Tetování na vršek ruky

Od: Datum: 12.02.13 17:45 odpovědí: 28 změna: 14.02.13 20:08

Zdravím,.. chtěl bych poradit s tetováními na vršky obou rukou. Mám zájem o nějaký motiv DJ gramofonu, repráku nebo tak a pokud možno decentní, z jemných linek nevybarvený... za rady/obrázky děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.02.13 18:01

co znamená vršek rukou? předloktí, biceps , triceps , hřbet ruky?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.02.13 18:03

hřbet samozdřejmě napsal jsem to špatně

doplněno 12.02.13 19:32:

předpokládám, že žádný námět, jenom jste si chtěl rýpnout, protože se nudíte na internetu a tohle je vaše jedinná zábava :D

Datum: 12.02.13 19:35

zvažoval jsem jestli něco poradit .Jste rejpavej a já chtěl jen vědět kam chcete tetování . Já mám udělané oba rukávy .úplně nejlepší je zajít do nějakého super salónu a tam vám poraděj .Stačí říc představu a něco hned na prvním sezení vymyslíte . Doporučuju Tribo ( Praha ) jsou tam fakt umělci .

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 12.02.13 19:40
avatar

Druhá připomínka byla zcela zbytečná.*frajer*

Já zase mohu poradit Dragoon Tattoo http://www.tattoo-dragoon.cz/, v Brně poblíž hlavního nádraží.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.02.13 20:09

hlavně se pokeruj na viditelných místech a pak se nediv, že bude mít zaměstnavatel problém... ale pokud rubeš na lince nebo něco podobneho tak to je asi fuk...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 12.02.13 20:29
avatar

Já souhlasím s honzas 1. Myslím si, že takové tetování, které se nedá za měsíc smýt, nebo nějak jinak skrýt, by si měl každý promyslet důkladně. Chápu, že to je dnes veliká móda mezi mladými, ale pak přijde chvíle, kdy se za své tetování začnou stydět. Zažila jsem to na svatbě dcery jedné své kamarádky. Její dcera si nechala potetovat celou lopatku a jedno předloktí. Pak se vdávala a začal se řešit velký problém. To tetování bylo v něžných svatebních šatech nehezké. Vymysleli jsme tenkrát šál, do kterého se zabalila. Byla nešťastná, protože šaty nevynikly, a šál jí vadil, ale jinak to nešlo. Jasně, můžete říci, že se jedná pouze o jeden den, kdy jí to hodně vadilo. Ale není tomu tak. Já bych si to tetování hodně promyslela.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: ruze®
Datum: 12.02.13 20:29
avatar

Hřbet ruky není dobrá volba.Není tam žádná svalovina a koukněte se na ni,jsou tam žíly vidět hned pod kůží a o tom,že to tam bude asi dost bolet ani nemluvě! Navíc rukou si všude hned každý všimne,na úřadech,v práci,v obchodě...teď to moc neřešíte,jste zřejmě mladý,ale co za 10-20-30 let? Je na těle spoustu jiného místa,než hřbety rukou.Jen můj názor.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 12.02.13 20:53

tetování nebolí

doplněno 13.02.13 09:57:

mam potetované obě ruce od ramen až dolů a záda ( včetně tetování na páteři ) . Je teda pravda , že jsem viděl kluka co si nechal tetovat nějakej znak 2x2 cm na předloktí a řval u toho jak blázen

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ruze®
Datum: 12.02.13 21:40
avatar

A vy nějaké máte?Bolí,na některých místech méně a na některých více.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.02.13 21:16

Je to momentální móda pro ty, co chtějí být zajímaví alespoň tetováním, když nemají čím jiným.

