Červci na muškátech

Od: Datum: 14.09.12 22:17 odpovědí: 5 změna: 20.09.12 19:30

Dobrý den,

před nedávnem jsem objevila na jednom z venkovních převislých muškátů malé bílé broučky, díky vrozené liknavosti jsem až dnes díky googlu zjistila, co je to za mrchu - červci. Muškát letěl do popelnice, sezona končí, tak mě to ani tolik nemrzelo. Truhlík jsem komplet vymyla vodou, brouci byli zalezlí ve všech možných škvírách. Parapet jsem vzala vodou s jarem. Nevíte někdo, zda ty potvory můžou přežít zimu venku v prázdném truhlíku, kdybych náhodou na nějakou štěrbinu zapomněla? Asi se ptám hloupě, ale jsem laik, moje zkušenosti s touhle breberou jsou nulové. Všude se navíc řeší jen pokojovky. Mám ještě 6 dalších truhlíků, kde jsou muškáty v pohodě, na jednom jsem dneska jednu breberu zamáčkla. Tak nevím, jak moc mám "dezinfikovat" na zimu těch zbylých 6 truhlíků. Pořád tak nějak doufám, že by mráz mohl červce zlikvidovat. Pokud někdo víte, děkuju moc předem.

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.09.12 23:12