Jak se starat o rostliny jménem

Od: Datum: 03.01.16 00:32 odpovědí: 2 změna: 03.01.16 10:38

Dobrý den jsem amatér mám plný dům rostlin cca asi 9 druhů.Chci se zeptat jak se o ně mám starat například o fíkus benjamin,kalanchoe thyrsifloru,dracenu marginatu,kaktus,schlumbergeru oleandr crasulu ovatu tyto tři jsou zakořeněné a jsou velké tak 10 cm,asparágus densiflorus,a od strýce jsem dostal květinu nevim jak se jmenuje vypadá jak cykas ale listy jsou jiné a ostré.

Kalanchoe jsem si koupil v kauflandě doma jsem ho minulí rok v březnu přesadil začínají mi ze spoda opadávat listy a na dalších listech jak je to červené tak tam se to zcvrkává.

Fíkus benjamin mě začal od spodu opadávat každý den posbírám hrst žlutých listů je velký cca 100cm.

Na crasule se začínají zcvrkávat listy od špičky a na draceně jsou ty listy pokroutěné a ne pěkně rovné ale roste.

jo a ještě něco jak se mám starat teprve o zakořeněnou rostlinu roste mi v květináčku už 4 měsíce ale začíná se zcvrkávat nevi možná květiny málo zalévám. PROSÍM PORAĎTE MI JAK SE STARAT O VYPSANÉ DRUHY PODROBNĚ NAPŘ. TUTO KVĚTINU ZALÉVAT TAK A TAK A MĚT JU TAM A TAM DĚKUJI ZA ODPOVĚDI OD ZKUŠENÝCH ZARADNÍKŮ. Pokud si to přečte např wamp nebo strejc snad mi určitě poradí děkuji.

Upozornění od sys strejc 03. 01. 2016 07:47:40
Zadejte jednotlivé názvy do zdejšího vyhledavače. Všechny zde již byly v minulosti řešeny.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.01.16 07:14