano, beru je právě jako prostitutky (a co jiného jsou?)... Jinak nikoho takového osobně neznám, ale slyšela jsem o tom.

Datum: 24.10.16 19:42
avatar

nejrychleji vydělané peníze, ale co to svědomí do konce života?

Od: marekvoracek
Datum: 24.10.16 19:47

Je to jejich věc, ale zrovna u mediček by mě to docela překvapilo a to docela nemile. Jednak z důvodu jejich zaměstnání, kde pokud nebudou při těchto aktivitách myslet na ochranu, tak je v případě nějakých problémů (nejspíš a naštěstí) vzhledem ke vstupním vyšetřením do práce nevezmou a i z celkového principu - jako pacienta v nemocnici, kterého by taková sestřička ošetřovala, by mi to moc příjemný nebylo - a jde o celkovou pověst, je tu sice diskrétnost, ale ono se to většinou provalí. Nevím, myslím, že zrovna sestřičky, doktoři a tihle lidé, kteří pracují v tak úzkém kontaktu s lidmi a ví i o té prostituci, následcích mnohem víc než běžní lidé (z učiva) by měli mít nějaké zásady a těch se držet. I když je fakt, že sestřičku dneska dělá kdekdo a mnohdy těm sestrám chybí úplně takový ten lidský ohled k pacientům, což bych považoval možná ještě za horší. Kdyby byla ta sestřička alespoň v rámci této praktiky zodpovědná, tak bych to asi neřešil. Přesto si myslím, že i ony mají možnost si najít nějakou jinou brigádu.

Vydělat mají možnost si něco v létě, myslím, že i ony mají prázdniny, kde se nemusí učit. A pak jde taky o celkový hodnoty. Ono na hodně věcech se dá ušetřit, jen se musí chtít, jen je třeba se zajímat. Na kolej je možné získat někdy stipendium, někdy vyjde výhodněji najít si nějaký privát a ten sdílet s více lidmi. Některé knížky se dají půjčit a nemusí se kupovat. A tak by se dalo pokračovat dál.

Datum: 24.10.16 21:47
avatar

Medičky jsou pouze lékařky; na zdravotní sestru se studuje na jiném VŠ oboru (je to nelékařské zdravotnické povolání).

Datum: 24.10.16 19:49
avatar

Beru je jako klasické děvky. Fakt, že jdou jen někdy a jen s někým, na věci nic nemění. Prodejný sex je do budoucna poznamená a rozhodně si nemyslím, že po vsunutí diplomu do promoční roury se z nich stanou světice. Na druhou stranu ale zdůrazňuji, že prostitutky nijak neodsuzuji; každý je strůjcem svého štěstí i průse®u. Dodatek pro pana Voráčka výše - u mediček určitě bují gigantická promiskuita, jak jsou na tom s prostitucí, nedokážu posoudit. *kafe*

Datum: 24.10.16 19:50
avatar

Muj studoval na vysoke v Praze a tohle tam casto zazival, takze to znam z jeho vypraveni.. Pro me i pro nej je tohle naprosto nepristupne a neomluvitelne.. Ty holky at luxusni, inteligentni, tak porad jsou to obycejne ku... Plati si tim svou pohodlnost..Za sebou nemaji 3, deti, ktere maji hlad, ale zene je obycejna pohodlnost.. Presto je to jejich vec a nikomu po tom nic neni... Je pravda, ze muj by takovou zenskou nechtel a ja chlapa co se timto zivi.. Muj mi casto vypravel, ze ty holky s tim neprestaly casto ani po dostudovani.

Datum: 24.10.16 19:52
avatar

Samozřejmě, co jiného by byly než prostitutky. Běžné prostitutky taky z peněz vydělaných sexem hradí nájem, jídlo a ošacení pro sebe a někdy i svoje děti.

