1x

Jak zapnout webkameru na notebooku

Od: Datum: 06.02.10 10:01 odpovědí: 11 změna: 06.02.10 14:54

Potřebuji radu jak zapnout webkameru v notebooku fujicu siemens díky.

Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.

Seznam odpovědí:
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: repak*
Datum: 06.02.10 11:14
Předmět: RE: Jak zapnout webkameru na notebooku 

Univerzální rada: přečti si návod.

Je to i trochu z legrace, ale i vážně. Spousta lidí se tu ptá neb je líná něco sama řešit nebo číst. Když jsem dělal kliického technika většinu návodů jsme taky nešetli a občas při odstraňování závady zaznělo: "Došlo k nejhoršímu, jdeme hledat manuál."

Ohodnoceno: 2x

Od: metryx
Datum: 06.02.10 14:26
Předmět: RE (2x): Jak zapnout webkameru na notebooku 

Dík za optimistickou radu, co myslíš, že jsem jako první udělala, hledala jsem v návodu, jenomže mají tam sice krásně popsané kde co na notebooku je, ale jak se zapíná kamera to tam bohužel není*uf*

Datum: 06.02.10 13:53

Co vás vede k přesvědčení, že je kamera vypnuta? V NB je zcela určitě zapnuta softwerově ihned po naběhnutí stroje.

Změnte dotaz na : Jak získam obraz ze své kamerky v NB

A hned bude odpověď jina. Najděte program který ji obsluhuje. Nejspíše se vám fláká nejkde systemTray.

Stejně myslím, že nesháníte program na ovládání, ale jak ji používat v životě.

pokud chcete třeba telefonovat se Skype a s akmerou, tak většina těchno programu je automaticky detekují, jen musíte POVOLIT její používání.

Od: parizek*
Datum: 06.02.10 14:03

Ale no tak. Nektere ntb maji HW tlacitko, ktere je nutno stisknout pro beh kamerky. Predpokladejme, ze je jeji ovladac nainstalovan. Po zapnuti tohoto hw tlacitka se da kamerka vyuzit, napriklad po spusteni "tento pocitac" vam nabehne ikonka pripojeneho zarizene, staci poklikat a uz se muzete videt.