Netkaná tkanina na zahradě... - jak na to

Od: Datum: 13.09.13 09:36 odpovědí: 3 změna: 13.09.13 20:46

Dobrý den, snad mi pomůžete poradit.
Koupila jsem si netkanou textilii, co se dává na záhonky a tak... mám v plánu to dát kolem keříků, aby tam nerostla tráva a lépe se tam sekalo... je lepší to "vyrobit" teď na zimu nebo počkat na jaro? Chtěla bych to tam dát už na podzim, jsem nedočkavá
na to pak chci dát tu mulčovací kůru, ale až na jaře, to teď ne... díky za radu jestli někdo víte... a myslíte, že by se to dalo použít i do svahovek nebo je to blbost? Prý to drží vlhkost, tak mě to tak napadlo, že by to nevysychalo tak rychle... (nastříhala bych to na míru do každé svahovky a na míru kytce).
Jinak jestli máte někdo zkušenosti a vychytávky jak na to, tak raďte, jsem začátečník!
myslím něco takového: http://www.folie-plachty.cz/

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: uska®
Datum: 13.09.13 10:09

Mulč přes zimu we vám dosti rozpadne. Já bych keříky udělala až na jaře a prodloužila životnost kůry.

Svahovky - taky jsem začátečník. Udělala jsem pokus. Ustřihla jsem čtverec potravinové fólie, na něj dobrou hlínu + kvítko. Vše lehce zabalila do fólie, vespod udělala díru na odtok přebytečné vody a dala balíček do svahovky. Folii jsem pečlivě schovala pod zeminu. I přes velká letošní vedra byly tyto kytky OK. Ve svahovkách bez folie i přes zalívání mi jich polivna zdechla.

Ohodnoceno: 0x

Od: fribble*
Datum: 13.09.13 15:47

Používáme tuhle textilii okolo jahod, okolo thůji, okolo ozdobných keřů ve svahu i na rovině. Ve svahu je dobré ji místy přikotvit k zemi dráty do U min 15 cm, totéž bych doporučil i na rovině, pokud ji chcete zatížit kůrou až na jaře (kvůli větru, přihrnuté okraje nestačí).

doplněno 13.09.13 16:59:

Teprve teď koukám na odkaz - doufám, že mluvíme o černé textilii.

Ohodnoceno: 0x