1x



Praktiky firmy NaturaMed

Od: Datum: 01.12.09 20:39 odpovědí: 108 změna: 16.08.15 21:28
avatar

Dobrý den,chtěl bych se zeptat,jestli někdo máte zkušenosti s firmou NaturaMed z Českých Budějovic.Poslali mi upomínku na zaplacení 379,- Kč za produkty,které jsem si u nich údajně objednal a které mi prý poslali.Přitom si nejsem žádné objednávky vědom,ani jsem nic nedostal.Na poště mi řekli,že v té době,kdy měl údajný balíček přijít nic na mou adresu nebylo doručenoPo telefonickém kontaktu na jejich zákaznické centrum mi bylo řečeno m.j.,že jsem si aktivoval programa že mi budou pravidelně posílat své výrobky.Jedná se o jakousi OMEGU 3nebo co je to za šmejd.Jestli jsem prý balíček neobdržel,mám jim vrátit fakturu a na ni napsat čestné prohlášení,že jsem nic nedostal a oni si balíček u pošty dohledají,protože oni ho prý poslali na mou adresu.Je možné,aby někdo takovým způsobem tahal z lidí peníze?o je to,prosímvás za podvodníky?Děkuji za vaše odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: perda*
Datum: 01.12.09 20:45

Zde toho najdete hodně o této firmě, i jak postupovat: www.spotrebitele.info/poradna/dotazy.php

Ohodnoceno: 5x
 
Datum: 02.12.09 20:49
avatar

obrý den,to je sice pěkné,co mi ukazujete,ale mě jde spíš o osobní zkušenost,nemáte,prosím někdo?Případně,jak celý spor skončil.

Od: dusatka*
Datum: 03.12.09 10:14

Dobrý den,

osobní zkušenost sice nemám, ale pokud jste si skutečně nic neobjednal, pak nemusíte dělat vůbec nic! Žádné čestné prohlášení nebo podobné blbosti. Prostě nic. To všechno je jen jejich problém! A to dokonce i tehdy, pokud jste balíček (bez objednávky!) obdržel. Můžete si ho nechat.

§53 odst. 9: obč. zák. : Pokytuje-li dodavatel plnění spotřebiteli bez objednávky, není spotřebitel povinen dodavateli jeho plnění vrátit ani jej o tom vyrozumět.

Takže buďte totálně v klidu, případně jim napište dopis, kde je důrazně upozorníte, že jste si nic neobjednal a ať Vás laskavě přestanou otravovat.

Pokud jste si ovšem opravdu nic neobjednal.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 03.12.09 20:33
avatar

Dobrý den,děkuji za odpověď,jenomže,co to znamená nic jsem si neobjednal?Kdokoli může vystřihnout z časopisu kupón,napsat moji adresu a mám problém.Takoví podvodníci si vždy dokáží najít mezeru v zákonechNejhorší je,že člověk neví,kam až můžou zajít a z toho pramení obavy.

Od: dusatka*
Datum: 04.12.09 08:03

Myslíte, že by si dal někdo tu práci a objednal něco za Vás? Možné to samozřejmě je, ale pokud jste to nebyl Vy, pak se opět nemáte čeho bát. Aby se mohl dodavatel vůči Vám čehokoliv domáhat, musel by se obrátit na soud, a důkazní břemeno by bylo na něm.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: pitrys
Datum: 18.05.10 10:18

Dobrý den,

já s nimi osobní zkušenosti mám. Ale k reakci. I zde můžete být v klidu. Firma je povinna na objednávce uvést kolonku podpis. A tam ten Váš není. Firma sama si musí nechat ověřit pravost podpisu a je to. Pokud jste si to ovšem objednal a Váš podpis bude soudně ověřen jako pravý, budete platit i soudní ověření atd /kolem 5000 tisíc./ Takže, pokud jste nic nepodepsal, nereagujte vůbec. Oni Vás k soudu nedají. Nemají důkaz.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bredastor
Datum: 30.12.09 12:37

Dobrý den.

Neustále mě posílají reklamy a nabídky načeš se je písemně informoval aby mě žádné neposílali a vyškrtli mě z databáze a odeslal sem to v odpovědné obálce a není to nic platné stále mě stím otravují co to je za ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: papene*
Datum: 03.12.09 20:41

Přišlo,zaplatila jsem těch 45kč.Zanedlouho přišlo to samé jako Vám.A to dokonce 2x.Vrátila jsem to na poštu a je klid.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 03.12.09 20:55
avatar

Dobrý den,můžu se zeptat,jakým způsobem Vám byla zásilka doručena?Bylo to proti Vašemu podpisu nebo byla zásilka jenom tak hozena do schránky?Já jsem totiž nedostal vůbec nic ,ani na poště nemají v tom období,kdy měla zásilka dojít žádný záznam,a přesto po mě vyžadují úhradu.Děkuji za odpověď.

Od: skeptik*
Datum: 28.04.10 17:30

No jak by spor skončil? Takových vykuků je víc, mě už se ozvala vymahačská firma, pravda, v jiném případě. Napsal jsem jim, že jsem nic neobdržel a zmlkli...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pitrys
Datum: 18.05.10 10:36

Mně přišlo až od nějaké firmy I.J, že dojde k exekuci pokud nezaplatím částku asi kolem tří tisíc. Což jsem odmítl, protože jsem nic nedostal. Firma si vyžádala čestné prohlášení, což jsem odeslal a mám s nimi od té doby klid.

Nyní to došlo /pouze upomínka/ spolubydlícímu, který je rok mimo republiku. Poradil jsem mu, ať vůbec nereaguje. Podle mého jsou oni povinni prokázat, že si něco objednal.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: speck
Datum: 07.07.11 11:52

Nereagujete a ze je chvilku klid? A co za tri nebo deset let? To prijde exekutor a bude chtit 60tisic?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: xoxoxo
Datum: 01.12.09 20:50

Koukala jsem jim na web, mají zajímavé obchodní podmínky, to jsem teda neviděla, nakopíruji vám to sem. Neobjednal jste si od nich ten vzorek?

Ano, pošlete mi zdarma 30denní balení přírodní Omega-3. Zaplatím jen Kč 45,- za poštovné a balné, a to po dodání výrobku. Vše, co potřebuji udělat pro získání balení zdarma, je odeslat odpovědní kupon již dnes. Odesláním kupónu se nezavazuji k žádným budoucím nákupům, musím ale do 14 dnů od data dodání balíčku zdarma upozornit firmu NaturaMed Pharma s.r.o., jestliže nebudu chtít více zásilek. V opačném případě budu jako abonent dostávat pravidelné zásilky každý měsíc, a to za pouhých Kč 299,-, včetnĕ poštovného a balného. Tyto zásilky můžu kdykoliv přerušit, zásilku vynechat, či doobjednat extra zásilku _ záleží pouze na mém rozhodnutí. Nabídka platí jen na jednu objednávku pro každou domácnost!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jarabak
Datum: 29.12.09 23:39

Dostávám tyto zásilky už přes rok a jsem s tím spokojena i na odběru krve to bylo znát ,že mi to dělá dobře a záleží na každém zda si to obědná nebo ne .Jediná vada je ,že to házejí pošťáci jen tak do schránky .

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.09 19:15
avatar

A jakým způsobem jste si objednala jejich produkty?

Od: georges*
Datum: 17.04.10 13:52

Ona si to neobjednal, ale obědnala. Asi k objedu.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 17.04.10 19:41
avatar

Georges, to si děláte srandu ne? Když už někomu chcete sledovat pravopis, což si myslím tady není až tak prvořadé, tak objednat podle obědvat určitě není *haha*

Ohodnoceno: 1x
 
Od: petr007*
Datum: 11.03.10 20:36

Urcite to funguje. Ale pripravek se necha zakoupit bezne za cca 150Kc za 60kapslí. I když vyjimky se najdou:

120kapsli za 170Kc>>>>>. http://www.lekarna.cz/omega-3-cps-120/

Jinak za stejne baleni 300Kc? Predrazene.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skeptik*
Datum: 28.04.10 17:23

To je fajn, že vám produkt Omega3 pomáhá! Řečeno s paní kněžnou Zaháňskou: šťastná to žena!

Jen bych rád připomněl, že se jedná o rybí tuk v želativové kapsli, který je v nejbližší lékárně k mání za cenu 7-10x nižší.

