Poradna
 

Posilování břišních svalů

Od: Datum: 03.03.13 11:55 odpovědí: 5 změna: 03.03.13 21:28

Zdravím,chci se zeptat jak docílit co nejrychleji břišních svalů ale cvikama atd,žádné tablety atd... Děkuji popřípadě jaké cviky sedy-lehy atd...

 

 

Seznam odpovědí:
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.03.13 11:58
Předmět: RE: Posilování břišních svalů 
avatar

břišní svaly nejsou problém, ty se dají vyrobit za pár týdnů, ale problém je, aby byly vidět - což asi bude kýžený výsledek. Na to se musí zhubnout a většinou celé tělo, jen břicho se shodit nedá.

Jinak za mě sklapovačky nebo pocitvé zkracovačky. Neničí tolik zda jako sedy-lehy. Dělej co vydržíš, až chytneš do břicha "křeč" tak dej pauzu. ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.03.13 12:40
Předmět: RE (2x): Posilování břišních svalů 

Ano to je pravda. Ještě bych doplnil že dneska už se nepraktikuje nekonečné opakování sedů-lehů a zkracovaček ale cvičí se méně opakování a přidává se zátěž. 2) pro slabé břišní svaly jsou navíc vhodnější méně náročné cviky (zvedání nohou v lehu, různé rotace trupu, přitahování kolen ve visu atd.) Až po posílení spodního břišního svalstva jako základu se pak přejde ke cvikům na horní břišní svalstvo a náročnějších sedů lehů, zkracovačky, stroje na posílení břicha v posilovně a když se odstraní ty tuky z těla pak se dostaví ten kýžený efekt pekáče buchet

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.03.13 12:37
Předmět: RE: Posilování břišních svalů 
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.03.13 12:49
Předmět: RE: Posilování břišních svalů 

existuje takový test na spodní břišní svaly (to je ta část - podbříško) Ležíme na zemi, dlaň vložíme pod bederní část zad a tuto část zad přitlačíme směrem dolů. Pak zvedáme nohy. Když dokážeme, aby se záda nenadzvedla je spodní břicho již dostatečně silné. Pokud ne, je potřeba ho ještě posílit před než začneme cvičit lehy sedy apod.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.03.13 21:28
Předmět: RE (2x): Posilování břišních svalů 
avatar

To je pěkný test, skutečně zjistí posílení břišních svalů, nicméně původně je to test na hluboký stabilizační systém a při tomto cviku by člověk neměl zapínat břišní svaly vůbec. Víceméně to souvisí i se správným dýcháním =). Jinak za mě bych doporučil ještě sedy lehy na šikmé břišní svaly, které jsou poněkud důležitější než přímé břišní svaly.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

socialní sítě
RSS poradny Poradte.cz
 
Copyright © 2004-2014 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.
Poradte.sk - poradňa pre vás | Píše.cz - založte si blog | Rychlehry.cz - nejlepší online hry | ProTebe.cz - pohlednice, básničky, sms | Zkráceno.cz - zkacování odkazů