Hláška LXCRtime.exe

Autor: helllen® Datum: 25.01.12 09:37 odpovědí: 5

Poslední dobou se mi stále objevuje hláška...

LXCRtime.exe

V aplikaci LXCRtime.exe došlo k problému a je třeba ji zavřít. Omlouváme se za vzniklé potíže. Je možné, že informace, se kterými jste pracovali, budou ztraceny. Ohlaste tento problém ap¨likaci Microsoft. Byla vytvořena zpráva o chybách, kterou můžete odeslat společnosti Microsoft. Informace obsažené v této zprávě budou považovány za důvěrné a anonymní. Chcete-li zjistit, jaké údaje tato zpráva o chybách obsahuje, klepněte sem. Odeslat zprávu o chybách Neodesílat

Počítač je hrozně zpomalený a je to už o nervy. Nevím jak na to. Asi tam ¨mám nějakou potvoru. Uvítám každou dobrou radu, akorát to potřebuju popsat trochu polopaticky. Jsem amatér samouk. Mám ESET NOD32.

díky za rady a pochopení

Upozornění
Tato otázka je 119 dnů bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.

Seznam odpovědí:
Pro zobrazení struktury odpovědí klikněte zde

Odpovědi na otázku:
Autor: yakub®
Datum: 25.01.12 09:55
Předmět: RE: Hláška LXCRtime.exe 

To je soucast softwaru k tiskarne Lexmark. Doporucuji software k tiskarne odinstalovat a nainstalovat znova z instalacniho CD dodavaneho k tiskarne.

Preventivne muzete pocitac procistit programem ccleaner, ktery je volne dostupny zde -> http://www.slunecnice.cz/sw/ccleaner/

Staci stahnout, nainstalovat (instalace probiha cesky), spustit a dat volbu SPUSTIT CLEANER ... po vycisteni program muzete zavrit.

Taktez doporucuji nejaky antispyware program napr. Superantispyware -> http://www.slunecnice.cz/sw/superantispyware/

zde neni instalace cesky, ale staci provest instalaci klasickym Next, next, next ... snad az na obrazovce, kde se to pta na jazyk (vychozi english) odskrtnete volbu "subit a system diagnostic to help identify ..."