Ano, pošťáci to házejí jen tak do schránky...nedej bůh, aby to firma posílala doporučeně, pak by se dal osud zásilky jakž takž vysledovat, že. Já to obdržel do schránky dneska, ač jsem si nic neobjednal, a naše pošta mě ujistila, že to mohu vrátit zadarmo zpátky jako nevyžádanou zásilku. Už se na to těším*hej*)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pista*
Datum: 21.07.10 20:43

No, moc se na to netěšte, pokud se s nimi rozhodnete komunikovat. Když jsou si tak jisti Vaší objednávkou, tak je nechte jednat, a na nic nereagujte, nic se Vám nemůže stát, k soudu to nedají a jinak nemají šanci z Vás dostat peníze, za chvíli je to přejde, a bude! Probůh, jen žádný kontakt s nimi! Nebrat ani telefon, pokud by Vás volali! Korespondenci nechávat na poště nevyzvednutou a balíčky taky! Jestli máte známou pošťačku, tak jí to dejte vrátit s tím, že jste se odstěhoval!*smich*

Jsou to šupáci, v zahraničí by jim to tak neprošlo jako u nás, všude v západních zemích už by měli po "podnikání" a když ne zavření, tak by měli takovou pokutu, že by na to dosmrti nevydělali, jen u nás jim to prochází Melčák-neMelčák, sice máme 10 institucí, ale všechny jen na to, aby tahaly z kapes daňových poplatníků peníze a kryly zmetky podobného ražení, a ty, občane platící řádně daně, ty si poraď jak umíš, a když neumíš, tak plať!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.07.10 22:05
avatar

A nekecáte? Rybího tuku se užívá po lžících, myslíte, že se do té kapsle taková lžička rybího tuku vejde? On je rozdíl"rybí tuk" a "z rybího tuku". A s tou cenou to taky nebude tak horké. Ale to jen tak na okral.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pista*
Datum: 22.07.10 00:18

Myslím, že začínám z Vás mít siný dojem, že patříte k té hordě podvodníků. V tom případě prosím, na mé reakce neodpovídejte, místo toho si najděte technologii výroby léků a doplnků stravy, možná budete překvapen co je možné vtěsnat do tobolky nebo pilulky! A vůbec nezkoušejte slovíčkařit, moc Vám to nejde! V tom byl hodně dobrý Karel Čapek, ten kdysi říkal, že čeština je moudrá, dělá rozdíl mezi jsem přesvědčen a přesvědčil jsem se!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.07.10 07:35
avatar

Vážený,

na vaše reakce malého vzteklíka bez vychování nadále odpovídat skutečně nebudu, nebudu je ani rozebírat, (i když jsou občas logicky nekonzistentní), ale v podstatě jste mne (nežalovatelným způsobem) obvinil z podvodnictví. Máte-li ještě alespoň špetku slušnosti v těle, omluvíte se mi.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skeptik*
Datum: 22.07.10 11:57

Nikolivěk, nekecám. Nehodnotím dávkování rybího tuku v dětství (fuj, to bylo odporné), ale na obalu obou porovnávaných přípravků je doporučené dávkování 1 tobolka denně, oba obsahují "olej ryb žijících v arktických vodách" a jsou stejně hmotné. Jediný rozdíl je v tom, že jsem za stejně obsažné balení v naší lékárně zaplatil 95 Kč. Zkuste se poptat v lékárně po něčem podobném. Ačkoliv, proč bych neudělal reklamu slušné firmě: Výrobcem je VITA Harmony Brno, země původu USA, Přípravek se jmenuje RYBÍ OLEJ Omega3 EPA +DHA.

Pokud jde o klasickou formu rybího tuku, lékárna ho na skladě neměla, ale nabídli možnost ho objednat s tím, že to vyjde poněkud dráž než uvedený přípravek, což je samo o sobě pozoruhodné

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.07.10 13:56
avatar

Děkuji za slušnou odpověď. Na rozdíl od Pišty, který mi odpovídal hrubě, urážlivě a přitom bezdůvodně, když jsem se na něj vůbec neobracel, vaše odpověď má hlavu a patu, je slušná a operuje s fakty. Jinak já opravdu nevím, co je nejlepší v hodnocení cena/výkon, vím jen, že řada výrobků tohoto typu je v různých cenách, doporučovaný Maxikor je dosti drahý,

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pista*
Datum: 21.07.10 20:32

Vážený, jste dost bohatý jedinec. Přípravek pod jiným obchodním názvem se prodává volně v každé lékárně 126,- Kč jako schválený doplněk stravy. Stejně dobře Vám poslouží klasický rybí tuk, protože ten Váš zázrak je vlastně rybí tuk. Nemusíte mi věřit, ale poraďte se se svým lékařem, a při té příležitosti si spočítejte při čekání v čekárně, kolik zbytečných peněz jste nacpala do podvovníků. Přeji pevné zdraví a hezký den!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.09 14:26
avatar

Děkuji za upozornění. Takovým , nechci říct podvodníkům, je potřeba se vyhýbat. *hej*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: dani*
Datum: 30.12.09 14:45

Dobrý deň,

mne poslali 2. upomienku s penálmi, 1. som ani nedostala..

Ako sa na nich skontaktovať - na nete sú len samé sťažnosti.

Dík.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.09 19:06
avatar

Dobrý den,yavolejte na zákaznické centrum č.389005115 a důrazně je upozorněte,že si nepřejete,aby vám posílali své produkty,nikdy více,nebojte se použít ostřejší slova,protože s takovými h... to po dobrém nejde.

Od: sala
Datum: 16.04.10 17:27

Jako uznávám, že společnost může být podvodná, ale ti lidé co pracují na zákaznickém centru za nic nemohou...jen v databázi zadají, že rušíte další dodávky a nic víc, tím, že na ně budete křičet ničeho nedocílíte...akorát se projevíte jako hulvát...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ally
Datum: 28.04.10 10:13

Já jsem asi před měsícem volala na zákaznické centrum a byla jsem ubezpečena o tom, že moji adresu mažou z databáze a hle - dnes jsem od nich obdržela další dopis. Tak nevím, jak moc slušní jsou zaměstnanci firmy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pista*
Datum: 21.07.10 20:49

Pan, dovolte otázku: Kdybyste věděl, že otravujete lidi pro podvodníky a tato činnost by se jmenovala honosně "zaměstnání" dělal byste to? Jeslti ano, tak by mne netrápilo, že bych Vám po telefonátu jako hulvát připadal. Jenomže já opravdu chytám na 1. šlápnutí, a věřte, že v případě dalšího otravování takovým zaměstnancem by se mu stal vážný pracovní úraz.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zip*
Datum: 01.04.11 18:27

Společnost to podvodná není, a s tímto názorem souhlasím, přestaňte být hrubý na operátorky ty za nic nemohou akorát tam uděláte bl*ce ze sebe.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pitrys
Datum: 18.05.10 10:23

NEVOLEJTE, ty peníze které provoláte Vám nikdo nezaplatí. Navíc telefonát neslouží jako průkazní argument! T.J Vy v případném soudním sporu neprokážete, že jste jim volala a oni to pochopitelně zapřou.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: repak*
Datum: 11.02.10 23:47

Do Vašeho e-mailu asi server Seznamu nikoho jiného než Vás nepustí ...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: lujs®
Datum: 12.02.10 10:27
avatar

Pozor na to *cert*.

Tváří se to na vás mile*slunce* ale bude to asi něco podobného jako tohle http://www.imponline.cz/ .*zed*

Moje máma si od nich kdysi něco objednala , pak na to nějak zapomněla a málem to skončilo EXEKUCÍ*zed*.

Já osobně bych jim nic neplatil jenže moje máma patří mezi ty lidi kteří nedokážou moc oponovat a bohužel

se někdy nechají i zastrašit řečmi.*plac*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: repak*
Datum: 12.02.10 11:19

Konkrétně Naturamed si rozhovor s Vámi nahrává a několikrát se přitom ujistí, že jste správně rozuměl podmínkám. Taky mě po telefonu ukecali na testovací balení Omega 3 - za dopravné 45,- Kč jsem neviděl důvod nevzít. Pak jsem narazil na tuhle diskusi, podíval se na jejich stránky, ověřil si tam, že moje objednávka na pravidelné zasílání trvá dokud ji nevypovím. Poslal jsem výpověď mailem i zavolal na jejich linku a už nic nepřišlo.

Tento způsob "objednávání" se mi nelíbí, není etický, ale po právní stránce mu nejde nic vytknout. Takže nezbývá než zaplatit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skeptik*
Datum: 28.04.10 17:28

Defétisto, neznalče práv a agente podvodné firmy. ZÁSADNĚ NIC NEPLATIT!

