Poradna

Nelze spustit www.seznam.cz

Od: Datum: 05.06.08 08:57 odpovědí: 12 změna: 05.06.08 11:36
Používám Mozillu k připojení na IT . Jako domovskou stránku mám www.seznam.cz . Od včerejšího dne mi tato stránka nechce naběhnout a já se tudíž nemůžu dostat do mailu . místo této stránky se mi objeví tahle :
http://guide.opendns.com/?url=www.seznam.cz&servfail
a pod tím napsáno :
Yikes, www.hry.cz isnt loading right now.
The computers that run www.hry.cz are having some trouble. Usually this is just a temporary problem, so you might want to try again in a few minutes.
zadám-li třeba centrum.cz není problém . poradí mi někdo prosím. volala jsem i správci sítě, neví si rady . a já jsem amatér na takové věci
Upozornění
Tato otázka je 6 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.

Seznam odpovědí:
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.06.08 09:35
Předmět: RE: Nelze spustit www.seznam.cz 

Ta stránka nenaběhne, ani když ji do prohlížeče zadáte ručně? V IE jde normálně?

Od: valentyna*
Datum: 05.06.08 10:21
Předmět: RE (2x): Nelze spustit www.seznam.cz 

ano . naběhne i když zadám www.seznam.cz ručně . a bohužel to dělá i v IE
Datum: 05.06.08 10:05
Předmět: RE: Nelze spustit www.seznam.cz 

Valentýna,pěkné jméno.

Otevři si start,Ovládací panely,Možnosti internetu,Tam je kolonka nastavit domovskou stránku.Napiš si svůj Seznam.cz a máš hotovo!

Pěkný den

JABRAKA

Datum: 05.06.08 10:20
Předmět: RE (2x): Nelze spustit www.seznam.cz 

Bohužel nemám . www.seznam.cz mám stále uvedeno jako domovskou stránku
Datum: 05.06.08 10:25
Předmět: RE (3x): Nelze spustit www.seznam.cz 

zkus teda nastavit prázdnou stránku co to pop novém spuštění udělá

Datum: 05.06.08 10:28
Předmět: RE (4x): Nelze spustit www.seznam.cz