Můj bývalý manžel se také nechal nepatrně tetovat u příležitosti narození nemanželské dcery. Je jednodušší se potetovat, než dceru vychovávat, že? Žila jsem s ním 35 let a moc dobře vím, že se za tetování později hodně styděl - ne mým přičiněním. Mně nevadilo. Vadilo jemu.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 12.02.13 21:54
avatar

Alcago, nemohu jinak, než s Vámi zcela souhasit. S každýn Vaším slovem.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 13.02.13 00:20
avatar

Tetování je naprostá hovadina. Člověk který se nechá potetovat vlastně říká "kašlu na budoucnost". Většinou je to podle mých zkušeností kuřák, alkoholik, feťák, nevyrovnaná osobnost. Tito lidé si neuvědomují, že z každého tetování se časem stane tmavý flek jak se začnou jeho kontury rozmazávat a jako flek tetování působí i z dálky.

Ještě k tomu si nechat vytetovat na ruku takovou blbost jako je gramofon nebo reproduktor, no to je vážně síla. Btw. já jsem se narodil v době, kdy tetování měli jen trestanci a námořníci, občas nějaká smažka. Proto i dnes mám problém s takto označkovanými lidmi, v tomto směru jsem dost konzervativní. Připadá mi třeba nechutné, když jinak hezká holka má na ruce ohromný černý flek. No ale aspoň je na první pohled vidět, že s ní není něco v pořádku a pravděpodobně moc inteligence nepobrala.

Člověk by se měl snažit vyniknout svými schopnostmi, ne třeba tetování na krku. Je pravda, že dnešní líná generace se raději nechá pokérovat než by se soustavně vzdělávala, něco dlouhodobě tvořila a někam to dotáhla. Chtějí být "slavní", resp. "středem pozornosti" hned, proto volí tyto jednoduché cesty...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 13.02.13 14:41

pffff,... díky za rady, už nepište vy vzdělaný slušný člověče. názorná ukázka, že když někdo něčemu nerozumí neměl by so do toho plést.. *zed**kafe*

Od: petrrrrrr
Datum: 14.02.13 11:09

Z vás milý pane, přímo sálá nenávist. Vaše slova o vás hodně vypovídají...soudit hned na první, pochopení se rovná nule, váš názor je pro vás jedinou pravdou a další a další negace se nabízejí.

Přemýšlejte víc, naslouchejte déle a hlavně nesudte...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.02.13 09:05
avatar

Alcago, Suzymon a Megacruiser, věru nevím, proč reagujte na něco, co v otázce nezaznělo. Tazatel neřeší, zda tetování chce nebo nechce. Tak to prosím respektujte. Pokud tetování nemáte rádi, tak je dobré zastávat "mlčeti zlato", než zde popichovat zbytečnými negacemi.

Je hodně jednoduché člověk odsoudit jako neschopného vzdělávat se a podobně, protože je tetovaný. Já mám tetování hned dvě, díkybohu zaujímám úplně jinými věcmi a někam jsem to dotáhla:), a světe, div se - v práci to nikomu nevadí. A to ani ředitelce, která řekla, že spousta maminek od dětí je také tetovaná, takže to nemám řešit.

Takže tazateli, kašli na předsudky a rozhodni se podle sebe.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: katuvsleh
Datum: 13.02.13 14:24

teda vy jste namachrovaná

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.02.13 14:48
avatar

Lepší být si zdravě vědom svých úspěchů a silnějších stránek, než být uťápnutá chudinka, případně is hrát na falešnou skromnost:)

doplněno 13.02.13 14:56:

To je pravda, nicméně nevím, podle čeho hodnotíte, když mě vůbec neznáte:)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: katuvsleh
Datum: 13.02.13 14:53

no pod pojmem "někam to dotáhnout" si představujeme každý něco jiného...ale to je OT

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ladaadal*
Datum: 13.02.13 17:27

A ty jsi tady poradil co, že reješ do Martiny? Pokud nemáš nic k původní otázce, tak raději mlč.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.02.13 17:50
avatar

Děkuji za zastání*pusa*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.02.13 19:00
avatar

Není to sice tak dramatické. Ale když někdo položí otázku, jak mám spáchat bezbolestně sebevraždu, tak také někteří lidé reagují tak, jako my tři zde, tudíž začnou sebevraždu rozmlouvat, anebo někteří poradí skok z okna a tak dál. Už to tady bylo několikrát...