Co to těm postiženým radíš za krávoviny?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ivik*
Datum: 13.01.11 18:31

Prosím o zaslaní mailoveho spojení na firmu Naturamed výpověd sem zaslala dop.dopisem ale pro jistotu zašlu i touto formou . děkuji

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.02.10 15:50
avatar

Já od nich kupuji a neměl jsem zatím s nimi žádný problém. Objednal jsem si to právě zasláním té objednávky balíčku zdarma, o němž je zde zmínka, a pak to pokračovalo taka, jak popisují. Kyž mne to pak dočasně přestalo bavit, napsal jsem jim, že příjem balíčků pozastavuji, a beze všeho mi vyhověli. Jinak, kdybyste byl balíček dostal a nechtel hlo, mohl byste ho vrátit do čtrnácti dnů bez udání důvodu (to je zákon, to není závislé na podmínkách té firmy), ošem zpáteční poštovné by bylo na vás.

Vy jste ho ovšem, jak píšete, nedostal a tak ho nemůžete vrátit. Oni ty balíčky posílají jako obyčejnou zásilku, nezapsanou. Z toho hlediska se mi zdá jejich nabídka docela korektní. Sice byste teoreticky mohl být podvodník, balíček si nechat a napsat, že jste ho nedostal, ale to je jejich riziko a jejich problém. Asi je to pro ně celkově výhodnější než platit vždy poplatek za doporučený dopis (i když, pravda, by vám ho započítali do poštovného, ale pak byste si to méně lidí objednalo). Takže bych tu nabídku využil, ale pro jistotu bych to poslal doporučeně. A hned bych tam taky napsal, že další balíčky sui nepřeji, aby bylo jasno.

Jiná věc samozřejmě je, zda jejich zboží je či není předražené, ale pokud ho nechcete, nemusíte se tím zabývat.

A co se týče toho, že na tu firmu jsou jen samé stížnosti: uvědomte si, že o dobrých zkušenostech se tolik nepíše. Takže to nemusí zas tolik znamenat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.02.10 22:17
avatar

Ad. kartaginec.Vidím,že dost dobře nechápete podstatu mého problému.Jde o to,že za prvé-žádný produkt jsem si neobjednal,za druhé-žádný produkt jsem neobdržel a za třetí-kdybych chtěl užívat ty jejich s..čky,tak za ně nebudu platit nehorázné peníze a koupím si je za pár korun v lékárně.Ale nemám důvod.Můžu se zeptat,jak Vám ty přípravky pomohly?A proč Vás přestaly bavit?A že se o dobrých zkušenostech tolik nepíše,to je pravda,protože jich moc není,stejně,jak s podvodníky,kteří nabízejí výhodné půjčky,i když těch je víc,než dost!

Od: zip*
Datum: 01.04.11 18:44

Asi se opakuju ale pokud jse ¨si vy nic neobjednal tak si nechte poslat kopii té objednávky, pokud ste ho neobdržel pošlete čestné prohlášení a budete mít klid, a za třetí pokud chcete brát jak vy říkáte "ty s..čky" v lékárně tak hodně štěstí, Chemicky upravované a neni to rybí tuk ale burákový olej nebo takové podobné šunty. Pak se ale nedivte že vám to nezabírá a že to nemá žádné účinky. Já s tím zkušenosti máma je to výborné díky tomu že hodně sportuju tak mi to pomáhá na regeneraci svalů, na klouby, imunitu a nejsem tak moc unavená. A hlavně mi to zmírnilo migrény. Spousta lidí to bere a je s tím velice spokojená a neni o tom nikde nic proto že se nechtějí zabývat takovýma bl*cema který pomlouvaj něco co ani nevyzkoušeli!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skeptik*
Datum: 28.04.10 17:36

Hehe, další agent firmy s rybím tukem.

Předražení 7-10x je v pořádku? Člověče, zajdi si do svojí lékárny a poptej se)

Ne, zpětné poštovné poštovné nebude na vás, ale na paušál firmy a dobře jim tak. Musíte se ale dostavit na dodávací poštu, ten balíček jim NEROZBALENÝ vrátit a prohlásit, že se jedná o nevyžádanou zásilku, kterou vracíte odesilateli.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: davidondrejkovic
Datum: 19.02.10 13:43

Obraťte se na poslance Miloše Melčáka - melcakm@psp.cz který koordinuje postup poškozených

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kamibe
Datum: 03.03.10 09:34

Po velké anabázi při pátrání po pořádném čísle na firmu (aby se opakovaně neozývalo ČSAD Strakonice!)

jsem našla toto: 383 838 850

Ohlásila se mi paní Vojtíšková, byla velmi vstřícná a doufám, že můj problém bude do čtrnácti dnů vyřešen.

Mám sem pak dát zprávu?

Přeji úspěch při užívání Omegy 3 i při nejrůznějších pátráních po čemkoli.

Kamila Bergmannová

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 8976*
Datum: 03.04.10 19:40

no - bez komentáře...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skeptik*
Datum: 28.04.10 17:38

Hezkyyyy. A Melčák to vytrhne nebo podtrhne?*nevi*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jirka003
Datum: 03.03.10 16:52

Obdržel jsem nabídku od firmy NaturaMed Pharmaceuticals a odepsal jim:

Obchodníci z NaturaMed Pharmaceuticals!
Nehodlám se zapojit do vašeho spotřebitelského průzkumu s vaším výrobkem Omega-3. Nevím, kde jste získali moji adresu, ale říkám vám jasně: ode dnešního dne vám ZAKAZUJI využívat moje osobní údaje (např. jméno, příjmení a adresu) k vašim marketingovým akcím i poskytovat je dále třetím stranám. Dále vás k dnešnímu dni DŮRAZNĚ žádám, abyste mi neposílali nyní ani v budoucnu vaše výrobky, byť by byly zcela zdarma.
Na váš písemný dotazník, který jsem obdržel 3.3.2010 na moji trvalou adresu, pohlížím jako na nevyžádanou poštu a v případě opakovaného zasílání budu nucen se proti této skutečnosti bránit právní cestou ve spolupráci s Úřadem pro ochranu osobních údajů a příslušným Živnostenským úřadem.

S pozdravem bla, bla, bla

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hhh*
Datum: 03.03.10 21:04

Děkuji za Váš příspěvek. Dnes jsem od této firmy totiž také obdržela písemný dotazník. Zdravím! Hanka

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ondrejkovic
Datum: 03.03.10 17:57

Zdá se, že je takovýchto nechtěných zákazníků více - obraťte se prosím na pana poslance Miloše Melčáka (http://www.psp.cz/sqw/detail.sqw?id=230 - melcakm@psp.cz) - on se konkrétně touto firmou a jejími zjevně nekalými praktikami zabývá.


S pozdravem
Mgr. David Ondrejkovič
Občanské sdružení Společná obrana
www.spolecna-obrana.estranky.cz
Ohodnoceno: 0x
 
Od: bastyr*
Datum: 10.03.10 18:37

Od f.Naturamed Pharma... raději rychle pryč, také s touto f. mám již téměř rok problém, koncem května r.2009 byl zaslán vzorek "ZDARMA", poté jsem to e-mailem dne 29.5.2009 zrušil a požadoval potvrzení o zrušení (e-mailem), poté co se několik týdnů nikdo neozval jsem to zkoušel i telefonicky. Telefonováno více jak 20x ale bohužel se nedařilo na tuto firmu dovolat, až jednou konečně jsem se dovolal. S nějakou slečnou nebo paní jsem záležitost vyřídil a bylo mi sděleno že zasílání a celá věc je ukončena a že na můj e-mail bude určitě odpovězeno. Skutečně se tak stalo dne 26.6.2009 - paní Prusáková Zuzana (reklamace@naturamed-pharma.cz) tel.: 389 005 115, odpověděla a potvrdila že ke dni 3.6.2009 (e-mail poslán 29.5.2009) byl můj požadavek vyřízen. Nyní začátkem února 2010 po více jak 8 měsících jsem obdržel dopis od f. Intrum Justitia s.r.o., Prosecká 851/64, Praha 9 s výzvou k uhrazení dlužné částky pro f.Naturamed Pharma. Takže problém s f.Naturamed stále trvá. Firmě Intrum Justitia s.r.o. jsem napsal e-mail s vysvětlením a doložením všech e-mailů které jsem psal a od f. Naturamed obdržel. Intrum Justita s.r.o. se mnou ale nekomunikuje již více jak 4 týdny takže jsem jim to poslal v obálce doporučeně dne 24.2.2010. Teď je to již 14 dní a stále se nic neděje. Naturamed Pharma už nikdy!

