Čím ulevit pravé ruce při práci na počítači?

Autor: rony* Datum: 09.02.12 23:08 odpovědí: 10

Strávím každý den několik hodin na PC, ale dost často mě bolí pravá ruka, kterou ovládám myš. Napadlo mě pořídit si trackball a ovládat ho levou rukou, zkrátka rozvrhnout tu námahu na obě ruce. Máte s tím nějaké zkušenosti nebo víte o jiném řešení? Díky.

Upozornění
Tato otázka je 102 dnů bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.

Seznam odpovědí:
Pro zobrazení struktury odpovědí klikněte zde

Odpovědi na otázku:
Autor: viky®
Datum: 09.02.12 23:13
Předmět: RE: Čím ulevit pravé ruce při práci na počítači? 

Pro myš a ruku si udělat měkkou podložku. Aby celá ruka i se zápěstím, spočívala na měkkém podkladu. Ne na tvrdém stole.

doplněno 09.02.12 23:20:

Nejde to, když jste někde v kanceláři. To jsem dostala doporučeno od lékaře, když jsem nemohla rukou hýbat, dostala jsem do zápěstí zánět. Přes měsíc jsem chodila na rehabilitace.

Ohodnoceno: 0x

Autor: ahasver4®
Datum: 09.02.12 23:17

Až se Vám na pravém zápěstí v pravo udělá mozol,bude to lepší...Né,chce to fakt vysokou,měkou podložku a ruku držet volně...

Datum: 09.02.12 23:20

Loketní opěrku, dostatečně vysokou, aby se zápěstí neopíralo o stůl.

Autor: dzordz®
Datum: 10.02.12 00:00

Nepoužívat žádnou podpěrku ani nic, nemít ruku plácnutou na stole až někam k lokti ani do kopce a zalomenou o hranu, ale zapřenou o okraj stolu spodní částí dlaně a svalem pod palcem, tak 1.5cm od zápěstí. Myš nedržet v hrsti a nelítat celým předloktím, ale jen malík proti palci a hejbat jenom prstama. Dyžtak si zvedněte rychlost, aby vám stačil pohyb v rozsahu dvou, tří centimetrů na všechno. Pak vás může bolet jen horní strana dlaně z klikání, ale to by muselo bejt hodně hodně intenzívní

Tak, a máte to podrobně vysvětleno

Autor: mikihans®
Datum: 10.02.12 00:00