Takže nikdo z nás tří jmenovaných, se ničím neprovinil, jen jsme vyjádřili vnitřní názor na věc. Třeba to tazateli pomůže. Nikdo neví, co mu vlastně probíhá hlavou opravdu. To, že jste jste Vy tetovaná, tak to mne vůbec nepřekvapujie. A máte pravdu, je to pouze Vaše záližitost.

doplněno 13.02.13 19:07:

I když musím přiznat, že příspěvek "mega", (honem nevím kompletní nick) je až příliš a zbytečně agresivní. Ale jsem si jisrta, že myslel dobře, jen trochu přitvrdil. A nestává se to jenom jemu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.02.13 10:37
avatar

Vaše obvyklé, pečlivě zaobalené narážky stylu "že jste Vy tetovaná, se vůbec nedivím", nechám stranou.:)

Jen prostě nechápu, proč se někteří potřebují nutně vyjádřit k tomu, co v otázce není. Viz třeba "co koupit k valentýnu" - půlka odpovědí je "tento hloupý svátek neslavím". A jakou to má odpovědní (či vůbec nějakou) hodnotu pro tazatele? Tady se tazatel snad ptal, zda se nám tetování líbí, že mu někteří vnucují, jaký je to hnus a jak dělá chybu ( a podobně)? Máte opravdu dojem, že to chtěl tazatel číst?

Někdy je opravdu lepší mlčeti zlato, než se nutně vyjadřovat jen proto, abych demonstrovala, že "já přece nejsem tak hloupá, abych se tetovala/slavila Valentýn/dívala se na horory".

doplněno 14.02.13 10:43:

Hezky to napsal třeba Laadadal - jde vidět, že s tetováním nesouhlasí, ale poradí. Tyto rady mají pro tazatele nějaký význam, ne moralizování na deset řádků.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.02.13 20:08
Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: ladaadal*
Datum: 13.02.13 09:54

Já teda taky nejsem zastánce tetování, ale kdo chce kam...

Doporučil bych prohrabat internet heslem tatoo, abys měla nějakou představu a pak už vybírat v salonu. Ti lepší tatéři ti to nakreslí dle představ, na papíře (nebo v PC) upravěj, a až když se ti to opravdu líbí, tak jdou na věc. Lepší dlouho vybírat a přemýšlet, než pak hledat někoho, kdo to přetetuje nebo odbrousí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.02.13 14:15

docela dost komentářů,.. chtěl jsem poradit s některými náměty,.. pokud by někdo měl. Rozhudnutý jsem tak na 90% v práci to nevadí,.. i náš ředitel má tetování na krku. Jako mistrovi by mi to nemělo škodit, setkávam se stejně jenom s dělníkama a s potetovaným ředitelem. Feťák ani alkoholik nejsem, ani žádná troska a znám potetované lidi, kteří taky ne (reakce na jeden stupidní komentář zde).

Datum: 13.02.13 14:21
avatar

Osobně mi ten hřbet ruky přijde divný, nechceš raději zvolit třeba předloktí? Tam to vypadá moc pěkně. Jinak si vytiskni jakýkoli obrázek repráku, který se ti líbí, a dones ho k tomu tatérovi. On ti skrz počítač i vlastní ruku dokáže obrázek upravit tak, jak si představuješ. S linkami, stínováním apod.

Líp se i jeví reprák, než gramofon:)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 13.02.13 19:08
avatar

Tetování je sexy, pokud to není nějaký hloupý znak neznak, co nic neznamená a jen přišlo dotyčnému cool.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.02.13 22:05

Pro ty se kterými jsme našli společnou notu - hodně štěstí v životě!

Pro ty se kterými se názorově rozcházím - hodně štěstí v životě!

Opouštím tuto diskuzi, nic mi nepřinesla.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.