Máte někdo podobné zkušenosti nebo pokud Vás již také firma Intrum Justitia s.r.o. oslovila a již jste tuto záležitost nějak vyřešili, dejte sem prosím zprávu. Budu moc rád a myslím si že nejen já.

Děkuji.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ondrejkovic
Datum: 10.03.10 20:14

Obraťte se na poslance Miloše Melčáka (melcakm@psp.cz). Nebojte se ničeho - nemají proti vám naprosto nic a jen pouštějí hrůzu. Písemně je odmítněte a dále je ignorujte.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: repak*
Datum: 11.03.10 09:49

Pokud jste neuhradil poštovné za vzorek zdarma (na tuto úhradu upozorňují a u zásilky je složenka) tak to vymáhají oprávněně. Nepíšete o dalších zásilkách, takže ty jste už asi neobdržel.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skeptik*
Datum: 28.04.10 17:45

Ano, s firmou Intrum Justitia s.r.o. mám zkušenost s jiným podvodným dodavatelem. Vyzvali mne neobyčejně výhrůžným způsobem, abych zaplatil jakousi zásilku z nejmenovaného internetového obchodu a hrozili exekucí (šlo asi o 500,-). Odpověděl jsem jim na mail, že jsem nic neobdržel, ale že zaplatím, jakmile mi předloží doklad o doručení zásilky. Už se neozvali a exekuce se ani po 2 letech nekoná

Lidi, nebuďme ovce!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: evcavoj
Datum: 27.11.10 18:24

Srdečně zdravím,ani nevíte s jakou radostí jsem si přečetla Váš příspěvek,v loňském roce jsem horko těžko přerušila dodávku od firmy NaturaMed s.r.o. vše bylo řádně uhrazeno a v těchto dnech jsem obdržela dopis,kde je uvedena dlužná částka kterou mám uhradit,jinak mi hrozí exekuce.Ráda bych použila část z vašeho textu,doufám,že už mi dají pokoj.Mějte se hezky a ještě jednou díky za vaše pozitiva.:)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: speck
Datum: 30.06.11 20:25

tak vam držim palce, ale dnes dva roky nejsou nic. Na exekucní maso se čeká tři roky.

taky už dva a půl roku trnu, kdy mi zazvoní doma bouchači.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: speck
Datum: 07.07.11 11:54

Dva roky nic neznamenaji. Uvidime az za 3-10 let. Exekutori radi cekaji az to vyleze na 60tisic

Ohodnoceno: 0x
 
Od: markyza*
Datum: 11.05.11 14:17

Před rokem jsem také odebrala vzorek, vyplnila dotazník. Chodily mi obálky s Omegou. Pak jsem odběr ukončila, odchod do důchodu, nedostatek financí. Pak přišel dopis od vymáhací firmy. Odpověděla jsem, že mám vše zaplacené a ukončené. Po 5ti telefonátech s NaturaMed , kdy mi potvrdili /ústně/, že jim nic nedlužím a že to s vymáhací firmou I:Justitia ukončí, se do dnešního dne NIC NEUKONČILO, ba naopak, přišel mi výhružný dopis, že jsem dlužníkem nyní již 560 Kč a že mi hrozí soud s následnou navrženou exekucí přímo od firmy I.Justitia. Dobrý, co? Bylo mi slíbeno jak operátorkami, tak s odvoláním na nějakou šéfovou, že je vše ok a nemusím se bát. A co tedy s tím včerejším dopisem od vymahačské firmy? ale telefonicky bych nic neřešila, i když tvrdí, že jsou vaše hovory monitorovány. Před chvilkou jsem opět volala na operátorky s tím, jestli mám zapojit do věci právníka, který bude chtít písemné vyjádření fy NaturaMed, že nic nedlužím, protože oni mi nic písemně dát NECHTĚJÍ, takže bludný kruh a vymahači mají pré.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: knopka*
Datum: 13.03.10 17:53

Připomíná mi to žiletky Flexi front! *cert* .Jakmile do telefonu řeknete ano chci to a nahlásíte svou adresu tak jste uzavřeli kupní smlouvu ustní.Nahrávají si to *cert* .

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lujs®
Datum: 14.03.10 12:51
avatar

Kvůli těm žiletkám mi volali asi před 1/2 rokem.

Když sem jim řekl že nechci ani vzorek zdarma tak to ňááák nemohli pochopit...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pitrys
Datum: 18.05.10 10:32

Nesmysl, jak jste na takovou hovadinu přišel? Takovýchto nahrávek pořídím 100 za hodinku. Ani toto nemá právní platnost. A navíc, pokud souhlasíte po telefonu se vzorkem zdarma, je to v pořádku, nemusíte nic platit, ani kdyby v balíčku byla složenka na milion.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: johana2
Datum: 14.03.10 17:55

Praktiky firmy Naturamed jsou pozoruhodné, ale ještě pozoruhodnější je reakce ČOI České Budějovice! Firmě jsem zaslala zpět doporučeně jejich zásilku i s fakturou a přesto po týdnu přišla další upomínka na zaplacení 374 Kč. Stěžovala jsem si ČOI,ano s firmou jsou potíže, ano bude se to řešit...Na moje upozornění, že první balíček byl bez označení, co výrobek obsahuje , chybí složení výrobku, pracovnice ČOI reagovala, že provedli kontrolu, vše je v pořádku, ale písemně mi to potvrdit nemohou. Na můj dotaz kdo je vlastně kontaktní a zodpovědná osoba ve firmě Naturamed, mi sdělili, že TA PANÍ JE MOC HODNÁ A SLÍBILA, ŽE TO DÁ DO POŘÁDKU... To jméno tam pořád ale chybí a co ta norská firmička, co nám dodává to zdravíčko, no tak ta taky jaksi chybí, taže ty kuličky můžou obsahovat i motorový olej,( snad už nebude vyjetý), no a na závěr jsem byla otázána, co vlastně od nich,(tedy ČOI), CHCI?

Už jsem párkrát brečela na špatným hrobě, ale nebylo to tak očividné, jako tady.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: speck
Datum: 19.04.11 22:57

Taky jsem psal na Inspekci obchodní i zemědělskou, a dosáhl jsem jen toho, že moje reálie jim tam bonzli, tak na tuti vědí, že moje adresa je platná, a že mi něco přišlo.

Ve finále mi přišel vymahačský dopis od firmy Štika.

Teď jsem zjistil, že jsem evidován v Registru dlužníků.

Za deset let po mě budou chtít 60tisíc?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skeptik*
Datum: 25.03.10 15:41

Vážení spolupostižení,

ad Omega 3 a firma NaturaMed:

1) Co to je produkt Přírodní OMEGA3 s antioxidanty?

Rybí tuk v želatinové kapsli, taková ta hnusná pochutina, se kterou na lžíci nás maminky honily jako děti po bytě s výhrůžkami typu: to sníš, kdyby to měly chudé děti v Africe (zdá se, že v Africe ten správný rybí tuk nežije, pouze na severní polokouli). Tu želatinovou kapsli přidaly farmaceutické firmy právě pro eliminaci té chuti.

2) Kde je tento rybí tuk k dostání?

V každé lékárně

3) Jaké jsou cenové relace?

Želatinové kapsle od několika výrobců, země původu ne Norsko, ale USA : 7x levnější při absolutně stejném složení účinných látek

Origoš tekutina s tou hnusnou chutí vyjde levnější 10x, ale musíte si ji v lékárně objednat.

4) Závěr:

Produkt Přírodní Omega-3 od firmy NaturaMed Pharma si může objednávat pouze duševně postižený jedinec a takoví lidé by měli být v naší společnosti chráněni, ne?

Co na tento produkt říká schvalovací protokol OVZ-35.0-11.7.06/30306 a kým a co bylo vlastně schváleno?