Na druhou stranu, s mým rozvrhem na VŠ (a zásadou chodit na přednášky i cvičení) nebyla naprosto žádná brigáda slučitelná. Některé kolegyně to řešily mírnějším náporem zapsaných kurzů (a pak studovaly 6 let místo 4), jiné nočními v supermarketu (?!), další šulením kurzů a docházky - tu podepíše kolega, tu se to ukecá na nějakou pofidérní seminárku jako náhradu... no a ne všichni mají štěstí na podporu rodičů, studovali se mnou lidi, kteří byli samostatní i finančně. Já měla štěstí, měla jsem brigádu v rodném městě a příbuzné, u kterých jsem mohla bydlet. Bez toho bych nestudovala. Takže důvodům rozumím.

Datum: 24.10.16 19:56

[ Obsah příspěvku byl skryt moderátorem z důvodu porušení pravidel poradny. ]

Datum: 24.10.16 20:14

*smich* To tedy fakt ne!

Ty filmy, které stále slaví úspěch, ať už od Olmera s Míšou Kuklovou-na název si teď nevzpomenu, nebo Bony a klid, to všechno za totáče bylo. A šlapek bylo všude plno, do podniků na Václaváku se nikdo normální skoro nedostal, některé podniky byly na mříž a portýr pouštěl "podle ksichtu". Šlapalo se, jako se šlape dnes. Některé podniky-třeba "Téčko"- plné homosexuálů, atd.. takže žádná zhůvěřilost dnešní doby ;) jen se o tom nikde nepsalo.

Stokrát lepší by bylo prostituci zlegalizovat a holky dostat pod kontrolu a pravidelné prohlídky. Pokud bude poptávka, tak nabídka bude vždy, o tom žádná.

Datum: 24.10.16 20:35
avatar

Na tom něco je; například rejža Troška sehnal doktora Káju kde? *smich*

Od: kiii
Datum: 24.10.16 19:59

Díky všem za vaše názory. :) Já právě studuje časově náročnou školu, kde bohužel máme zkoušky i přes velké prázdniny, takže najít si brigádu přes prázdniny je taky docela nemožné, pokud nejste premianti a neuděláte vše v předtermínech. A brát si brigádu přes školu je docela cesta do pekel, co se studia týče, zejména když váš rozvrh je vleklý od rána do večera. Slyšela jsem právě, že některé studentky toto provozují, ale mně osobně se to docela příčí a raději bych brala noční práce v supermarketu, jak tu někdo zmiňoval, a tak. Jsem celkem ráda, že i ostatní sdílí můj názor, protože mi přijde, že většina mých vrstevníků to považuje za něco přirozeného...

Od: marekvoracek
Datum: 24.10.16 20:11

Na tvém místě bych se věnoval hlavně té škole, až ji vystuduješ, tak se ti to vrátí a dost možná i platově. Zaměřil bych se na ty věci, na kterých můžeš nějakou korunu ušetřit, případně bych promluvil s rodiči - musí jim být jasné, že pokud je škola náročná, tak by tě mohli trochu více podpořit, když opravdu nemáš možnost si vydělat něco sama. Zajímal bych se spíš o školu a když ti to půjde, tak si můžeš pak přivydělat i doučováním někoho. Noční brigádu bych ti nedoporučoval, někdy musíš také spát a nemá smysl, abys pak spala na přednáškách a nic z nich neměla. To je kontraproduktivní.

Jedině si něco najít o víkendech, to snad školu nemáte? Myslím nějakou menší brigádu nebo i tu noční. Ale musíš vědět sama, aby tě to moc neomezovalo. Taky si potřebuješ odpočinout, něco se o víkendu naučit a mít nějaký trochu volný čas.

