| registrace |
| hodnosti |
| výhody registrace |
| ztráta hesla |
| moje stránka |
| nastavení uživatele |
| ohodnocené odpovědi |
| oblíbené otázky |
| moje otázky |
| které jsem založil(a) |
| do kterých jsem přispěl(a) |
| které jsem neviděl(a) |
| Plus+ |
Dobrý den.Umím nastříkat krásné nehty,ale loupe se to i s gelem.Čím to je?
Vůbec tomu nerozumím, ale není potřeba před nanesením nehet odmastit, zdrsnit, nebo obojí?
To jsem udělala.Nehet jsem obrousila,začistila a pak nastříkala.Pak jsem nanesla gel a nakonec vrchní gel...ale loupe se to i s tou vrstvou gelu.Moc mě to mrzí...
A odmastit se to nemusí?
používám primer ale ten pod základ pak už by to dělalo neplechu
.

Děkuji...Ale já nejsem laik.Salón mám už rok.Jen jsem chtěla něco nového...
Kdy po jak dlouhé době se to loupe?
Dobrý den!Taky jsem začala používat airbrush ,dělám to postupem takovým, že zbrousím nehty nanesu primer ...základní gel č.1 pak nástřik pistolí tak jak mě to učili a na nástřik airbrushem patří tkzv. top coat to je schnoucí lak a pak gel stavební a nakonec lesk nebo už jen lak lesknoucí a u někoho se mi stalo, že se to sloupalo jak píšete a zjistila jsem, že to je tím, že to bylo nedoschnuté ten lak a hned moc brzo nanesený gel stavební...prostě nechat dostatečně zaschnuté..snad jsem poradila dobře
Dobrý den,
zrovna před týdnem jsem byla na školení airbrush a řešení proti loupání je jednoduché:
Nehet před stříkáním zbruste a naneste barvu pomocí airbrush. Následně gelem musíte obalit nehet. Airbrush lépe drží, když ho není velká vrstva a není až do kraje, tak aby jste mohla gel nanést a přichytit. Stačí opravdu kousek, 0,5-1mm. Je to vyzkoušené. Na špičce nehtu přetáhněte gel i pod nehet, jako kdyby ho zabalit. Pak se loupat nebude. Během zítřka Vám naskenuji přesný postup přímo ze školení.
Jste anděl.Děkuji hrozně moc...