Též jsem převzal vzorek "zadarmo", resp. za poštovné 45 Kč, ve slabé chvilce na základě vemlouvavého hlásku operátorky. Nyní se těším, až se tato sluvutná firma ozve znovu. O jejích obchodních praktikách budu informovat

Přeji všem hezký den a ať žije rybí tuk jako takový, nikoliv rybítukokopové

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vitak
Datum: 03.04.10 18:24

mě to udělali taky

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 8976*
Datum: 03.04.10 19:09

jak psáno přede mnou...jsou to komici ani jim neodpovídejte, nebo jim napište nevyplaceným dopisem že jste s nimi ochoten jít do soudního sporu pokud prokáží že vám zásilka došla, popřejte jim hodně obchodních úspěchů a pokud budou obtěžovat budete je žalovat - pokud tu upomínku poslali dopručeně / to jsem zapomněl dodat na začátku/ pokud ne tak se ani neobtěžujte psaním...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.04.10 19:18
avatar

Já na tomhle pořád nechápu jednu věc. Tazatel píše, že nic nedostal, a prodejce se ohání, že i když nic nedostal, má poslat zpět fakturu. No jó, ale faktura je přiložená k balíčku *nevi*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: aastorkaa
Datum: 24.06.10 17:33

Snažila jsem se složenky na zboží ignorovat.Dorazil výhružný dopis.

Kontaktovala jsem zákaznické centrum,sdělili mi,že jsem již byla připravena pro vložení do registru dlužníků.

Nikdy jsem nic neobjednávala,na adrese již 4 roky nebydlím.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ondrejkovic
Datum: 09.04.10 15:58

Policie ČR v Holicích, vyšetřuje případ firmy NaturaMed.
Kdo se cítí touto firmou poškozen, doporučuji mu, aby obratem podal trestní oznámení k tomuto oddělení.

E-mail adresa: paoophol@mvcr.cz,

Uveďte: Pro vrchního asistenta pprap. Aleše Píchu, k případu číslo jednací KRPE - 9479-1/ĆJ-2010-170612

Pamatujte, že čím více bude mít Policie podkladů, tím je větší naděje na nápravu.

Poděkování patří i panu poslanci Melčákovi, který se řešení tohoto problému taktéž věnuje.


Ohodnoceno: 0x
 
Od: karelka*
Datum: 10.08.10 19:32

Dle uvedené zprávy jsem kontaktovala Policii v Holicích a bylo mi sděleno, že již případ došetřili, šetření ukončili a veškerá oznámení souhrnně přeposlali k projednání Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která zahájila správní řízení s firmou NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., která v České a Slovenské republice distribuuje formou zásilkového prodeje, internetového prodeje a formou telemarketingu tři druhy doplňků stravy.

Proto posílejte veškeré své podněty na SZPI, aby měli co nejvíce podnětů ke správnímu řízení. Hlavně nic neplaťte, nenechte se odírat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: oldaii
Datum: 17.04.10 11:24

Přeji všem dobrý den.

Mám totožné zkušenosti s touto firmou, která nerespektuje základní pravidla slušné prodeje. Bohu žel není v této zemi firmou ojedinělou.

Mojí osobě zasílají na adresu, kde již dávno nebydlím rovněž upomínky jednou na 45Kč pak že jsem nezaplatil za dodané zboží, které se nenamáhají ani specifikovat pokutu ve výši 80,-Kč. a tak podobně.

Cíleně neposílají zboží doporučeně neboť to nejsou seriozní prodejci, ale skupina, která žije a tyje ze strachu různých důchodců a lidí, kteří ačkoliv nic nedostali, tak jim tyto malé částky zaplatí a oni se smějí co je možné v ČR beztrestně konat.

Je nutné podat na tyto prodejce trestní oznámení.

Ale v ČR jeinstalován vrcholně zkorumpovaný společensko ekonomický systém, kde ani soudy již nedoručují doporučeně do vlastních rukou. Stačí když pošta potvrdí, že předmětné dala do schránky. Tak tomuto se říká demokracie na ruby a je mnohem zrůdnější než dřívější společensko ekonomická formace. Nic se nevyrábí, ale podvodných obchodníků je jako hub po dešti.

Oni jsou povinni zajistit doručování proti převzetí. pokud tak záměrně nečiní není potřebné se s nimi byvit a při první či druhé nehoráznosti předat celou záležitost ČOI případně na ně podat trestní oznámení za podvodný prodej.

S pozdravem Olda.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: oldaii
Datum: 17.04.10 11:33

Přeji všem dobrý den.
Mám totožné zkušenosti s touto firmou, která nerespektuje základní pravidla slušné prodeje. Bohu žel není v této zemi firmou ojedinělou.
Mojí osobě zasílají na adresu, kde již dávno nebydlím rovněž upomínky jednou na 45Kč pak že jsem nezaplatil za dodané zboží, které se nenamáhají ani specifikovat pokutu ve výši 80,-Kč. a tak podobně.
Cíleně neposílají zboží doporučeně neboť to nejsou seriozní prodejci, ale skupina, která žije a tyje ze strachu různých důchodců a lidí, kteří ačkoliv nic nedostali, tak jim tyto malé částky zaplatí a oni se smějí co je možné v ČR beztrestně konat.
Je nutné podat na tyto prodejce trestní oznámení.
Ale v ČR je instalován vrcholně zkorumpovaný společensko ekonomický systém, kde ani soudy již nedoručují doporučeně do vlastních rukou. Stačí když pošta potvrdí, že předmětné dala do schránky. Tak tomuto se říká demokracie na ruby a je mnohem zrůdnější než dřívější společensko ekonomická formace. Nic se nevyrábí, ale podvodných obchodníků je jako hub po dešti.
Oni jsou povinni zajistit doručování proti převzetí. pokud tak záměrně nečiní není potřebné se s nimi bavit a při první či druhé nehoráznosti předat celou záležitost ČOI případně na ně podat trestní oznámení za podvodný prodej.
S pozdravem Olda.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: naturamedpharmaceuticals
Datum: 07.05.10 09:52
Dobrý den,
jsem zástupce společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o..Velice nás mrzí stížnosti které jsou níže uvedeny. Snažíme se vždy vyjít našim zákazníkům vstříct. Pokud došlo k nějakému nedorozumění, chtěli bychom Vás touto cestou požádat, abyste nás kontaktovali mezi 8 - 16 hodinou v jakýkoliv pracovní den prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY : 420 389 005 115(telefonn číslo pro slovenské zákazníky 421(0)233 006 743) nebo nám napište na adresu Nemanická 16, 370 18 České Budějovice( adresa pro slovenské zákazníky P.O.Box 4300, 800 90 Bratislava 090). Naši operátoři jsou připraveni Vám zodpovědět každý dotaz nebo Vám pomoci vyřešit Váš požadavek. Pro více informací o společnosti a našem abonentním programu navštivte naše webové stránky www.naturamed.cz. S pozdravem tým NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: madla*
Datum: 07.05.10 12:50

nejnovější informace ohledně praktik výše jmenované firmy je zde http://www.spotrebitele.info/…-prava/clanek.shtml?x=2353970

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pitrys
Datum: 18.05.10 10:29

