Výměna plynového kotle - na elektrický vytápě

Od: Datum: 12.01.14 06:10 odpovědí: 7 změna: 12.01.14 11:53

Zdravím poradíte někdo prosím,mám v plánu zrušit plynové vytápění v bytě 2+1 a přejít na elektrické vytápění.Ale nevím jak postupovat co bude za potřebí,určitě asi nějaký bojler na ohřívání vody,jen nevím zda lze použít tento bojler i na vytápění bytu.Mám v bytě deskové radiátory a chci je zachovat a použít je dál k vytápení bytu.Nejsem odborník na tyto věci ale potřebuji jen informace a proto děkuji za každou radu .

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.01.14 08:02
A proc? Tak bojler plus primotopy, nebo bojler plus elektricky kotel. Velke odbery, tak musis mit v poradku elektroinstalaci a vetsi jistice. Takze do toho navalis penize, budes platit vetsi zalohy za jistice. Celkem cumim, banda od toho utika a ty to chces. Ja mam doma primotopy a utikam od tud. Penez vyhozenych neskutecne a je tu zima. A cez se jen smeje
Ohodnoceno: 0x

Datum: 12.01.14 08:43

díky ti za radu.

Datum: 12.01.14 09:35

Já to tak mám - boiler na TUV a el.kotel na vytápění - už víc než 20 let a jsem velice spokojená. Kotel mám zabudovaný v nábytku v pokoji, žádné odkouření, čistý vzduch, ovládání automatické přes programovatelný prostorový termostat. V bytě jsem zrušila plyn vůbec, mám sazbu PRE komfort 20 = 20 hodin nízký tarif. Vysoký tarif je spínán dálkově HDD rozděleně v průběhu dne i noci, tak samozřejmě v té době omezím i ostatní spotřebu el. Od roku 2014 se sazby citelně snížily...

Ohodnoceno: 2x

Datum: 12.01.14 10:46

Tak to je přesná odpověď co jsem potřeboval vědět,díky ti za radu.

Od: jendad
Datum: 12.01.14 11:05

Tady si to prověřte zda se vám to vyplatí http://kalkulator.tzb-info.cz/

Datum: 12.01.14 11:14