Datum: 24.10.16 20:03
avatar
Zdravím,
pokud to holčiny dělají jen z pohodlnosti a lenosti, pak se k nim zády otáčím. Dělají-li to ze zoufalství anebo z donucení, víceméně to chápu.
Nicméně, já osobně bych tohoto člověka, s minulostí tohoto ražení (promiskuita, prostituce), nemohla vpustit do svého života (intimnosti, citový vztah). Nerozdýchala bych to. Fuj, ble.
doplněno 24.10.16 22:05: sebod: Mezi tato individua pochopitelně počítám i muže, manžely, otce. Obecně ty, kdo ony služby "vyhledává". Zvracela bych z nich! Normální člověk přeci na prostituta/tku "nevleze".
Od: zkusenost
Datum: 24.10.16 20:49

Odsuzuje vetsinou ten, kdo to nikdy nezazil a nema vlastni zkusenost, jakou volnost a krome penez casto i prijemne zazitky to muze prinaset, eklovat by se mel hlavne sex z povinnosti v manzelstvi, kdyz se zena podvoluje z nutnosti udrzet si vztah, i kdyz je to stale jen s jednim muzem dela mu vlastne konkubinu a vetsinou i sluzku bez honorare, navic jeste spolecnou domacnost dotuje a muzskymu hodne toleruje. Takovych zen je mnohem vic, zivotem zklamanych a nespokojenych az do smrti, ale nikdy to nepriznaji, nanejvys si nekde postezuji a ulevi anonymne.

Datum: 24.10.16 21:29
avatar

Ano, nezažila jsem to a doufám, že ani nebudu muset. Yop, i vynucený pohlavní styk považuji za hnusárnu. Nic s tím ale neudělám, jak se říká, každý je sám svého štěstí strůjcem.

Já bych popravdě v tomto vztahu/koloběhu rutiny vydržet nemohla, to raději sbohem a šáteček, ať si jde každý svou vlastní cestou. Mám svou hrdost, no ne?

Od: fik
Datum: 24.10.16 20:13

Ano jsou to děvky,co jinýho? Ono ty peníze jsou vážně lákavý,víš co si může vydělat taková vážně hezká mladá holka třeba jen za blbý večer? to nedělají jen proto aby zaplatily kolej,z toho mají i na velice hezký život-hadry,šminky,drahý pařby,klidně i nějaký auto atd atd.

I kdyby si vzala za jedno číslo 1000 tak víš co si může za večer vydělat? o klienty nikdy nouze není,svět je plný úchylů co jdou s každou. A prakticky bez práce,ještě se jí to líbí. To není jako makat někde v supermarketu nebo na mekáči,kde si za měsíc vydělá co za jeden večer sexem

Ale z morálního hlediska to samozřejmě děvky jsou,copak třeba nemají kapku studu? Třeba někdy si někoho najdou a jaký je to třeba i vůči němu,ani netuší že ta jeho ženuška chrápala s desítkama chlapů. Na druhou stranu se dneska ale dějou i horší věci,tohle je sice hnusný,ale pořád ještě to nikomu nic neudělá

Datum: 24.10.16 20:16
avatar

- když na to mají "žaludek" ! ... nakonec muži taky neberou sex jako něco "posvátného" - proč by měly holky?

Datum: 24.10.16 21:23
avatar
Jsou to klasicke prostitutky, ktomu aby vydelala dost, musi byt pekna at ma klientelu. Nebat se, ze dostanes naky hnus. Nebat se delat to co nechces (oral kdy smrdi, anal, sex bez sprcky).
Sem tam dostanes do drzky, nebo budes bez penez, kdyz nebude spokojen. A jak se to provali, tak te rodice odsoudi a propadnou se hanbou.
Neni to jen tak. Ktomu ziskat klientelu co bude chtit pravidelne a budou to dobri klienti neni jen tak.
Datum: 24.10.16 21:36

Na tohle téma byl kdysi v ČT dokument.

Datum: 24.10.16 21:42

Hmm. Zajímavé. Řeší se ženy-prostitutky. Proč se neřeší tátové od rodin, které za těmi prostitutkami chodí?