Co tu raději uvést mail? Má jej každá slušná firma a řeší záležitosti mailem. Že nemá právní platnost? Nu, Vaše praktiky také ne, takže v podstatě není co řešit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: naturamedpharmaceuticals
Datum: 11.05.10 09:40
Dobrý den,
jsem zástupce společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o..Velice nás mrzí stížnosti které jsou níže uvedeny. Snažíme se vždy vyjít našim zákazníkům vstříct. Pokud došlo k nějakému nedorozumění, chtěli bychom Vás touto cestou požádat, abyste nás kontaktovali mezi 8 - 16 hodinou v jakýkoliv pracovní den prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY :+420 389 005 115(telefonn číslo pro slovenské zákazníky +421(0)233 006 743) nebo nám napište na adresu Nemanická 16, 370 18 České Budějovice( adresa pro slovenské zákazníky P.O.Box 4300, 800 90 Bratislava 090). Naši operátoři jsou připraveni Vám zodpovědět každý dotaz nebo Vám pomoci vyřešit Váš požadavek. Pro více informací o společnosti a našem abonentním programu navštivte naše webové stránky www.naturamed.cz. S pozdravem tým NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: naturamedpharmaceuticals
Datum: 19.05.10 13:46
REAKCE NA SPRÁVNÍ ŘÍZENÍ
Dobrý den,
jako zástupce společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o. bych se rád touto cestou vyjádřil k dotazům ohledně správního řízení, které bylo s naší společností zahájeno. Probíhající řízení neznamená, že by se společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o. dopustila přestupkového nebo dokonce nezákonného jednání a toto řízení bylo zahájeno na základě několika desítek stížností našich zákazníků. Konkrétní znění těchto stížností nám bohužel není známo a neměli jsme tedy možnost se k nim vyjádřit. Naše společnost s kontrolními orgány plně spolupracuje. Byla například zastavena distribuce propagačních materiálů s údajně nesrozumitelnými obchodními podmínkami, které byly nahrazeny lépe formulovanými podmínkami. Co se týká doložitelnosti objednávek, tak ty probíhají buď písemnou formou (odpovědní kupón) nebo na základě telefonického hovoru. Jak telefonické hovory, tak i vyplněné odpovědní kupony jsou archivovány a je tedy možné jejich zpětné dohledání.
Cílem naší společnosti je spokojený zákazník a za tímto účelem jsou v provozu naše internetové stránky www.naturamed.cz a zejména pak naše zákaznická linka, která je v provozu ve všední dny od 8:00 do 16:00 hod. I přes velké vytížení našich linek se nám také podařilo zkrátit dobu připojení do zákaznického centra. Průměrná čekací doba je něco málo přes minutu. Naše společnost působí na trhu již od roku 2006 a v současné době máme více než 100 000 zákazníků a jejich počet stále roste. Především se jedná o spokojené zákazníky a reakce některých z nich jsou dostupné na zmíněných webových stránkách www.naturamed.cz. V nejbližší době také chystáme rozšíření webových stránek o další produkty a vyjádření našich dlouholetých zákazníků. Z tohoto pohledu by se dalo říci, že počet stížností v řádu desítek, je procentuelně velmi nízký v porovnání s počtem spokojených zákazníků, nicméně naším přáním je minimum nespokojených zákazníků a ke každé stížnosti přistupujeme individuálně a snažíme se vše řešit k oboustranné spokojenosti. K tomu je však nutná vzájemná komunikace mezi našimi pracovníky a dotyčným klientem. Pokud je stížnost podána formou příspěvků do různých diskuzí na internetu, máme jen velmi omezené možnosti na ni reagovat a tím pádem ji také vyřešit.
V současné době by se jakákoli společnost jen těžko udržela na trhu, aniž by se nezaměřovala na požadavky a přání zákazníků. To si velmi dobře uvědomujeme a děláme vše proto, abychom požadavky a přání našich zákazníků uspokojili.
S pozdravem tým NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: caryfuk
Datum: 31.08.10 20:30

Vaše intriky jsou nechutné. Neseriozní firma, která se udržela na trhu díky podvodným manévrům. Chtěli byste zaplatit to, co reklamujete, že dáváte zadarmo a v mnohých případech ani nedodáte. Mustr solidnosti jste si vzali z české politické a občanskoprávní sféry?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.09.10 08:28
avatar

Nemohu se vyjadřovat ke kvalitě-té mohu jen důvěřovat nebo ne, ani k případné přemrštěnosti ceny (je deklarovaná předem a nemusím ji akceptovat), ale v rámci vyváženosti příspěvků chci potvrdit, že já osobně (aniž budu generalizovat) jsem se se strany firmy NaturalMed.. setkal vždy jen s korektním a vstřícným jednáním.

JInak v tomto příspěvku jsem napsal vše, co sem schopen k tomu říci; takže na případné reakce nespokojenců nebudu reagovat (nic nového bych už nenapsal).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kocour*
Datum: 15.06.10 00:21

Ma zkusenost s touto taky firmou je katastrofalni. Davam k dispozici doporuceny dopis, ktery k ni zitra poputuje a je v nem vyličena dosavadni peripetie

_________________________________
Kdysi jsem si u vás objednal na internetu, dle nabídky bezplatný vzorek pripravku Omega. Aniž bych cokoliv dále objednával, poslali jste misto bezplatneho vzorku, balení s přiloženou fakturou na 299 Kč. Po zjištění, že celé balení je cca 3 dkg rybího oleje v želatine, který bych v lékárně koupil za zlomek vaši ceny, jsem vám nad rámec svých povinností tuto nevyžádanou zasilku poslal zpět v přiložené odpovědní obálce s jasným písemným odmítnutím úhrady a dalšího zasílání přípravku. Po měsíci se situace opakovala. Za další 3 dny 10.6. došla upomínka datovaná 1.6. č. faktury 4390609, kde jste si přidali jakýsi administrativní poplatek ještě 35 Kc, tedy na 334 Kč.
Znovu vás tímto vyzývám k ukončení zasílání jakéhokoliv dalšího nevyžádaného zboží, případnou další zásilku jiz nevrátím, ale skončí rovnou ve smetí. Úhradu faktury na neobjednané a zpět odeslané zboží neočekávejte, dlužíte naopak vy mě za poštovné a můj čas na sepsání, vytištění a odeslání této písemnosti, které bylo vynuceno vasim nestandartním a nekalým způsobem ¨obchodování¨. V případe dalšího obtěžování podniknu právni kroky k ukončení podvodné činnosti vašeho internetoveho obchodu, který nemá ani funkční internetovou adresu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kocour*
Datum: 15.06.10 00:38
Kdysi jsem si u vás objednal na internetu, dle nabídky bezplatný vzorek pripravku Omega. Aniž bych cokoliv dále objednával, poslali jste misto bezplatneho vzorku, balení s přiloženou fakturou na 299 Kč. Po zjištění, že celé balení je cca 3 dkg rybího oleje v želatine, který bych v lékárně koupil za zlomek vaši ceny, jsem vám nad rámec svých povinností tuto nevyžádanou zasilku poslal zpět v přiložené odpovědní obálce s jasným písemným odmítnutím úhrady a dalšího zasílání přípravku. Po měsíci se situace opakovala. Za další 3 dny 10.6. došla upomínka datovaná 1.6. č. faktury 4390609, kde jste si přidali jakýsi administrativní poplatek ještě 35 Kc, tedy na 334 Kč.
Znovu vás tímto vyzývám k ukončení zasílání jakéhokoliv dalšího nevyžádaného zboží, případnou další zásilku jiz nevrátím, ale skončí rovnou ve smetí. Úhradu faktury na neobjednané a zpět odeslané zboží neočekávejte, dlužíte naopak vy mě za poštovné a můj čas na sepsání, vytištění a odeslání této písemnosti, které bylo vynuceno vasim nestandartním a nekalým způsobem ¨obchodování¨. V případe dalšího obtěžování podniknu právni kroky k ukončení podvodné činnosti vašeho internetoveho obchodu, který nemá ani funkční internetovou adresu.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: karelka*
Datum: 10.08.10 19:26
Ohodnoceno: 0x
 
Od: naturamed
Datum: 31.08.10 13:22

Dobrý den,

rádi bychom se opět zapojili do diskuze na této stránce. Pokud máte jakýkoliv dotaz k námi nabízeným výrobkům či věrnostnímu programu, prosím kontaktujte nás prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY : +420 389 005 115 a to každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin. Více o novinkách, které v současné době připravujeme, se dozvíte na http://omega3.webnode.cz/novinky-omegamarina-forte/ a další kladné reakce našich zákazníků naleznete na www.naturamed.cz v sekci "zákazníci píší". S pozdravem NaturaMed Pharmaceuticals

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tico
Datum: 06.09.10 21:55

Naturamede

Mám zveřejnit detaily naší telefonické komunikace ohledně nevyžádáných zásilek, vyhrožování exekucí a e-mailovou komunikaci s vaším dvorním vymahačem Intrum Justitia (mimochodem taky docela síla :)?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.11.10 19:26
avatar

Co jste si to zase vymysleli za sviňárnu?Házíte lidem do schránek obálky,ve kterých je jakýsi odpovědní kupón,kde po vyplnění jména a adresy pošlete zdarma-jen za cenu poštovného a balného dávku těch vašich sr..ek.Současně se odesílatel přihlašuje do věrnostního programu,a vy mu budete posílat každý měsíc novou dávku,za pouhých 289 korun,až do té doby,kdy objednávku zruší.Takže,kdokoli může opsat adresu např.z tel.,seznamu,poslat vám lístek a tím se nic netušící člověk dostane do maléru.Vy mu totiž pošlete "objednaný"balíček s vašimi sr..kami,vhodíte do schránky,ten ,nic zlého netuše jej otevře,popř.hodí do koše a už v tom lítá!Zanedlouho mu přijde upomínka na zaplacení dlužné částky a on,celý vystrašený,neví,co má dělat.Po zavolání na vaši zákaznickou linku je přesvědčován,že si vaše sr..ky objednal,vy jste mu je poslali tehdy a tehdy a pokud nic nedostal,není to vaše vina.Pokud opravdu nic nedostal,má poslat čestné prohlášení a vy budete po zásilce pátrat.Takže zbytečnáztráta času a peněz,navíc nervy,co bude dál,jak to všechno dopadne. Neotravujte slušné a poctivé lidi.Běžte už se svými praktikami do HAJZLU! Nikdo na vás není zvědavý! Je hrozné,co si v naší republice může kdejaký "unterwassermann" dovolit!Nikde jinde v civilizované zemi by mu to neprošlo!Táhněte do .. nebo někam na východ.Dosvidaňja v CCCP!

