Zvýšení otáček motoru sekačky

Od: Datum: 08.05.15 02:12 odpovědí: 5 změna: 24.03.16 13:12

Připadá mi zvláštní,že když mi dochází benzín u sekačky ,tak se otáčky motoru samy zvýší a tím pádem jede rychleji ( má pojezd ) ! Nevíte někdo čím to může být?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.05.15 08:00

Řekl bych, že to bude tím, že se do motoru dostává s benzínem i vzduch, takže otáčky se můžou zvýšit. Ale myslím, že při zatížení motoru bude znát úbytek výkonu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bobo®
Datum: 08.05.15 13:33

Je pravda,že když je nádrž s benzínem plná,tak motor má slabší výkon . Teprve až když benzín dochází tak se výkon zvýší a asi tak po 3-5 minutách motor zhasne . Poté doleji plnou nádrž,vyčistím svíčku ( černá začouzená ) a zase to frčí stejně slabě a až zase dochází benzín tak se výkon zvýší .

Od: miro®
Datum: 08.05.15 17:31

Já bych uvažoval, že je příliš bohatá směs. To nasvědčuje černá , začouzená svíčka. V době kdy dochází benzín v nádrži, nemusí dodávka benzínu do karburárotu být taková jako při plné nádrži, dojde k ochuzení směsi pro válec ( na složení směsi nejvhodnější pro efektivní činnost motoru), což se projeví zvýšením výkonu na normální úroveň oproti předchozímu stavu, kdy karburátor dodával zvýšené množství benzínu. Překontrolovat, vyčistit a správně seřídit karburátor. Prověřit zejména sesty benzínu přes karburátor až do válce motoru.

-miro

Ohodnoceno: 4x
 
Od: larry
Datum: 28.05.15 13:37

Toto je naprosto normální. Ihned vypnout, dolít benzín a v klidu sekat dál. Nasává to "páry" a u motoru tím pádem vyletí otáčky. Dělají to i lodní a další motory. Pokud je to dvoutakt a je začouzená svíčka, chtělo by to asi lepší 2T olej. I když svíčku stačí vyčistit, upravit vzdálenost elektrod na běžných 0,4 mm a můžete sekat do úplného bezvědomí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jaromir
Datum: 24.03.16 13:12

Důvodů zvýšení otáček může být hned několik. Většina karburátorů upevněných na mororu "na tvrdo" se vibracemi motoru "přeplavuje", tzn. že při chvění dochází k nedokonalé funkci jehlového ventilu v karburátoru a tím i k obohacení směsi vzduch-benzín o další dávku benzínu. Takováto směs déle hoří a proto se otáčky motoru částečně sníží. V okamžiku, kdy dochází k tomu, že se směs oslabeným přítokem paliva opět zase ochudí, motor na to reaguje zvýšením otáček, někdy i výkonu. Tento jev je ještě silnější u opotřebovaného jehlového ventilu v karburátoru.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.