Datum: 24.10.16 21:40
Někdo š...á zadarmo, někdo za prachy! U moralistu zadarmo no :-D
Datum: 24.10.16 22:02

danys *palec*

Datum: 24.10.16 22:10
avatar
Prostituce byla, je a bude, důvod výdělku je celkem irelevantní. Pokud to dotyčná/ý dělá ze své vlastní dobrovolné vůle a bez donucení někým jiným, přeji pevné nervy a zdraví, ono vydělávat si podobně nebude nic uplně jednoduchého. Popravdě nerozumím podobnému dvojímu metru, například většina lidí se dívá na porno, ale kdyby ho natáčela jejich dcera/sestra/ kdokoliv známý, odsoudí jej.
doplněno 24.10.16 22:54: @sebod ano, ale příklad s pornem jsem zvolila záměrně, poněvadž konzumentů pornografie bude skutečně mnohonásobně více, než návštěvníků bordelů/privátů, už jen třeba z hlediska finanční náročnosti. Takže dívat by se chtěli (skoro)všichni, ale natáčet by neměl nikdo... Prostě absurdní. Už jen proto, že diváky pornografie nikdo neodsuzuje. Tedy nejsem schopna pochopit, že sledovat porno - v pořádku x natáčet špatně. Navštívit veřejný dům - ok x poskytovat sexuální služby - nemorální.
Datum: 24.10.16 22:41

maahra. Kdyby jen koukali na porno. Chodí za holkama do bordelu...ale běda, kdyby tam narazili na manželku (dceru) *smich*

Datum: 24.10.16 23:02
avatar

Třeba pro mě osobně není ok nic z tohoto výčtu - všechno je to na stejné/ velmi podobné úrovni.

Od: ha®
Datum: 24.10.16 22:49

Prostitutka = žena, která prodává sexuální služby za peníze, takže ano jsou to prostitutky :D. Jde jen o to, jak to kdo bere, resp. jak se na to dívá. Někomu to nevadí, někomu ano, to už je každého věc. Z čistě ekonomického hlediska je to vpodstatě vpořádku, prostě jen jednoduše zvolily cestu nejjednodušího výdělku, za málo peněz hodně muziky, ale je tam etický a morální problém, to ať už si každý rozsoudí sám podle sebe. Už jsem měl taky možnost natáčet P za slušné peníze, ale nešel jsem do toho. Radši si peníze vydělám jinak a pomaleji než abych si sám sebe nevážil

Od: kusk
Datum: 24.10.16 23:13

Studenky VŠ se liší od pracovnic veřejného domu. Studentky mají pár svým štamgastů ( ti vyhledávají inteligentní děvčata) a holky v bordelech musí obsloužit každého, kdo otevře dveře.

Pokud rodina nepřispívá studence ani korunu, rozvrh má tak rozcouraný, že brigádovat může jen vyjímečně, tak má na výběr: buď ukončí studium a půjde řádně dělat a nebo se sem tam po večer bude věnovat "klientovi".

Co je na tom špatného, že i za těchto podmínek vystuduje?

Od: nikc®
Datum: 24.10.16 23:16

Mně by zajímalo, jestli ta studentka co si přivydělává sexem to dělá dál, když jí klient zmlátí. Musí mít na to povahu. Prostitutky to jsou. Jak je jinak pojmenovat? Ještě běhny nebo rozhoďnožky.


doplněno 24.10.16 23:22:

Vystuduje. Pokud to přežije. Když má štěstí, že jí nerozbije hubu. Jsou různý úchylky... Je to asi pro silný povahy a silný tělo. Ale to by zas nebyl o ně zájem.

 

Datum: 24.10.16 23:40

Ano, jsou to děvky a je úplně jedno, jaký k tomu mají důvod. Mě osobně to normální nepřijde.

Datum: 25.10.16 06:51
avatar

Je to jejich život, jejich věc. *hej*A ty neříkej, že se rozhodneš podle toho, co si myslí nprosto cizí lidé, který nic nedlužíš a kteří ti nic nedají.

Datum: 25.10.16 13:01
avatar

*palec* *palec*

Od: radarbrdy
Datum: 29.10.16 17:52

Záleží na povaze jedince a na vychování od rodičů. Vždy přeci může jít za rodiči, pokud trpí nedostatkem peněz.

 

 

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.