Od: wetnatura
Datum: 27.11.10 19:44

Pane Yanku, jistě sám cítíte, že nejste v nejlepší kondici - viz. např. tento váš příspěvek. Preparát OWEGA8 třeba srovná vaše hormony a možná bude mít celkově blahodárný vliv na váš fyzický a především duševní stav. Nebraňte se novým věcem a pokroku. Není nikdy tak špatně, aby nemohlo být hůř. A jen pro zajímavost, mohl byste uvést několik příběhů z vašeho dlouhého života v jiných civilizovaných zemích a především obchodní praktiky v nich užívané? Jak je vidět, nejkrásnější vzpomínky ve vás zanechal život v Sovětském svazu. Upřímně vám závidíme a i z této, dnes již neexistující země, bychom radi získali nějaké zajímavé obchodní zážitky. Předem děkujeme podporu a zařazujeme vás na našich webových stránkách v oddílu reference mezi naše VIP klienty i pěkně s fotočkou.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.11.10 20:04
avatar

Nevím,co jste zač,asi taky patříte k výše zmiňované firmě nebo jste její placený dealer,co já vím,ale to ,co popisuji výše se mi skutečně přihodilo,takže si vaše invektivy laskavě strčte do..nebo za klobouk-nakonec pokud byste si přečetl víc příspěvků v této otázce,poznal byste,že nejsem sám,kdo má s touto firmou špatné zkušenosti.Jen tak mimochodem,nejedná se o přípravek OWEGA8.

Datum: 27.11.10 19:30

Aktuálně se do všech schránek v ČR distribuje letáček od této firmy,zde se propůjčila Kateřina Cajthamlová /tv Prima,Jste to,co jíte/.

Nenaleťte!Přihlásíte se k prvnímu odběru "zdarma" - platíte poštovné - ,potom už se jich nezbavíte.

Nezasílejte žádné odpovědní kupóny,spláčete nad výdělkem.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: myska*
Datum: 30.01.11 20:42

Mám též špatnou zkušenost s firmou. Přišel mi letáček na výrobek jak zhubnout/jedná se o CHITOSAN/, já jsem si to samozřejmě ve své naivitě objednala, ale oni nabídnou né jedno balení, ale hned dvě, a po týdnu jsem měla takové zdravotní problémy, že si to nikdo nedovede vůbec představit. Chtěla jsem 1 balení vráti a samozřejmě jsem od této firmy chtěla vrátit i peníze jak mají na letáku napsáno, ale bohužel otevřené balení se nevrací jak mi bylo sděleno /ani do lékárny nevracíte otevřené balení/ a ani originál nevezmou zpět za peníze. No tak nevím proč toto nabízí v letáku. Už bych si od této firmy nic nekoupila a všem známým nákup od této firmy rozmluvím. Jsou to podvodníci.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zip*
Datum: 01.04.11 19:01

Tak to je s prominutím hodně velká blbost! v podmínkách máte že když to chcete zrušit tak můžete telefonicky nebo faxem a máte to napsané i v tom prvním balíčku. Já mám ty balíčky doma a v každém je to napsané. Přece není těžké zvednout telefon a říct já už další balíčky nechci. Nebo český národ tak moc zlenivěl že už nedokáže ani to? A pokud vyplňujete kupon máte tam i políčko že pokud si nezrušíte tak vám bude zasíláno pravidělně..stačí si to přečíst víte! i v telefoním prodeji je vám to řečeno.. Jen se naučte vnímat co vám říkají nebo co čtete!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: alfapetr
Datum: 03.03.11 02:39

Rovnou podejte na tuto spol. žalobu k obchodnímu soudu a požadujte za nervové vypjetí odškodnění ,poraďte se z rodinným právníkem i já se s několika podobnýma spol. soudím a pár sporů již jsem vyhrál díky špičkovému právníkovi ,pokud se cejtíte bejt poškozený jděte do toho jinak se podobnejch podvratnech živlů nezbavíme a všichni budeme jen tratit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: alfapetr
Datum: 03.03.11 02:52

Stejně nechápu jak se může ta Cajthamlová z pořadu jste to co jíte propůjčit k prodeji takového výrobku ,je vědecky prokázáno ,že ta Omega 3 nemá účinek jak klamě píšou najděte si nejnovější studie tuším Anglické na renomovaných stránkách a nevěřte nikomu a ničemu obzvláště kravinám ,pokud chcete opravdu něco pro sebe udělat sbírejte bylinky vařte si čaj aj. věci či výrobky kupujte hodně ovoce a zeleninu ,vyhněte se obloukem lékárně apod. věcem obzvláště vypečeným spol. z TV zázračným blábolům ,proč se lidi dožívají sto let ve zdraví ,podvodník má radost ,že mohl někomu ublížit a ještě má balík prachů jsou to opravdu ošklivý lidé zřejmě je poslal sám Satan.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lui*
Datum: 03.03.11 11:56

Přímo s touto firmou ne. Ale dostal jsem kdysi knihu "domácí lékař". prý jsem si ji objednal a chtěli po mě cca 1000 kč.

Tak jsem jim odepsal, že jsem si nic neobjednal, a knihu si mohou, v originálním obalu, nerozbalenou, po telefonické domluvě(číslo jsem přiložil), kdykoliv vyzvednout u mě doma.

2. kolo: Prý že jim ji mám poslat oni uhradí poštovné. Moje odpověď naprosto ve stejném duchu. Nikdo mě nemůže donutit dojít na poštu a balit a posílat něco, co není moje. Ať si ji vyzvednou.

3-asi 5. kolo: Takhle jsme si dopisovali asi rok a půl. Různé výhružky vymahačskými agenturami atd. Moc nechybělo a šel jsem podat žalobu.

Co myslíte? Koho to přestalo bavit? Už jsou asi tři roky klid, knihu mám stále doma, nerozbalenou a čekám, kdy si pro ni konečně někdo přijede. Ale asi ji nepotřebují.

A jméno organizace? Rád sdělím, když bude zájem...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vladko*
Datum: 12.03.11 00:00

Nejste sám /ma/ s praktikama společnosti NaturaMed z Českých Budějovic také mi v minulosti poslali upomínku s penále no ja od nich nic nedostal.po telefonickém kontaktu mi operátorka sdělila že právě v den voláni mi byla zaslána další zasílka za kterou nemusím platit jenom 49 Kč je to divné že právě v den voláni mi to odeslali.Po mém telefonátu jsem zásilku obdržel,uhradil 49 Kč jak mi bylo doporučeno operátorkou.Podobnú situaci dávali na některém ze Slovenských programů mám dojem že to byla Markýza tam se dokonce soudili a vyhrali klienti ne neseriozna NaturaMed .Jenomže situace se znova opakuje nic jsem si po špatých skušenostech neobjednal ,nic nedostal a zas chtějí peníze.Po telefonátu jsem se dozvěděl že právě v den telefonátu mi byla odeslaná další dávka,tak to je asi už divné, mam zaplatit jenom 49 Kč,poslat čestné prohlášení.Tak když to zrekapituluji tak oni si učtovali administratívní poplatek,penále 35 Kč.Já zaplatím 25 Kč za poštovné,obálku papír telefonát na firmu,ověření prohlášení u notaře +cenu 49 Kč a nič jsemsi neobjednal nedostal,tak je na zvážení o podání trestné o oznámení na společnost,jsou to nekalé praktiky a navrhuji spoji své skušenosti s dalšími poškoděnýma a podat trestní oznámení a následně celú záležitost řešit cestou občansko právnich konaní podáním na ČOJ UDĚLAT VŠE PRO TO ABY JIM ODEBRALI LICENCI

Ohodnoceno: 0x
 
Od: naturamedpharmaceuticals
Datum: 24.03.11 12:43

Dobrý den,

jsem zástupce společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o..Velice nás mrzí stížnost kterou jste uvedl(a) na http://oci.nova.cz/clanek/mat…na-reportaz-napiste-nam.html. Snažíme se vždy vyjít našim zákazníkům vstříct.

Program pravidelného zaslání balíčků byl vytvořen na základě přání našich zákazníků. Dáváme Vám tak možnost vyzkoušet si Přírodní Omega-3 i další produkty po 30 dní zdarma. Naše produkty jsou zasílány zákazníkům jen na základě řádné objednávky. Program funguje tak, že první zásilka Omegy-3 je za cenu pouze poštovného a balného 45 Kč. V tomto prvním balíčku je přiložená složenka se 14-ti denní splatností a uvítací dopis s informací, jak lze program pravidelného zasílání zrušit - telefonicky nebo písemně. Pokud si zákazník program nezruší je mu automaticky zaslána další zásilka, v tomto případě již za plnou cenu. Abonentní program je velkým benefitem. Váš doplněk stravy bude doručen přímo do Vaší poštovní schránky a to s naprostou pravidelností. Navíc máte 14-ti denní dobu splatnosti na složence.

Touto cestou Vás prosíme, kontaktujte nás mezi 8 - 16 hodinou v jakýkoliv pracovní den prostřednictvím naší ZÁKAZNICKÉ LINKY : 389 005 115 nebo nám napište na adresu : Nemanická 16, 370 18 České Budějovice. Naši operátoři jsou připraveni Vám zodpovědět každý dotaz nebo Vám pomoci vyřešit Váš požadavek. Pro více informací o společnosti a našem abonentním programu navštivte naše webové stránky www.naturamed.cz.

S pozdravem tým NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: blond*
Datum: 01.04.11 19:18

Tak já teda nevím , mě kontaktovala firma NaturaMed taky a objednala jsem si produkt omega 3 ,asi po 6 měsících sem jejich zákaznickou linku kontaktovala protože jsem balíček s Omegou nedostala. Nevím jak je to možné ,ale předpokládám , že ho měl můj soused.Operátorika mi zdělila ,že mám poslat čestné prohlášení na jejich upomínku ,že jsem balíček neobdržela.Stálo mě to tenkrát 10 kč za známku a to bylo vše.Teď odebírám Omegu Maríne Forte a jsem naprosto spokojená.Problém s touto firmou jsem nikdy neměla.Pokaždé proběhlo vše normálně.Myslím , že tohle všechno je pouze o komunikaci mezi lidmi .Jsme češi a mluvíme všichni stejným jazykem!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zip*
Datum: 01.04.11 18:56

Pokud jste si opravdu nic neobjednal tak si nechte poslat kopii objednávky. a jen tak mimochodem když si něco objednáváte na internetu taky to podepisujete? nepodepisujete tak nevim co se tu vztekáte. a hlavně je lepší napsat to čestné prohlášení než aby vám pak dál chodili dopisy a upomínky stačí poslat čestné prohášení na zákaznické lince se domluvit aby vám kartu zablokovali a budete mít klid. Tak tu ze sebe nedělejte chudáka a postavte se k tomu jako rozumnej člověk. Všechno se dá vyřešit jen to chce trochu ochoty. Přece není tak těžké napsat pár slov že ste nic nedostal a hotovo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lui*
Datum: 08.07.11 10:15

Vážení zástupci a příznivci této firmy. Můžete mi říci, proč by někdo měl někam psát, že si nic neobjednal a že nechce to, co mu o vlastní vůli firma poslala?

To co tyhle firmy, a je jedno jestli se jedná o natura med, nebo ReaderDigest, a jejich víc, dělají, je svinstvo. Něco pošlou, a čekají, že dotyčný zaplatí. Proč? Řekne mi tu někdo proč by kdokoliv měl "vyhodit" jedinou korunu ze svého, třeba za tu poštovní známku, kvůli cizímu kšeftu? To už je vrchol, co si dovolují. Tohle by mělo být trestné.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: romanhjbc
Datum: 23.05.14 11:45

Dobrý den. Někdy v listopadu mi zavolal operátor z Naturamedu s nabídkou produktu omega 3.Kolem vánoc mi dorazil balíček na který jsem přez vánoce ani nevzpoměl.Následně se nic nedělo,až nedávno mi přišla upomíka,ovšem už druhá s pokutou,přitom první jsem nikdy nedostal.Nevím z jakého důvodu tato -firma- nepoužívá mail,nebo proč neposílá SMS,moc dobře znají mé číslo,nejspíš by se to tolik nevyplatilo,vždyť jeden cár papíru od nich Vás vyjde na 70,-.Takže pozor na nekalou praktiku né prvního,ale rovnou druhého upozornění.Dobrý trik.Roman H Jbc.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pavelberanek
Datum: 06.08.15 15:55

Odebírám od tohoto obchodu Omega 3 už několik let a vždy k plné spokojenosti. Někdy jsem měl problémy s penězma, tak stačilo zavolat na zákaznickou linku ať mi třeba ři měsíce Omegu neposílají, nebo ať neposílají dokud se sám nepřihlásím a vždy mi bylo vyhověno bez jakých koliv problémů. Prostě ať jsem měl jakékoliv problémy, stačilo zavolat a obchod to vždy vyřídil k mojí 100% spokojenosti. V loni jsem se rozhodl platit jednorázově na začátku roku a ne každou zásilku měsíčně samostatně. Opět bez jakých koliv problémů. Slyšel jsem o případech, dokonce i v televizi, kde si zákazník stěžuje že mu obchod nabídl různé výhody a žádnou neuskutečnil. Došlo k tomu proto, že obchod zákazníka žádal o odpověď která výhoda je pro něj nejleší, ať si sám vybere a zákazník neodpověděl. A pak si veřejně stěžoval že mu žádnou nabízenou výhodu nedali. Často se taky stává, že váš příbuzný nebo známí napíše obchodu vaši adresu aby mu obchod Omegu posílal a pak tajně čeká na vaši reakci až dostanete zásilku. Když máte radost, tak se přizná, když vidí že jste naštvaný tak zůstane utajený navždy. A vy se pak zlobíte neprávem na obchod. Jednou se mi stalo, že sousedka mi donesla balíček v 20:00, protože prý moc čouhal ze schránky a bála se že mi ho někdo ukradne. Závěrem moje mnoholetá spolupráce je absolutně bezproblémová a proto jsem se musel obchodu zastat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.08.15 20:08

Máte pravdu pokuď se to zruší nic neposílají.Nevím kam na to ty lidi chodí /drby a pomluvy/

Ohodnoceno: 0x
 
Od: petr02
Datum: 06.08.15 23:19

Lidi, především je naprosto zbytečné kupovat si omega 3 kyseliny od nějakých pochybných firem, ale i v obchodě. Na nějaký zdarma vzorky se vykašlete a pokud vám volá neznámé číslo a žádnej hovor nečekáte, nezvedejte to. Pokud jste zrovna i u počítače, můžete zkusit rychle naťukat číslo do googlu a během chviličky zjistíte, jestli vám volá někdo z telemarketingu, existují stránky s databází těchto čísel. A pokud to bude telemarketing, dozvíte se to hned v prvních odkazech. Na poštu taky nijak nereagujte, já to vyhazuju. Nesmíte se s nima prostě dostat do jakéhokoliv kontaktu. Jakmile s nima promluvíte, tak maj z poloviny vyhráno.
A co se týče omega 3 a 6 mastných kyselin, nejlepším zdrojem jsou mořské ryby a především řepkový olej. Pokud chcete tyto kyseliny užívat, dejte si každej den lžíci kvalitního řepkového oleje, nemyslím tím rafinovaný na smažení, ale pokud možno za studena lisovaný. Dobrej je třeba Manka. A naturamedu akorát zamávejte, oni časem krachnou.
http://zena.centrum.cz/zdravi…ubnuti/clanek.phtml?id=774582

Ohodnoceno: 1x
 

 

Datum: 12.08.15 12:10
avatar

Horší než řepkový olej je snad už jenom palmový. I autům řepka víc škodí než prospívá

Ohodnoceno: 0x
 
Od: petr02
Datum: 12.08.15 17:11

Palmový olej není tak hrozný jako palmový tuk, spousta lidí si myslí, že je to to samé, ten tuk je daleko horší. K řepkovému oleji musíte napsat něco více, něčím to podložit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.08.15 17:46
avatar

Trochu jm zapátral a zdá se, že od mých posledních výzkumů si řepkový olej várazně polepšil. Dobrá, nedodám nic bližšího, jak žádáte, a místo toho se vám i řepkovému oleji omluvím. Pžiznám se, ýe jsem se ho vždy spíše bál.

Tím spíš si ale myslím, že jeho pouřívání k výrobě biopaliv není tak úplně to pravé ořechové.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.08.15 21:28

Řepkový olej je nejlepší ze všech olejů na vaření vůbec.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.